• Goed, ik wil wel weten hoeveel mensen nog fan zijn van TH.
    Ik heb het niet over hysterisch maar mensen die nog van hun muziek houden en als er terug een album uitkomt terug ten volle fan willen zijn.
    Post hier een reactie als ikke en ik zet je naam op de lijst. Zo kunnen we een schatting maken!

    *Dooddoenervo
    *2aug2013
    *XSanneLovex
    *Father(halve fan)
    *Ramsays
    *Mulford
    *tubbietoost(halve fan)
    *VIXX(halve fan)
    *Fearful
    *Tomsheart
    *Sever
    *Cabalo
    *Sagitta
    *FloppyFish
    *HappyFruits
    *Toughtful
    *xLoveYouRick
    *destinytjuh
    *xGREENLEAF
    *Tamtam12
    *Eyka
    *JKxxPrinsesa
    *Zonderland
    *ShadowSnape
    *Burzum



    32 Personen
    (7 anoniem)

    Je kan ook anoniem en dan zet ik je naam er niet op.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 22:10 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    HIER IS EEN STILLE FAN!!!! << dit stil genoeg?? Ik hou van de nieuwe cd!! En kan niet wachten op concert en hoe dit er uit gaat zien, heb echt werkelijk geen idee!! En zet mij maar op de lijst I Am Proud to be an Alien!!! I am who I am!! haha

    Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel fans hier hem gelezen hebben.
    xx<3

    - Reclame weggehaald -

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2014 - 15:14 ]

    O, sorry.. Mijn naam (xGREENLEAF) is ondertussen alweer meerdere malen veranderd en ondertussen Pantomime!

    En ik ben nog altijd een TH-fan, maar wel zo'n "oude" fan.. Ik dacht net: Gohh.. Laat ik ns kijken naar "Love who loves you back" . Op zich een leuk liedje, vind ik. Maar... WATTEFUCK!!! WAT IS ER MET TOKIO HOTEL GEBEURD ?! ?!?!

    Dus.. Kan iemand me even vertellen what happend? XD Want ik volgde ze niet echt meer en luisterde maar héél soms een nieuw liedje en vaker de ouden.
    En heeft iemand even foto's van hoe ze er nu uit zien ofzo, want ik weet echt niet meer wie nu welke look heeft.
    En.. Klopt het dat Gustav nog altijd zichzelf lijkt? XD


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Pantomime schreef:
    O, sorry.. Mijn naam (xGREENLEAF) is ondertussen alweer meerdere malen veranderd en ondertussen Pantomime!

    En ik ben nog altijd een TH-fan, maar wel zo'n "oude" fan.. Ik dacht net: Gohh.. Laat ik ns kijken naar "Love who loves you back" . Op zich een leuk liedje, vind ik. Maar... WATTEFUCK!!! WAT IS ER MET TOKIO HOTEL GEBEURD ?! ?!?!

    Dus.. Kan iemand me even vertellen what happend? XD Want ik volgde ze niet echt meer en luisterde maar héél soms een nieuw liedje en vaker de ouden.
    En heeft iemand even foto's van hoe ze er nu uit zien ofzo, want ik weet echt niet meer wie nu welke look heeft.
    En.. Klopt het dat Gustav nog altijd zichzelf lijkt? XD



    Tokio hotel hoe ze er nu uitzien.
    en Idk, ik denk dat het een kwestie is van, kleine jongetjes worden groot.. Alowel ze er neit echt volwassen uitzien ;x
    Gustav is toch wel het dichts bij zichzelf gebleven ja. Enkel een paar kilo's aangekomen!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sucre schreef:
    (...)


    Tokio hotel hoe ze er nu uitzien.
    en Idk, ik denk dat het een kwestie is van, kleine jongetjes worden groot.. Alowel ze er neit echt volwassen uitzien ;x
    Gustav is toch wel het dichts bij zichzelf gebleven ja. Enkel een paar kilo's aangekomen!


    O, toch wel. Ik kwam er even niet meer achter wie wie was x].
    Ik was altijd fan van Georg. En die vind ik nog het leukst x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    I never went anywhere. I've been here all along :Y)


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.