• Naar het gelijknamige verhaal hier op Quizlet van Coldest en mij (bloos)



    Drie verhalen.
    Drie scholen.
    Drie bands.
    Drie audities.
    Een droom.

    Drie verschillende scholen hebben allebei een vaste schoolband. Allemaal hebben ze een eigen verhaal, maar ondanks dat hebben ze wel allebei dezelfde droom. Meer zijn dan een schoolband. Een flyer over een wedstrijd word door heel het land bij elke school uitgedeeld alsof de droom gehoord was. De bands twijfelen geen moment en schrijven zich in. Maar niet zonder problemen. De audities zullen dan ook niet vlekkeloos verlopen. Komt het door de concurrentie? Is het meer? En is het eigenlijk wel de haat die speelt? Of speelt liefde hier ook mee?.



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.)



    Rollen:
    -Niall James Horan; Nathness
    -Louis William Tomlinson; Paynelinson
    -Liam James Payne; Paynez
    -Harry Edward Styles; Limits
    -Zayn Javadd Malik; Abelard


    De mede-bandleden:
    (voorlopig zitten de meiden vol, want we hebben JONGENS nodig)
    (Zowel jongens als meiden.)
    - Aphrodite "Aphro" Calita Smith Aquari
    - Skylar Ohndrea Aurora Bright HurtedHeart
    - Jenna Lucy Martens xSunshineee
    - Quincy Jasmine Jones MonkeySwag
    - Camille Kendra Wright. After
    - Mabel Sonny Puckerman Cannibal
    - Max Jared Tommo Cannibal
    - Aidan Liam O'GormanLlamarmy
    - Luke Adams ItsNiall
    - Sean Bradley Andrews Licorne

    De bandindeling:

    Countless:
    - Harry Styles - Zanger
    - Camille Wright. - Zangeres en Bassiste
    - Niall Horan - Zanger en Gitarist
    - Aphrodite "Aphro" Smith. - Zangeres
    - Skylar Bright - Zangeres en Drummer


    Fall out:
    - Quincy Jones - Zangeres en Bassiste
    - Mabel Puckerman - Drumster
    - Liam Payne - Zanger
    - Louis Tomlinson - Zanger
    - Luke Adams. - Gitarist


    Wishing:
    - Jenna Martens - Zangeres
    - Aidan O'Gorman - Drummer
    - Max Tommo - Zanger en Gitarist
    - Zayn Malik - Zanger
    - Sean Andrews - Bassist en Achtergrondzanger



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Aquari maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:56 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ItsNiall schreef:
    Kan ik een mannelijke mede-bandlid reserveren? :Y)


    Natuurlijk :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Leeyum.
    Naam: Liam James Payne.
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Liam is over het algemeen een rustige jongen, maar bij zijn vrienden is hij ook altijd wel in voor een lolletje. Je kunt dus, ondanks dat hij vaak serieus is, ook veel lol met hem hebben. Toch is hij wel erg verantwoordelijk. Hij is wel snel bezorgd en is als een soort 'vader' over de band. Hij wordt dan ook niet voor niets wel eens Daddy Direction genoemd. Het is een lieve en bezorgde jongen. Hij staat altijd voor je klaar. Je kunt hem goed vertrouwen en altijd je hart bij hem luchten. Ook is Liam erg beleefd. Hij drinkt niet veel. Dit komt doordat hij bijna zijn hele leven met één nier heeft geleefd. Hij werd vroeger erg gepest, en heeft toen een tijdje op boksen gezeten. Dit kan hij nog steeds wel aardig. Verder is Liam een slimme jongen, soms een tikkeltje perfectionistisch. Wat sommige mensen een beetje op de zenuwen kan werken.
    Uiterlijk:



    Extra: -
    In welke band: Fall Out.

    Sorry, ik heb geen zin om zijn uiterlijk te beschrijven (KIJK DIE SPIEREN!) en nou ja, extra heb ik even geen idee. Dus hou ik het maar Tijdelijk zo.


    Reality's overrated.

    Nomnom Liam xp


    16 - 09 - '17

    Oeh :9~

    Trouwens ik ga jullie zo toch verlaten xd


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yeah, I know. Ik moet perv-afkicken. (Wow, rare zin??)
    (Ik heb geen zin om te quoten.) Nog een keer: Hey! (Dit is tegen Naomi)
    Toen tegen Nichelle: Nou ja, die eerste regel zei het wel...
    Kijk ook maar op de eerste regel Naomi voor een antwoord.

    Maar ik heb Liam ingevuld. Heb geen zin om verder moeilijk te doen als hij zo ook goed is.

    Ik ben moe, vandaar :Y)


    Reality's overrated.

    Wil je me dood hebben ofzo met die GIFs van Leeyumm o.O


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Paynez schreef:
    Yeah, I know. Ik moet perv-afkicken. (Wow, rare zin??)
    (Ik heb geen zin om te quoten.) Nog een keer: Hey! (Dit is tegen Naomi)
    Toen tegen Nichelle: Nou ja, die eerste regel zei het wel...
    Kijk ook maar op de eerste regel Naomi voor een antwoord.

    Maar ik heb Liam ingevuld. Heb geen zin om verder moeilijk te doen als hij zo ook goed is.

    Ik ben moe, vandaar :Y)


    Ik denk dat ik bij hiiii blijf.
    En verder weet ik niets te zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga Scheikunde en Engels nog even doorlezen, want morgen laatste toetsdag en dan vakantieeeeee.
    Maar byeeeee
    Oh, en Nichelle kom me niet stalken op whapp (kitty)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 22:28 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Paynlinson schreef:
    Ik ga Scheikunde en Engels nog even doorlezen, want morgen laatste toetsdag en dan vakantieeeeee.
    Maar byeeeee
    Oh, en Nichelle kom me niet stalken op whapp (kitty)


    Beloofd (A).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Zijn er nog rollen nodig? (:
    Zo ja, mag ik dan een mede-bandlid reserveren?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 22:40 ]


    "Family don’t end in blood”

    Rol: Our Pretty Pretty Princess
    Naam: Zayn Javadd Malik
    Nationaliteit: Pakistaans/Brits
    Karakter: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en zal dan niet alles accepteren, maar het is een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Zayn is een grappige jongen en vaak is hij serieus, al kan hij bij zijn vrienden wel meer lachen. En als hij bij zijn familie is, staat er op Zayn's gezicht altijd wel een grote glimlach. Voor de rest staat Zayn bekend als mysterieus. Hij is dan ook vaak erg stil, en antwoord alleen als iemand het iets vraagt. Maar als je Zayn kent dan weet je dat hij eigenlijk helemaal niet zo mysterieus is. Als het om de rol in het leven gaat, is Zayn wel een ijdel iemand. Je mag nooit zijn haar ook maar met één vinger aanraken. Chagrijnig kan hij ook vaak zijn. Als het slecht weer is, is Zayn niet bepaald de vrolijkste. Dan kan je beter je mond maar houden, tenzij je een grote mond terug wilt. Vechten dat doet ie wel. Hij is dan ook echt niet bang als je hem uitdaagt. Al klinkt het nogal cliché, hij maakt een uitzondering voor meisjes. Zayn wilt namelijk geen meisjes pijn doen, fysiek of geestelijk. Dat is dan ook zijn zwakke punt. Doordat hij de enigste jongen was thuis, heeft hij de tijd gekregen om meisjes beter te leren begrijpen. Zayn is lichtelijk bang dat hij nu toch iemand pijn doet, daarom doet hij ook voorzichtig.
    Uiterlijk:



    Extra: Zayn heeft drie zusjes, waarmee hij erg gehecht is. Doniya, Waliyha en Safaa genaamd. Hij heeft een speciale en unieke band met elk zusje. Met zijn vader, Yasser, heeft Zayn een sterke band, net zoals met zijn moeder, Tricia. Vrienden heeft Zayn eigenlijk te veel, maar wel allemaal echte vrienden waarop hij kan rekenen. En niet te vergeten zijn vier beste vrienden die hij eigenlijk als broers beschouwt. Ook had Zayn een vriendin die Perrie heette, maar omdat Perrie meedeed aan de x-Factor en een contract kreeg bij Little Mix heeft ze het uitgemaakt. Gevolgd door veel pijn voor Zayn, want hij houdt nog altijd van Perrie. Zayn heeft de "i" in zijn naam, en vond opvallen want er zijn er maar weinig die hun naam spellen met een "y". Het liefst wilt Zayn bij zijn familie zijn, wat niet altijd kan. Ook kan hij erg goed tekenen, wat ie veel doet. Vanwege dat hij altijd een angst voor water had, kan ie nu niet zwemmen. Hij heeft meer dan twintig tattoos, waar hij bij elke wel een reden voor heeft. Zelfs voor de kleine, minst zichtbare tattoos. Over zijn hele lichaam zijn die tattoos verspreid. Eén op zijn linkerarm, en meerdere op zijn hele rechteronderarm. In zijn nek heeft hij er ook een paar, en naast zijn heup. Vlakbij zijn schouder heeft Zayn ook een aantal tattoos. Net op zijn hand heeft hij een vogeltje, en sinds kort heeft Zayn nu vleugels op zijn borstbeen. Omdat hij slechte ogen heeft draagt Zayn vaak zijn bril, alhoewel hij vaker lenzen draagt. Op school wordt Zayn ook als mysterieus beschouwd, daarom wordt ie altijd met rust gelaten. Hij is een stuk rustiger en serieuzer nu, daarom zie je zelden een glimlach op zijn gezicht. Behalve als ie bij zijn vrienden is, natuurlijk.
    In welke band: Wishing


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    -

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 22:41 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: Meisje in de band
    Naam: Skylar Andy Valencia
    Roepnaam: Sky of Andy
    Nationaliteit Andy komt uit Australië, maar is verhuist naar de UK
    Karakter: Andy ziet er uit als een lief onschuldig meisje. Ze is wel een schat als je haar kent en vrij vergevingsgezind. Dat vindcze echter niet een slecht iets aangezien het betekent dat diegene dichtbij was en diegene veel voor haar betekent. Als je haar wilt kwetsen moet je dichtbij haar staan en dat kan je alleen als ze je compleet vertrouwd. Die mensen wilt ze niet laten gaan dus geeft ze vaak nog meer kansen. Mensen kunnen daar ook hun voordeel in gebruiken. Je kan haar eigenlijk niet snel boos krijgen ze is namelijk geen heet hoofd en alleen als je echt over de streep gaat word ze dus boos. Andy is moeilijk als het om liefde gaat. Ze denkt namelijk dat ze het kan controleren en verwacht dat ze niet meer verliefd word. Ze vind het eigenlijk alleen maar pijn geven. Want toen ze een stuk jonger was had ze een beste vriend waar ze uiteindelijk iets mee kreeg. Helaas brak hij haar en kwetste hij haar. Ze vond de pijn vreselijk en wou het nooit meer voelen. Hierdoor sloot ze het echt uit. Hij vond haar te meisjesachtig. Ze dacht dat dat juist niet goed was en besloot daardoor te veranderen. Ze kwam erachter dat voetbal grappen uithalen en op de playstation of XBOX spelen veel leuker was dan wat ze normaal had. Ze droeg geen jurkjes meer en veranderde bijna in een jongen om het zo te noemen qua gedrag. Ze werd vanafo toen ook liever Andy genoemt. Ze kan nog wel opschieten met meisjes net als met jongens, maar prefeert jongens aangezien ze die wat aangenamer vind.
    Uiterlijk:



    Extra: Andy kan niet tegen kietelen, maar kan het soms wel tegengaan door zich aan te spannen. Ze zingt al sinds ze kan praten. Ze wilt later graag beroemd worden als het kan in een band. Ook houd ze van acteren. Ze is ondanks dat ze zo onschuldig lijkt stiekem wel een dare devil en houd wel van het extreme. Ze word ook vaak one of the boys genoemt aangezien ze daar beter mee kan opschieten.
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.) Countless

    De rest is in de maak

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:24 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Licorne schreef:
    Zijn er nog rollen nodig? (:
    Zo ja, mag ik dan een mede-bandlid reserveren?


    Je bent de laatste (:
    En anders moet er weer een extra groep aangemaakt worden, maar ik denk dat het zo blijft.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Paynlinson schreef:
    (...)

    Je bent de laatste (:
    En anders moet er weer een extra groep aangemaakt worden, maar ik denk dat het zo blijft.


    Yayy ^^
    Als het lukt zal ik hem vanavond nog proberen in te vullen (;


    "Family don’t end in blood”