• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ugh, chagrijn.

Your make-up is terrible

Als het door gaat dan ga ik volgend jaar met vrienden naar Italië. Nu al zin in. :Y)

Lol, the two of you are soooo stupid. Just shut up.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Metal door boxen heen knallen+ heel mijn kamer stofzuigen en hij is zijn bed nog niet uit. Het is bijna half 4 D:

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Loopse honden, ugh.

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

My chest is feeling empty, always, and you're it's only cure.

Quiet the mind, and the soul will speak.

aaaaaargh hou je bek !

"People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

Pff, eigenlijk zou het veel handiger zijn als ik mijn verhaal gewoon op Q zet voor meer motivatie. >>

Spongebob, waarom heb jij een irritatie level van 10?

"Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

Sommige mensen zijn echt dom hier :'D

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Assassin schreef:
    Ugh, chagrijn.

26 - 02 - '16

Ik ben zo moeeeee! Maar het was wel ontzettend gezellig! :Y)

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ugh. Waarom zou je op mensen hun succes meeliften? Het ligt aan de schrijfstijl. Mogolisch

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

...Leeft hij nog wel?

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Kom op zeg. :'D