• 'n vriendin van mij [ Stephanie ] is een paar weken geleden in het ziekenhuis opgenomen met een terugval van anorexia. En het gaat heel slecht met haar. Ze heeft al in zo'n kliniek gezeten voor anorexia en boulemie patiënten. En ze ging weer het jiuste pad op en toen begon ze weer te dieëtn maar ze mocht het niet van haar moeder. Want Steph woog helemaal niet veel ;S. En ze wilt niet eten. Ik weet dat jullie dit niet echt boeit maar ik wou gewoon mijn hart ff luchten. :'[


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Als het kan op luchten, dan doe je dat
    En niet boeien nou jah we kennen haar niet echt he, maar het is toch erg voor haar, jou en de rest die rond om haar leeft


    Live life limitless.

    Steph :[

    het had nooit zo ver mogen komen (huil)
    love her.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Mensen ; je bent perfect om wie je bent.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    omg:| wat heftig!
    heel veel sterkte daar!


    I am an idiot, I move.

    Das heel vervelend ): Veel sterkte enz! Ik hoop dat het weer goed komt.


    Mew <3

    Sterkte ;)


    Life is hard and then we die

    ik begrijp je heel goed.. heb htzelfde meegemaakt met mn zus ... maar nu is alles terug ok :) ze is al bijgekomen nzo.; dus als ze het echt wilt komt alles terug goed met haar :)
    sterkte nog


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    ok srr voor de vele zelfde reacties --'
    mr da wou nie laden x') en als ik op reactie vrwijderen klik gebeurtr ook nix --'


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    ik begrijp je heel goed.. heb htzelfde meegemaakt met mn zus ... maar nu is alles terug ok :) ze is al bijgekomen nzo.; dus als ze het echt wilt komt alles terug goed met haar :)
    sterkte nog


    Maar het probleem is ..
    Ze wilt niet bijkomen en ze weigert alles te eten.Maar ook alles. ;S morgen gaat haar beste vriendin naar haar toe om haar toch proberen te overtuigen te eten.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Dat is vet erg, Like mijn Nicht heeft het gehad en heeft ook af en toe terug vallen, en af en toe heb ik vaak ook de neiging om niet te eten of te kosten nadat ik gegeten heb


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik snap je helemaal... Ik weet hoe ouders daarop reageren [van steph dan] en ik hoop dat het weer goed komt met haar.. <3.

    ok srr voor de vele zelfde reacties --'
    mr da wou nie laden x') en als ik op reactie vrwijderen klik gebeurtr ook nix --'


    Heb het even voor je verwijderd. ;)



    + Verplaatsing van dit topic naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Vet ************ hoop dat het allemaal goed gaat komen !!
    sterkte !


    A Noble was Born in Chaos

    Ochh,, da's n0gal k*t..
    Maar hou vol&denk positief.. En blijf je vriendin steunen.. Ho0p v0or je dat het allemaal goedk0mt..^^ Veel sterkte !!(K)


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Damn, dat is fucked up. Stertke ermee<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.