• Door mijn hond en kat. I mean just look at them! ;-;


    Til hug og blod.

    D'awwh. Ze zijn schattig C;
    Mijn kat claimt stoelen, de tafel en ook regelmatig mijn bed en als ik dan op wil kijkt hij meestal zo naar me:



    En mijn andere kat doet meestal dit:


    26 - 02 - '16

    Daar kun je je precies tussen proppen! Kijk maar, ze hebben speciaal een patroon in de vorm van je lichaam gevormd! Het zal een beetje krap zijn, maar dat moet je maar voor lief nemen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Daar kun je je precies tussen proppen! Kijk maar, ze hebben speciaal een patroon in de vorm van je lichaam gevormd! Het zal een beetje krap zijn, maar dat moet je maar voor lief nemen.


    Dan hou ik inderdaad wel nog zeker 30 centimeter over en genoeg deken om net m'n schouders onder te proppen... This could actually work!



    En die foto's zijn schattig. :Y)


    Til hug og blod.

    awie dat is echt te schattig gewoon ;d


    effort never betrays you

    Haha, schattig :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Alecia schreef:
    D'awwh. Ze zijn schattig C;
    Mijn kat claimt stoelen, de tafel en ook regelmatig mijn bed en als ik dan op wil kijkt hij meestal zo naar me:



    En mijn andere kat doet meestal dit:



    Jouw 2de kat lijkt op mijn katten. Qua lighouding dan. Vooral het mannetje ligt graag op zijn rug xD

    En ook lekker, als je bed in beslag genomen is xD Gewoon eraf gooien, als ze willen blijven liggen, komen ze er wel weer bij :Y)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 13:57 ]


    Stenenlikker

    Mijn hond gaat altijd eerst bij mijn voeten op de bank liggen en dan langzaam kruipt hij naar mij toe en strekt hij zich verder uit en uiteindelijk moet ik ergens anders gaan zitten ._.

    Sofinite schreef:
    Mijn hond gaat altijd eerst bij mijn voeten op de bank liggen en dan langzaam kruipt hij naar mij toe en strekt hij zich verder uit en uiteindelijk moet ik ergens anders gaan zitten ._.


    Oh, Tequila gaat altijd meteen met haar volledige gewicht tegen je aanzitten. Fuck subtlety! :Y) Dat is een bonk van 40/50 kilo vlees die zich in een keer boven op je ontspant; Met de intentie zo te blijven hangen voor warmte of languit te eindigen op de plek die jij net verwarmd hebt.


    Til hug og blod.

    Eén van de katten bij mij thuis had laatst het geniale plan om midden in de nacht boven op me te komen liggen en net als ik denk dat hij een beetje goed ligt, me vol in mijn wang te bijten. I was not amused. Midden in de nacht had ik een pijnlijke wang -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Eén van de katten bij mij thuis had laatst het geniale plan om midden in de nacht boven op me te komen liggen en net als ik denk dat hij een beetje goed ligt, me vol in mijn wang te bijten. I was not amused. Midden in de nacht had ik een pijnlijke wang -.-


    Haha, hier moest ik echt even om lachen. Baileys doet ook wel eens zulk soort maffe dingen. Alleen meestal gaat hij dan met z'n uitgestrekte klauwtjes m'n neus proberen naar hem toe te halen zodat 'ie aandacht krijgt. 'Look at me woman, look at me!' Hij doet het wel zachtjes, maar dan is het meestal toch erg kriebelig en verstop ik me onder de deken 9 van de 10 keer. :Y)


    Til hug og blod.

    Pim heeft ook al beslag gelegd op mijn laptop.


    26 - 02 - '16

    Nierika schreef:
    (...)

    Haha, hier moest ik echt even om lachen. Baileys doet ook wel eens zulk soort maffe dingen. Alleen meestal gaat hij dan met z'n uitgestrekte klauwtjes m'n neus proberen naar hem toe te halen zodat 'ie aandacht krijgt. 'Look at me woman, look at me!' Hij doet het wel zachtjes, maar dan is het meestal toch erg kriebelig en verstop ik me onder de deken 9 van de 10 keer. :Y)

    Ik heb dat toch liever dan ineens vanuit het niets bijten als hij net ligt -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Ik heb dat toch liever dan ineens vanuit het niets bijten als hij net ligt -.-


    Yeah, I know the feels.

    Is ook irritant als ze ineens een jachtbui krijgen en op je voeten willen jagen, terwijl je net lekker aan het wegdommelen bent.


    Til hug og blod.

    Nierika schreef:
    (...)

    Yeah, I know the feels.

    Is ook irritant als ze ineens een jachtbui krijgen en op je voeten willen jagen, terwijl je net lekker aan het wegdommelen bent.

    Inderdaad ja. Eén van de andere katten wil nog wel eens op je schoot komen liggen net als je in een positie zit dat het niet kan of bij je komen liggen op zo'n manier dat je bijna stikt in zijn vacht.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    aaww cute ahah.


    Drea your life, live your dream <3