• Deze vraag is waarschijnlijk al vaak gesteld en er zijn denk ik ook al meerdere polls over, maar het blijft leuk vind ik. Dus, wie was er eerder?
    http://www.quizlet.nl/polls/27912/wie-was-er-eerder-de-kip-of-het-ei/

    Het ei. Dino's legden ook al eieren.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zou zeggen het ei, de dinosauriërs legden toch ook al eieren?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het ei, want toen er alleen nog maar dinosaurussen rond liepen waren er ook al eieren. (Er staat niet bij dat het een kippenei is).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eerst was er het heelal, of niets.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dat dacht ik ook @iedereen hier boven. Maar aangezien er vele blijven volhouden dat de kip er eerder was vond ik het leuk om deze poll te openen.

    Indd , het ei ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Het is al bewezen dat de kip er eerder was. Wat ook erg logisch is gezien de wijze waarop dieren evolueren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk de kip.


    -

    Cherbourg schreef:
    Het is al bewezen dat de kip er eerder was. Wat ook erg logisch is gezien de wijze waarop dieren evolueren.

    Maar als de evolutie-theorie waar zou zijn, dan zou toch het ei er eerst moeten zijn?


    From these ashes, I will rise

    Het gaat erom of we het over een kippenei hebben of over een ei in het algemeen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    MyGlasses schreef:
    Het gaat erom of we het over een kippenei hebben of over een ei in het algemeen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Threnody schreef:
    (...)
    Maar als de evolutie-theorie waar zou zijn, dan zou toch het ei er eerst moeten zijn?

    Ik doel op het kippenei :Y) Maar eieren over 't algemeen weet ik niet. Ik ben geen deskundige op dat gebied :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb geen idee :')


    26 - 02 - '16

    De kip (A)

    Die kwam zo poef uit het niets en legde een ei!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Evigilavi schreef:
    Eerst was er het heelal, of niets.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio