• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Morticia schreef:
    My chest is feeling empty, always, and you're it's only cure.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bitch, please. Als je het zegt, zeg het dan recht in haar gezicht. Ga niet triest lopen doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    One Direction pick up lines werkt dus niet. Hahaha.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    One Direction pick up lines werkt dus niet. Hahaha.


    Jacksgap :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Helaas.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Was al bijna verbaasd dat ik geen verwondingen heb opgelopen dit weekend met werken.
    Fout.. een snee in mijn wijsvinger en een brand blaar op het topje van mijn middelvinger en op het topje van mijn ring vinger. Op dezelfde hand in 1 ochtend. . Joepie.

    Let's pray to the god of clumsy people that i will survive the next two days at work without hurting myself


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Crave schreef:
    Bitch, please. Als je het zegt, zeg het dan recht in haar gezicht. Ga niet triest lopen doen.


    Dat is nou eenmaal iets wat niemand kan hier.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is nou eenmaal iets wat niemand kan hier.


    Inderdaad, ik word gek van dat soort berichten in dit topic >.<


    i put the fun in funeral

    Presentatie over Australische accenten in elkaar aan het zetten :Y)


    Caution first, always.

    Ik ben blij dat u bent gestopt als scheidsrechter. Yugh, creep!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is nou eenmaal iets wat niemand kan hier.


    Ik had het niet over Q ofzo :] Vriendinnen van mij hebben ruzie en ik sta er helemaal buiten waar ik blij om ben. En dan hoor ik dat ze achterbakse dingen gaan zeggen tegen anderen over elkaar en misschien dat je dan nu wel kan zeggen dat ik het ook recht in hun gezicht moet zeggen, maar ik ga me er niet mee mengen in die ruzie :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Ik had het niet over Q ofzo :] Vriendinnen van mij hebben ruzie en ik sta er helemaal buiten waar ik blij om ben. En dan hoor ik dat ze achterbakse dingen gaan zeggen tegen anderen over elkaar en misschien dat je dan nu wel kan zeggen dat ik het ook recht in hun gezicht moet zeggen, maar ik ga me er niet mee mengen in die ruzie :]


    Zou ik ook niet doen hoor. :x
    Maar volgens mij geld het ook voor behoorlijk wat personen buiten Q, het is veel makkelijker om het tegen anderen te zeggen dan recht in iemands gezicht.


    Your make-up is terrible

    It's so pretteh :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Assassin schreef:
    (...)

    Zou ik ook niet doen hoor. :x
    Maar volgens mij geld het ook voor behoorlijk wat personen buiten Q, het is veel makkelijker om het tegen anderen te zeggen dan recht in iemands gezicht.


    Zeker waar, velen doen het buiten Q ook en het is ook makkelijker >< maar ja, de waarheid komt er vaak toch wel uit en dan ben je verder af :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Fijn als niemand mij begrijpt. Iedereen denkt dat het na de vakantie wel weer 'oke' wordt. Het werd juist erger dit jaar, dus heb ik er geen vertrouwen in.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor