• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:36 ]

    Nope! Maar aangezien ik zo ongeveer heel vwo 4 wel ken, komt het wel goed denk ik. Omdat mijn school zo groot is, is de kans echter klein dat ik bij goede vriendinnen in de klas kom.
    Ik hoop voor je dat je naar een andere klas mag :].


    i put the fun in funeral

    Nee, want ik ga van mijn opleiding veranderen dus het staat nog niet vast.


    Physics is awesome

    Ik hoop voor je dat het lukt.
    En nee, ik weet nog niet in welke klas ik kom. Maar ik hoop heel erg dat ik bij een aantal vrienden van me kom en niet in een random klas want ik ken nog niet veel mensen op deze school. :'D

    Nope, maar ik heb een vreselijke hekel aan ongeveer vijf/zesde van mijn klas dus ik hoop dat het veranderd wordt. Duim voor je!


    Nypmh > Yaspis

    Oh dat heb ik ook twee jaar achter elkaar gehad en ik werd niet overgeplaatst, hoe vaak ik het ook vroeg maar uiteindelijk vielen de mensen in mijn klas wel mee en werden het de twee leukste jaren van mijn middelbare schooltijd. Maar goed, ik hoop dat het je lukt, al hoeft het geen ramp te zijn als het niet lukt. Zo leer je ook nog nieuwe mensen kennen.
    Ik weet nog niet in welke klas ik kom, maar wel in een hele nieuwe klas want dat is het eerste jaar van mijn studie (:


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn klas weet ik pas op de tweede september. Maar dat is wel rot. Ik hoop voor je dat ze je nog in een andere klas zetten.


    Ex astris, sciencia

    Hopelijk luisteren ze naar je en word je overgeplaatst. Wel rot dat ze niet meteen al luisterden.

    Ik zit de aankomende drie jaar nog in dezelfde klas als waar ik dit jaar inzat. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik had dat probleem ook, maar gelukkig had ik een toffe docent die me toch wou overplaatsen. Helaas moest 'ie weg vanwege de bezuinigingen );


    26 - 02 - '16

    Morgen kenningsmakingsdag dinsdag boeken terugbrengen en rapport afhalen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Grotendeels :') Alle algemene vakken zit ik sowieso in de tto klas, maar van mijn profielvakken m.u.v. Latijn weet ik het nog niet ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Backfire schreef:
    Nope! Maar aangezien ik zo ongeveer heel vwo 4 wel ken, komt het wel goed denk ik. Omdat mijn school zo groot is, is de kans echter klein dat ik bij goede vriendinnen in de klas kom.
    Ik hoop voor je dat je naar een andere klas mag :].


    The odds are néver in our favor.

    Nee, ik ga dit jaar weer naar een nieuwe school. Deze keer ken ik wel een vriendin daar, maar die is al in het tweede klas daar. Dus zal ik haar alleen in pauze's kunnen zien. Dus misschien komt alles wel goed, ook al is het alleen in het pauze. Ik kan niet weer een jaar alleen zitten in pauze.


    -

    Nee, want ik zit volgens jaar in de bovenbouw en begin met mijn vakkenpakket. Ik ben behoorlijk zenuwachtig naar mijn nieuwe klas, want ik heb 4 lang in een rot klas gezeten en 1 jaar in een fijne klas.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee. ;c
    Ik heb afgelopen 4 jaar in dezelfde klas gezeten, dus daardoor zijn we echt heel hecht. Alleen nu heeft de school na vier jaar besloten onze klassen op te splitsen. Nu maar hopen dat ze luisteren naar de mensen die ik opschrijf zodat ik toch nog in een leuke klas kom. ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik hoop dat het lukt:) Toch wel fijn om bij vriendinnen in de klas te zitten. Maar het kan natuurlijk ook wel weer leuk zijn om nieuwe mensen te ontmoeten (nadat je ze hebt leren kennen dan, in 't begin is kut:$)


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."