• Het is ook wel deel luiheid, en het is misschien al wel voorgesteld. Ik reageer graag als iemand iets aanmerkt of een compliment geeft op een foto en creatie van mij. Het lastige daarvan is dat als je reageert 'bij' de creatie zelf de persoon waarop je reageert zelf hier niets van merkt en het waarschijnlijk helemaal niet ziet; als ik een compliment geef over een foto ga ik niet de volgende dag kijken of iemand gereageerd heeft. Het idee was om een reactie knop erbij de zetten die linkt naar de privé berichten waar je de gelegenheid krijgt om te reageren.

    [Username] reactie op [creatie]:
    Wauw wat een spannend hoofdstuk!


    Dankje voor reactie!


    Een andere optie is het reageren bij de creatie zelf waar je persoon een korte herinnering krijgt via de privé berichten.

    Ik weet het, het is lui want dit is ook iets wat je zelf kunt doen, maar het is gewoon een functie op Quizlet die ik een beetje mis.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind het een super leuk idee! Misschien net zoals je hier kunt klikken op "Quote deze reactie" dat je dat ook bij de rest kunt doen. Maar dat de persoon die je quote dus daar een berichtje van krijgt.
    Het is ook misschien een goed idee omdat meer mensen gaan reageren dan?

    Svale schreef:
    Handig. Ik ben zeer zeker voor. (:

    ^^^^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ribery schreef:
    (...)
    Waste of his time? Deze site programmeren is zijn job toch..? ;'D

    Eerder een bijbaan geloof ik?

    Sinistre schreef:
    (...)

    Wat? Ik denk niet dat je het idee helemaal begrijpt..

    Misschien van niet inderdaad.


    -

    voor, ik heb dat al vaker willen doen en dan denk je plots dang, nee dat gaat niet zij zien dat niet


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lahey schreef:
    Ik vind het niet zo zeer nodig. Als je die user wilt bedanken, dan kan er ook een berichtje in zijn/haar GB worden geplaatst.


    Nou, soms is het niet alleen bedanken, hoor [in mijn geval tenminste]. Dan wil je gewoon reageren op een opmerking en dan is het wel handig.

    Ik ben vooral voor dat eerste. Dat lijkt me toch het meest overzichtelijk.
    En dat knopje moet er dan eigenlijk alleen voor de maker van de creatie zijn en niet dat andere users ook nog eens kunnen reageren in de PB van een ander.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Pro.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben voor *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Silverton schreef:
    voor, ik heb dat al vaker willen doen en dan denk je plots dang, nee dat gaat niet zij zien dat niet


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Voor, lijkt me erg handig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja!dat miste ik al! het zou zo hadiger zijn als je snel kunt reageren op iemands vraag bij je story bijvoorbeeld! ME LIKES! of nou ja...me WOULD like.


    The Definition of Insanity

    Aetha schreef:
    Hmmm... Ik weet niet. Ik denk dat het wel handig is

    Waar ik me vooral aan stoor, is dat als ik bijvoorbeeld reageer op iemand bij mijn eigen story dat ik een melding krijg dat ik zelf gereageerd heb op mijn eigen creatie.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Lijkt me handig, ik ben voor (:


    Take risks and conquer your fears.

    Lahey schreef:
    Ik vind het niet zo zeer nodig. Als je die user wilt bedanken, dan kan er ook een berichtje in zijn/haar GB worden geplaatst.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Aetha schreef:
    Hmmm... Ik weet niet. Ik denk dat het wel handig is

    Waar ik me vooral aan stoor, is dat als ik bijvoorbeeld reageer op iemand bij mijn eigen story dat ik een melding krijg dat ik zelf gereageerd heb op mijn eigen creatie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Op zich vind ik het wel een goed idee.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."