• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:36 ]

    Nope. Maar ik moet nog wel een brief schrijven naar de afdelingsleider van klas 4, zodat ik en twee vriendinnen zoveel als mogelijk is bij elkaar in de klas komen.
    Maar verder is het afwachten. En ook wie mn mentor volgend jaar wordt. Ik zit echt keihard op een bepaalde leraar te hopen...


    Stenenlikker

    Hopelijk krijg je het voor elkaar (: !
    Ja, ik heb mijn klas al gezien. Totaal zijn we maar met 12, en alleen maar meisjes. Ik ken er al twee meisjes, maar ik heb wel zin in het nieuwe schooljaar.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 21:28 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik hoop ook voor je dat het lukt.
    En aangezien er maar één tto klas is voor het derde jaar volgend jaar op mijn school, weet ik al met wie ik in een klas zit en ken ik ook iedereen waarmee ik volgend jaar in de klas zit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jup. Toevallig ook weer in bijna dezelfde klas met mensen die mij niet mogen. Alleen 3 die mij echt mogen ofzo.
    Mja, het kan ook niet beter worden, want ik heb gehoord dat in de klas waarin ik over 2 jaar kom heel veel pestkoppen zijn. Ik woon niet in de stad, dus hier weet je al zo ongeveer bij wie je komt aangezien er maar 1 klas is van je niveau en leerjaar. Hier is zelfs havo en vwo samen als klas.
    Na 3 jaar moet ik naar een andere school, in wel een stad, alleen nog steeds is er maar 1 klas van mijn niveau en leerjaar.
    En in die stad heb ik ook vrienden, alleen 1 niveau hoger. Ze zei dus dat er veel pestkoppen zijn in mijn niveau en leefjaar.
    :s

    hmm ik stroom in bij dierenverzorging niveau 3 2de jaar :S
    maar ik loop dus de eerste 10 weken van het schooljaar stage dus zie ik mijn klas niet, en ze weten dus niet dat ik nieuw in de klas kom!
    dus wat betekend dat ik ergens in november/december opeens bij hun in de klas zit en ik moet zeggen 'haaai ik ben nieuw...' blegh, en het is dus al een klas met vrienden etc. echt wat haat ik dat !!!! helemaal geen kennismaking gehad of iets!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb net mijn examens gehaald en ga dus naar een nieuwe school. Ik kom waarschijnlijk in de klas met 2 oude klas genootjes van mij. Het voelt wel fijner want je hebt wel mensen om je heen die je kent maar ik weet uit ervaring ook wel dat in een klas komen met allemaal nieuwe mensen totaal niet erg is, je leert weer nieuwe mensen kennen en dat is toch leuk? Altans, dat is mijn mening. Moet er morgen heen voor een inleiding dus hoop dat ik dan ook mijn klas kom te weten, dan leer ik alvast wat medeleerlingen kennen. :Y)

    Bij ons zijn de klassen elke les weer anders, dus ik zie wel met wie ik in de klas kom. Dat had ik afgelopen jaar ook, en eigenlijk zit ik elke les wel met iemand die ik aardig vind.(:


    Food.

    Pas een week voor school begint...
    Goh, ja, 't zal grotendeels dezelfde klas zijn...
    Hoeveel klassen zijn er in totaal in je jaar?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat is het fijne van een kleine school..
    Maar succes (:


    :)

    Months schreef:
    Dat is het fijne van een kleine school..
    Maar succes (:


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Crispation schreef:
    Pas een week voor school begint...
    Goh, ja, 't zal grotendeels dezelfde klas zijn...
    Hoeveel klassen zijn er in totaal in je jaar?


    Drie, en de klassen zitten propvol omdat er vorig jaar vier klassen waren maar omdat er zoveel leerlingen naar havo gegaan zijn, zijn vier klassen nu teveel..

    Maar er heeft iemand teruggemaild, morgen hoor ik als het goed is of ik naar een andere klas mag!

    Sofinite schreef:
    (...)

    Drie, en de klassen zitten propvol omdat er vorig jaar vier klassen waren maar omdat er zoveel leerlingen naar havo gegaan zijn, zijn vier klassen nu teveel..

    Maar er heeft iemand teruggemaild, morgen hoor ik als het goed is of ik naar een andere klas mag!

    Yay. Da's een goed teken!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Crispation schreef:
    (...)
    Yay. Da's een goed teken!


    Nee heb je, ja kun je krijgen. Ik wist dat de definitieve klassen morgen gemaakt zouden worden, dus dit was mijn enige kans. Als ik het niet nu zou doen, dan zou ik zeker een heel jaar met die klas zitten.

    Ik hoop het voor je ;)
    Ik ken wel iemand op de opleiding die ik ga doen, die zat vorig jaar bij mij in de klas. Heeft een jaar eerder examen gedaan dan ik. Verder ken ik zo niemand. Dus ik ben benieuwd.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat is echt balen. Ik hoop voor je dat ze je in een andere klas plaatsen!
    Ik zit niet op school, ik werk... Ruilen?


    Bad decisions make good stories.