• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:36 ]

    Anarose schreef:
    Dat is echt balen. Ik hoop voor je dat ze je in een andere klas plaatsen!
    Ik zit niet op school, ik werk... Ruilen?


    Met werken verdien je tenminste geld en kun je iets kiezen wat je wilt (cat)

    Sofinite schreef:
    (...)

    Met werken verdien je tenminste geld en kun je iets kiezen wat je wilt (cat)


    Niet altijd, iets kiezen wat je wil bedoel ik.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Niet altijd, iets kiezen wat je wil bedoel ik.


    Klopt, maar nog steeds verdien je geld :'D

    Sofinite schreef:
    (...)

    Met werken verdien je tenminste geld en kun je iets kiezen wat je wilt (cat)


    Iets doe nou niet echt iets wat ik geweldig vind ofzo. Maar ik weet voor nu ook niets beters om bij te werken.
    En ik verdien wel geld, maar dat wordt meteen weer uitgegeven om mijn studieschuld af te betalen. Yay for me. -.-
    Dus nogmaals, ruilen? ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik zit op het moment in de leukste klas ooit, en we hebben les van de afdelingsleiders van de 1e en 2e klassen, die ervoor gaan zorgen dat er niks gaat veranderen omdat ze ons zo leuk vinden. :Y) Alle leraren zijn aan het vragen of ze ons volgend jaar weer les mogen geven, en daar ben ik ook blij mee want ze zijn echt chill.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Dezelfde klas als die ik vorig jaar had, met enkel een paar minder die een andere (minder populaire) sector kiezen. Ik ga naar het tweede jaar van mijn studie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dezelfde klas van dit jaar, alleen met elf kinderen erbij. We zijn momenteel met negentien mensen, maar er word een klas uit elkaar gehaald.
    En hopelijk mag jij naar een andere klas!

    Het is niet gelukt. Ik zit volgend jaar dus gewoon in de klas waar ik nu in geplaatst zit.

    Nope, weet het nog niet.
    Succes btwww ! (:


    Please never stop smiling.

    Aaah kut zeg. Waarom kunnen ze dat niet omdraaien dan? Vaag.
    Ik zit volgend jaar in een collegezaal met 150 andere mensen en ik heb geen idee wie daar allemaal bij zitten. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat is echt lullig, als je dan in twee klassen vriendinnen hebt, maar je wordt precies in degene waar je niemand kent geplaatst. Had ik ook in de derde, super irriitant.
    Maar ik heb nog geen idee met wie, wel met allemaal mensen die ik niet ken denk ik, omdat alle klassen door elkaar gaan en er zijn ook een aantal gestopt met de opleiding dan denk ik.


    As travars

    Haunt schreef:
    Dat is echt lullig, als je dan in twee klassen vriendinnen hebt, maar je wordt precies in degene waar je niemand kent geplaatst. Had ik ook in de derde, super irriitant.
    Maar ik heb nog geen idee met wie, wel met allemaal mensen die ik niet ken denk ik, omdat alle klassen door elkaar gaan en er zijn ook een aantal gestopt met de opleiding dan denk ik.


    Klopt :l Vooral omdat het al de tweede keer is.

    Edit: Het is niet gelukt.


    Ah wat een ontzettende naaistreek van die mensen. Echt gemeen. Ik bedoel, je geeft duidelijk aan dat je het anders wil en dan toch gaan ze je zo plaatsen. Ik hoop dat het jaar alsnog een klein beetje leuk voor je gaat worden.


    26 - 02 - '16

    Kun je je ouders niet laten bellen? Dat hielp bij mij eigenlijk altijd als ik iets gedaan moest hebben, maar school niet naar mij luisterde.


    I am an idiot, I move.

    Ah man, dat is echt balen. Ik vind dat sowieso altijd iets raars van scholen. Mensen plaatsen in klassen die ze niet op hebben geschreven omdat dat goed voor ze zou zijn. Je komt namelijk sowieso wel in een andere klas, waardoor je sowieso wel nieuwe mensen leert kennen. Er is niets mis mee om met in elk geval een of twee vriendinnen in de klas te komen. Het gaat er namelijk tevens om dat iemand simpelweg een leuke schooltijd heeft.

    Maar nee, ik weet mijn klas nog niet. Ik ben wel heel erg benieuwd, overigens!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.