• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zondagen. Waarbij ik de hele dag in hetzelfde huis zit en bijna depressief word. Maar ik heb dan ook echt nérgens zin in... -.-"

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 17:21 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Schijnbaar gun je het me gewoon niet dat ik misschien wel een baan heb straks en dan toevallig bij jou. Wat ben je een achterbakse klootzak.


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk is het best wel grappig dat je mij gisteren kwam uithoren over mijn tijden. En ik vond het nog grappiger toen je zei dat je geen zin had om achter mij te sprinten.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 18:33 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    This always works for me if I'm feeling stupid


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet wat ik moet gaan doen... ik wil er graag mee bezig gaan maar ik kan maar niet kiezen. D:

    I'm hopeless.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Echt zo fijn dat je nog iets zei.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb koppijn. bleeegh.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Echt? Lafaard.


    Some people are art and do art at the same time

    Achja, lekker dit... -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Meh, ik kan geen goed plaatje vinden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Meh, ik kan geen goed plaatje vinden.


    Laat Quizlet je helpen :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Laat Quizlet je helpen :Y)


    Ik ben nogal kieskeurig haha. Maar voor wie de uitdaging aan wilt gaan, ik zoek een gespierde gozer met een arrogante kop van een jaar of 25-26. Graag in mijn gastenboek haha.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 19:39 ]


    Your make-up is terrible



    Got your nose!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Af en toe is het echt zo kut dat mijn ouders overal en altijd, wanneer een normaal mens vrij is, nog concerten moeten geven&niet thuis zijn of me nooit ergens heen kunnen brengen en ik altijd iets moet regelen of met iemand mee moet rijden ofzo.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .