• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 21:54 ]

    Dumbledore schreef:
    Ik zou het niet doen, omdat ik onnatuurlijke kleuren niet mooi in je haren vindt, maar dat is mijn mening!


    Ex astris, sciencia

    Ik heb mijn haar momenteel ook paars, wel een iets lichtere kleur paars. Maar ik heb het wel eerst heel goed moeten bleken. Ook omdat ik het geheel paars heb, zit er in sommige stukjes wel een klein beetje kleurverschil, maar dat merk je niet tenzij je er echt op let.

    Als je het wil doen moet je het gewoon doen toch? Als het niet leuk staat met je het alleen weer verven of er een paar weken mee rond lopen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zou mijn haar sowieso niet in een onnatuurlijke kleur verven.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik houd er sowieso niet van als mensen hun haar verven, maar als jij het wilt, waarom dan niet?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 11:45 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gewoon doen! Ik hou wel van een gek kleurtje in je haar en als je het uiteindelijk niet mooi vind is het er zo weer uit.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Gewoon doen! Ik hou wel van een gek kleurtje in je haar en als je het uiteindelijk niet mooi vind is het er zo weer uit.


    Zo denk ik er dus ook over :')


    26 - 02 - '16

    Thanks guys, ik heb al besloten om iets te gaan proberen wanneer ik terug ben van de vakantie. :Y)

    --> Slotje op aanvraag


    Miep