• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wat is er mis met me :c


    26 - 02 - '16

    Maher naar PSV!!! Oooooh, laat het nu al helemaal snel 19 juli zijn :D (H)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Waarom klikt het zo goed, terwijl we elkaar eigenlijk helemaal niet kennen. :s


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Verstandskiezen. Ik word er helemaal gestoord van. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Madiba schreef:
    Maher naar PSV!!! Oooooh, laat het nu al helemaal snel 19 juli zijn :D (H)


    Precies, Comic Con 2013. :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Yeah. Vanaf morgen America's Next Top Model weer op tv :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    aadfghjkl; ik word gek van m'n gevoelens en gedachten.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Oh Biebs.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Morgen weet ik dus in welke klas ik zit... Ik ben echt benieuwd en ik hoop dat ze mij in A of B gezet hebben, álles is beter dan C...

    Madiba schreef:
    Yeah. Vanaf morgen America's Next Top Model weer op tv :'D


    I wanna watch!
    Hoe laat komt 't op tv?


    26 - 02 - '16

    Shotgun!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yes, go me. Mijn laatste dagje werken voor de vakantie, en wat krijg ik voor elkaar; ik verbrand mezelf éénmaal, snijd mezelf tweemaal, en eenmaal thuis verbrand ik mezelf opnieuw. Ik voel me zo intelligent op dit moment. Au.


    Bad decisions make good stories.

    Zo, mijn ouders weten het nu ook en ze zijn niet blij... ):


    Credendo Vides

    Anarose schreef:
    Yes, go me. Mijn laatste dagje werken voor de vakantie, en wat krijg ik voor elkaar; ik verbrand mezelf éénmaal, snijd mezelf tweemaal, en eenmaal thuis verbrand ik mezelf opnieuw. Ik voel me zo intelligent op dit moment. Au.


    Sue those motherfuckers!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    De leraar die het vorig jaar verpest heeft voor mij door me in de verkeerde klas neer te zetten heeft nu teruggemaild dat ik morgen weet of ik van klas mag veranderen of niet. Alsjeblieft, ben niet vergeten dat je dit vorig jaar bij mij hebt gedaan en verander het.