• Naar het gelijknamige verhaal hier op Quizlet van Coldest en mij (bloos)



    Drie verhalen.
    Drie scholen.
    Drie bands.
    Drie audities.
    Een droom.

    Drie verschillende scholen hebben allebei een vaste schoolband. Allemaal hebben ze een eigen verhaal, maar ondanks dat hebben ze wel allebei dezelfde droom. Meer zijn dan een schoolband. Een flyer over een wedstrijd word door heel het land bij elke school uitgedeeld alsof de droom gehoord was. De bands twijfelen geen moment en schrijven zich in. Maar niet zonder problemen. De audities zullen dan ook niet vlekkeloos verlopen. Komt het door de concurrentie? Is het meer? En is het eigenlijk wel de haat die speelt? Of speelt liefde hier ook mee?.



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.)



    Rollen:
    -Niall James Horan; Nathness
    -Louis William Tomlinson; Paynelinson
    -Liam James Payne; Paynez
    -Harry Edward Styles; Limits
    -Zayn Javadd Malik; Abelard


    De mede-bandleden:
    (voorlopig zitten de meiden vol, want we hebben JONGENS nodig)
    (Zowel jongens als meiden.)
    - Aphrodite "Aphro" Calita Smith Aquari
    - Skylar Ohndrea Aurora Bright HurtedHeart
    - Jenna Lucy Martens xSunshineee
    - Quincy Jasmine Jones MonkeySwag
    - Camille Kendra Wright. After
    - Mabel Sonny Puckerman Cannibal
    - Max Jared Tommo Cannibal
    - Aidan Liam O'GormanLlamarmy
    - Luke Adams ItsNiall
    - Sean Bradley Andrews Licorne

    De bandindeling:

    Countless:
    - Harry Styles - Zanger
    - Camille Wright. - Zangeres en Bassiste
    - Niall Horan - Zanger en Gitarist
    - Aphrodite "Aphro" Smith. - Zangeres
    - Skylar Bright - Zangeres en Drummer


    Fall out:
    - Quincy Jones - Zangeres en Bassiste
    - Mabel Puckerman - Drumster
    - Liam Payne - Zanger
    - Louis Tomlinson - Zanger
    - Luke Adams. - Gitarist


    Wishing:
    - Jenna Martens - Zangeres
    - Aidan O'Gorman - Drummer
    - Max Tommo - Zanger en Gitarist
    - Zayn Malik - Zanger
    - Sean Andrews - Bassist en Achtergrondzanger



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Aquari maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:56 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Limits schreef:
    Lol Harry zit niet bij fall out?


    Sorry, mijn fout.
    Ik zal het gelijk veranderen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cannibal schreef:
    Ik wil wel een jongen.
    en als er nog een meisje ingevult kan worden, wil ik die ook graag ;3


    Je kan nog een meisje krijgen, maar dan ben je echt de laatste (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    After schreef:
    Trouwens, ik wil geen mierenneuker zijn, maar bij Harry staat Countless, niet Fall Out :x

    HEEEYY AMBER.(doeg)

    dat heb ik nu pas door. en eiglijks reageer ik helemaal nooit zo. Ach, wha-eva.


    ALOHA MELISSA :'D

    Rol: Niall James Horan Zanger en gitarist.
    Naam: Niall James Horan
    Nationaliteit Irish Angel
    Karakter: Niall is een jongen die misschien iets te kinderachtig is voor zijn leeftijd. Hij heeft er geen problemen mee, en vind het niet erg om erme getreiterd te worden. Niall is altijd te vinden met zijn gitaar. Geen gitaar is geen Niall. Hij houdt van muziek, maar vind sporten ook geweldig. Hij is een openboek voor zichzelf, maar je kan hem gerust een geheim vertellen zonder dat de hele wereld het hoeft te weten.
    Uiterlijk: (komt later)
    Extra: Niall is iemand die snel oordeeld, maar vind het niet erg om alsnog met die persoon te gaan zitten.
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.) Countless

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 21:25 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mag ik een jongen in Wishing?


    Bowties were never Cooler

    Lol Quincy is vet Lonely xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    asdfghjkl;

    Weet iemand een leuk uiterlijk?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Volgens mij klopt het zo, maar mijn Ipad heeft problemen. Verbeter me alsjeblieft opnieuw als het niet klopt. (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Drummer Fall Out
    Naam: Mabel Sonny Puckerman
    Nationaliteit: Brits
    Karakter:Mabel word gezien als een spontaan, vrolijk, maar vooral mysterieus, iemand en dat is ook absoluut waar. Ze staat goed in het leven en heeft eigenlijk niet veel te klagen.
    Ze is enorm spontaan en bijdehand, maar erg gesloten kwa gevoelens. het zal nooit over haarzelf gaan en eigenlijk weten maar weinig mensen hoe ze echt in elkaar steekt of wat ze voelt. Het zal namelijk altijd goed met haar gaan als dat gevraagd word. Het lijkt vaak of Mabel totaal geen zorgen aan haar hoofd heeft, maar ze zit vaker met zichzelf in de knoop als het lijkt.
    Mabel is iemand die wil dat iedereen haar mag, maar niet heel de wereld kan je liefhebben. Ze is een echte flapuit en zegt en is niet bang om haar mening te geven. Ze is erg bijdehand en heeft een iets te grote mond, voor haar kleine lichaam. Ze staat enorm goed haar mannetje en is niet bang aangelegd.
    Uiterlijk:




    Extra:Mabel is opgevoed door twee vaders. ze heeft gewoon een draagmoeder gehad en is dus niet geadopteerd. Haar vier broers zijn dat wel. Ze is dus het enige meisje thuis waardoor ze vaak haar mannetje moet staan. Ze heeft zichzelf altijd moeten bewijzen en dat niet alleen thuis.
    Mabel kan ook goed zingen, maar dit doet ze meer voor de lol. Bij drummer kan ze echt haar ei kwijt en vind ze veel leuker om te doen.
    In welke band: Fall Out

    [jongen komt eraan. Die wil ik trouwens in Wishing]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 16:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: Meisje van een band
    Naam: Jenna Lucy Martens
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Jenna is een vrolijke en sociale meid die graag nieuwe mensen leert kennen. Ze staat open om nieuwe dingen te leren kennen en is ook niet bang om haar handen vuil te maken. Ze houdt het liever bij een kleine vriendengroep waarvan ze zeker weet dat deze vrienden echt zijn, dan dat ze populair is met zoveel vrienden die haar achternaam of leeftijd niet eens kennen. Verder is ze behulpzaam, betrouwbaar en kan je altijd op haar rekenen, ze denkt dan ook vaak eerst aan andere en dan pas aan zichzelf. Jenna heeft niet alleen haar goede kanten, maar ook haar slechte kanten. Zo kan ze slecht tegen slechte kritiek en gaat daar dan ook meteen op in. Ze is soms een beetje onzeker en verlegen, wat je niet meteen van haar zou kunnen zeggen. Verder kan ze wel eens heel snel boos worden en vergeeft niet altijd snel. Ze houdt van dansen, zingen en toneel spelen. Ze heeft een hekel aan spinnen en is bang in het donker, ze slaapt dus altijd met een nachtlampje aan. Ze wil niet dat mensen haar uitlachen om bepaalde dingen zoals rare gewoontjes of dat ze met licht aan slaapt, dus houdt ze deze dingen voor zichzelf, al weten een paar mensen het die ze kan vertrouwen.
    Uiterlijk:


    Jenna is ongeveer zo een 1.70 m lang en slank gebouwd. Ze heeft lang bruin krullend haar dat ze af en toe wel eens stijlt. Ze heeft bruine ogen en volle wimpers. Haar kledingstijl hangt van dag tot dag af, de ene keer is ze misschien stoer gekleed en de andere keer misschien lief.
    Extra:
    Ze heeft een tattoo (vogeltje) op haar pols.
    In welke band: Wishing


    16 - 09 - '17

    Ik kijk zometeen voor mijn rol, eerst even mijn hondje uitlaten ;3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aquari schreef:
    Ik kijk zometeen voor mijn rol, eerst even mijn hondje uitlaten ;3


    Hii Nichelle.. Leuk om jou ook weer terug te zien ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Drummer Wishing
    Naam: Aidan Liam O'Gorman
    Nationaliteit: Nieuw-Zeelands
    Karakter: Op het eerste gezicht is Aidan een rustige, stille, zorgzame en terughoudende jongen, zelfs een beetje onwetend en naïef, al kan hij soms ook gigantisch achterdochtig zijn en heeft een minderwaardigheidscomplex, waardoor hij ook erg onzeker over zichzelf is. In een woord een watje, misschien zelfs een gay watje omdat hij nooit zijn interesse voor een meisje openlijk zal uitspreken tot ze zijn vriendin is. Als je hem beter leert kennen wordt dat naïeve, onwetende en achterdochtige deel van hem grappig, en leer je ook zijn dappere, heldhaftige en liefdevolle kant kennen. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Hij blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan zijn dierbaren en al helemaal aan zijn kindjes komt, dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je je bergen.
    Aidan voelt zich het prettigst vreemd genoeg op het podium. Daar is hij helemaal thuis. Dan wordt dit grijze muisje een zelfverzekerde trotse kwajongen. Dan is geen bergtop hem te hoog en geen opstakel te moeilijk. Hij haalt dan grappen uit, steelt de show en presteert uitmuntend.
    Ondanks dat hij voor anderen erg lief en zorgzaam is is hij dat voor zichzelf echt niet. Hij is heel strict met zichzelf. Hij traint en oefent hard voor alles wat hij doet. Hij verwacht dit van niemand behalve hijzelf. Vaak is het ook dat terwijl hij tegen anderen zegt het rustiger aan te doen hij er voor zichzelf nog een schepje bovenop gooit.
    Uiterlijk:




    Aidan is een bleke jongen van 1.73m. Hij heeft grijs groene ogen en gitzwart haar tot zijn schouders. Ondanks dat hij best gespiert is zie je dit eigenlijk niet omdat zijn spieren erg pezig zijn, daarom lijkt hij eerder een dun scharminkel. Meestal draagt hij skinny jeans en een simpel t-shirt met of zonder vest of bloes. Zijn rechter arm zit van boven tot onder vol getatoëerd en hij heeft ook nog een tekst over zijn borstkas staan.
    Extra: Aidan heeft op zijn 4e gitaar leren spelen van zijn opa. Zo is hij in de muziek getuimelt. Op zijn 8e is hij begonnen met drummen.Sinds zijn 12e schrijft hij al zelf liedjes en treed hij ook op
    Aidan kan zingen en screamen, wat hij ook vaak mixt. Toch vind hij het prima om lekker achterin te zitten bij de band.
    Aidan is geboren en getogen in Nieuw-Zeeland, maar zijn ouders zijn Iers.
    In welke band: Wishing

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 8:42 ]


    Bowties were never Cooler

    Misschien meot je de plekken in de bands erachter zetten zodat je niet 5 zangers hebt en geen drummers in een band

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 21:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Misschien meot je de plekken in de bands erachter zetten zodat je niet 5 zangers hebt en geen drummers in een band


    Ik ga dat zo gelijk even doen, want dat is inderdaad wel handig


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer