• Hellow!

    Ik wil graag een nieuwe mobiel, want ik loop nu alweer een paar jaar rond met een LG Fresh, waar het grootste nadeel van is dat er geen wifi-verbinding op zit. Nu wil ik heel graag een Samsung, omdat ik gewoon goede ervaringen mee heb -mijn vader, broertje en beste vriendin hebben een Samsung.
    Ik heb wat telefoons vergeleken en allerlei reviews gelezen en ik ben uitgekomen op de S3 en S4.
    Mijn vraag is nu eigenlijk of iemand een van deze twee heeft of meer over deze twee weet? Want de S3 is zo'n 130 euro goedkoper, dus ik neig naar die, maar de S4 heeft nieuwe functies. Welke zouden jullie kiezen?
    Vast bedankt voor de hulp!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik heb geen idee welke wat is , maar het lijkt mij dat je voor de goedkoopste gaat als er haast geen verschil in zit.


    Pretty is just a pretty word.

    S4 heb ik nu. Ik had een een S3 maar heb hem geruild voor de S4.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 14:33 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    S3 is kut. Ga dan beter voor de S2, die is een stuk gemakkelijker in gebruik. Ik kan het weten, want ik heb beide telefoons gehad.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Behalve een betere camera en een nieuwere versie van Android is er geen groot verschil. Als ik jou was zou ik kijken naar de beoordelingen en reviews van gebruikers.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    S3 heb ik en die is wel fijn, mijn zwager heeft de S4 en die vind hem ook fijn. Ik geloof dat er niet erg verschil tussen zit..


    'Darling, just hold on'

    Ik heb de S3 en hij bevalt me prima. De S4 is volgens mij wel iets sneller en heeft wat nieuwe functies, maar voor de rest valt het verschil volgens mij wel tegen


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    Sinistre schreef:
    Behalve een betere camera en een nieuwere versie van Android is er geen groot verschil. Als ik jou was zou ik kijken naar de beoordelingen en reviews van gebruikers.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb zelf een S1 en ik ben er tevreden mee. Ik hoef niet elke keer een nieuwe telefoon omdat het nieuwste model net uit is.
    Zolang hij het nog doet, hoef ik geen nieuwe (:
    Mijn vader heeft een S3 en die doet het prima volgens mij.