• Heeft iemand die mobiel? En zou je hem aanbevelen aan mij? Ik zoek namelijk een nieuw mobiel en deze lijkt me wel wat, maar ik had dan een paar vraagjes:

    - Is het geheugen goed?
    - Hoe is de batterij?
    - Is het geluid goed?
    - Is hij snel?


    De recensies zijn wisselend op internet, de ene is een 9 terwijl de andere een 5 is. Ik weet het dus niet..

    Ik heb deze moiel. Ik vind 'm persoonlijk erg fijn; compact, relatief snel, goede kwaliteit, er zijn hoesjes verkrijgbaar en het is een mooi dingetje. Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen met mijn antwoorden!

    1. Tja, het heeft niet zoveel geheugen als een iPhone, maar er staat bij de productbeschrijving hoeveel geheugen. Ik heb er zelf genoeg aan, ruim. Er zitten een goed aantal Apps op, ik kan er veel muziek opzetten (vind ik) en okk veel foto's maken en erop zetten. Ik heb d'r genoeg aan, alleen ik weet niet of ik weinig of gemiddeld geheugengebruik heb.

    2. De batterij is goed en gaat prima mee. Zelfs nadat mij mobiel in het toilet was gevallen, heeft de batterij er niet onder geleden. Het gaat een goed aantal uur mee en er is een fijne bespaarstand die het nog zuiniger maakt.

    3. Ik vind het geluid fijn. Het is geen iPhone, zoals ik al zei, maar ik kan heerlijk muziek luisteren met oortjes of koptelefoon aangesloten of gewoon los. Het kan tot volume 15, het maximum van deze mobiel en datnis flink hard, though.

    4. Redelijk, niet bijster snel en kan soms een foutmelding geven. Dan trilt de mobiel en krijg je een scermpje. Je drukt op ,,Ok" en opent de App gewoon opnieuw. Dit gebeurt zelden. Soms is 'ie langzaam, maar ik ben heel tevreden over de algemene snelheid; het is zeker geen sloom dingetje, vind ik.

    ik weet niet hoe het met de tweede zit, maar ik heb de eerste versie en die is goed, en geluid is ook goed (maar met mijn boxjes alstijd wel beter :Y))


    Sidera nostra contrahent solem lunamque