• Het is ook wel deel luiheid, en het is misschien al wel voorgesteld. Ik reageer graag als iemand iets aanmerkt of een compliment geeft op een foto en creatie van mij. Het lastige daarvan is dat als je reageert 'bij' de creatie zelf de persoon waarop je reageert zelf hier niets van merkt en het waarschijnlijk helemaal niet ziet; als ik een compliment geef over een foto ga ik niet de volgende dag kijken of iemand gereageerd heeft. Het idee was om een reactie knop erbij de zetten die linkt naar de privé berichten waar je de gelegenheid krijgt om te reageren.

    [Username] reactie op [creatie]:
    Wauw wat een spannend hoofdstuk!


    Dankje voor reactie!


    Een andere optie is het reageren bij de creatie zelf waar je persoon een korte herinnering krijgt via de privé berichten.

    Ik weet het, het is lui want dit is ook iets wat je zelf kunt doen, maar het is gewoon een functie op Quizlet die ik een beetje mis.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hmmm... Ik weet niet. Ik denk dat het wel handig is

    Waar ik me vooral aan stoor, is dat als ik bijvoorbeeld reageer op iemand bij mijn eigen story dat ik een melding krijg dat ik zelf gereageerd heb op mijn eigen creatie.


    It's never gonna happen, Guys.

    Handig. Ik ben zeer zeker voor. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Aetha schreef:
    Hmmm... Ik weet niet. Ik denk dat het wel handig is

    Waar ik me vooral aan stoor, is dat als ik bijvoorbeeld reageer op iemand bij mijn eigen story dat ik een melding krijg dat ik zelf gereageerd heb op mijn eigen creatie.


    Ja! Daarom was mijn idee ook om het via de PB te doen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Svale schreef:
    Handig. Ik ben zeer zeker voor. (:


    26 - 02 - '16

    Svale schreef:
    Handig. Ik ben zeer zeker voor. (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Voor! Daar stoorde ik mij ook aan.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben ook voor! (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik vind het niet zo zeer nodig. Als je die user wilt bedanken, dan kan er ook een berichtje in zijn/haar GB worden geplaatst.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Ik vind het niet zo zeer nodig. Als je die user wilt bedanken, dan kan er ook een berichtje in zijn/haar GB worden geplaatst.

    Nee, dat is nou net zo irritant. Moet je ook neerzetten van: Hee, ik zag dat je op dit en dit en dit gereageerd had, bedankt daarvoor. Vind ik altijd zo lame. Daarbij reageren sommige mensen ook op meerdere hoofdstukken in een story wanneer deze er al zijn, en ik vind het leuk op al die reacties individueel te kunnen reageren.

    Ik vind het een erg goed idee!


    ars moriendi

    Lahey schreef:
    Ik vind het niet zo zeer nodig. Als je die user wilt bedanken, dan kan er ook een berichtje in zijn/haar GB worden geplaatst.


    Dat doe ik meestal, maar dan zeggen ze van: "Oh, okay, no worries, ook al heb ik geen idee waarover je het hebt..."

    Zoals Ribery al zei vanwege die meerdere reacties, lijkt het me wel handig. Er was eens een meisje dat allerlei idiote reacties had achtergelaten bij mijn story, and whale, you know me, Cheryl... Ik heb echt een hele lijst met alle antwoorden daarop in haar gb achtergelaten. xd It was kinda funny, maar wel nogal irritant dat ik het niet rechtstreeks kon reageren.

    Dus bij deze; ik vind het een handige suggestie. :Y)


    help

    Ik ben voor.=D


    You were born original, don't die as a copy.

    Aetha schreef:
    Hmmm... Ik weet niet. Ik denk dat het wel handig is

    Waar ik me vooral aan stoor, is dat als ik bijvoorbeeld reageer op iemand bij mijn eigen story dat ik een melding krijg dat ik zelf gereageerd heb op mijn eigen creatie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mss als het functie er is, ik het idee misschien zal waarderen, Maar het lijkt me eerder een waste van Rutger's tijd. Als je wilt weten wat mensen van je creaties vinden, blader dan gewoon terug.


    -

    WildSprinkle schreef:
    Mss als het functie er is, ik het idee misschien zal waarderen, Maar het lijkt me eerder een waste van Rutger's tijd. Als je wilt weten wat mensen van je creaties vinden, blader dan gewoon terug.

    Waste of his time? Deze site programmeren is zijn job toch..? ;'D


    ars moriendi

    WildSprinkle schreef:
    Mss als het functie er is, ik het idee misschien zal waarderen, Maar het lijkt me eerder een waste van Rutger's tijd. Als je wilt weten wat mensen van je creaties vinden, blader dan gewoon terug.


    Wat? Ik denk niet dat je het idee helemaal begrijpt..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'