• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wow, het figuurlijke zwarte gat, maar dan uitgebeeld!


    The truth may be orange!

    My god, vervloek mijn luiheid. :'D

    Boeken zoeken, repareren en hopen dat ik geen boete heb ;-;


    i put the fun in funeral

    Fuck them... i have enough of this shit.
    Nu ga ik waarschijnlijk niet over omdat ik meer handtekeningen mis op mijn aftekenkaarten dan de norm, alleen omdat ik graag mijn stage goed af wou ronden met uren waardoor ik geen tijd had om ze te halen en de docenten zelf reageren ook lekker snel en goed op je berichten, not.
    Dus nu moet ik daarvoor opdraaien en het jaar overnieuw doen, ik ziet al drie jaar voor niets op school, eerst twee jaar recreatie, dan geswitched en dan dit terwijl ik godsamme goede cijfers haal en verder alles wel goed heb.

    Tja... nu dus hoogstwaarschijnlijk het jaar nog een keer doen... dus nog twee jaar.... en eb nog maar één jaar recht op studiefinanciering... lekker dan...
    Oh, dit gaan mijn ouders leuk vinden, ik hoor ze nu al naar me schreeuwen dat ik zelf ook beter mijn best had moeten doen, ook al weten ze best dat ik niet veel meer had kunnen doen.

    This is so fucked up....


    Credendo Vides

    Walibi was zó gezellig met mijn collega's :3 Ik wil weerrrrr.


    -

    Ugh, waarom kan ik niet gewoon mijn gedachtes even uitzetten?
    Ik word zoo moe van mezelf...

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 21:22 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Need.vacation... so bad. Wil.naar.de zon. Moet- aargh.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gatsby schreef:
    Need.vacation... so bad. Wil.naar.de zon. Moet- aargh.


    Ik heb vandaag toch heel wat zon gezien :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ugh, wat ben je irritant. Ik ruim iets op wat we gekocht hebben, drie minuten later trek je het weer tevoorschijn, leg je het gewoon op tafel waar het nu al 3 dagen ligt. Ik ben niet zo netjes, maar jij spant de kroon toch wel.


    Your make-up is terrible

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik heb vandaag toch heel wat zon gezien :Y)


    Ik ook hoor. Met de nadruk op gezien.
    Je hebt er niet veel aan als je ma besluit dat het hele huis van kop tot teen gepoetst moet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    En het is weer feest. Hmpf


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I miss you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb AL MIJN BOEKEN gevonden, zélfs wiskunde, waar ik dit jaar nauwelijks gebruik van gemaakt heb. Nu maar hopen dat de schade meevalt.


    i put the fun in funeral

    I regret it very much. Why did I sent it? T_T


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Morticia schreef:
    I miss you.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.