• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan.




    Rollen

    Koning: Argus Erasmus Lancaster - Father - 13,1
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Naerys 1,1

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Samira Elisabethe Blade - Achternicht van de koning - Gwenx1D 8,1
    - Lorianna Ainsley Crescent - Dienstmeid van Synon Candira 11,1
    - Arissa Ehlana Dae- Dienstmeisje Sickle 15,1
    -



    Mannen: (Max 4.)
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Hatsumomo 1,1
    - Cenred Michael Blade - Ridder/ Acherneef van de koning - Sickle 2,1
    - Synon Lancaster - Broer van de koning samlaslas 5,1
    -


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Ubiquitous 1,1
    -Reservatie voor VladiFerr
    -
    -

    Mannen: (Max 3.)
    - Evian Lizord Fands - Bakker Gwenx1D 6,1
    -
    -


    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)(VOL)
    - Eleonore Lyra Eddington - zusje van Lord Eddington, een goede vriend van Arthur - Sydrian 1,1
    - Amèlie Nina Billington - Maïtresse van de koning - Beaton 1,1
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin - Bequeath 1,1
    - June Faith - Kind - VladiFerr 3,1
    - Elle Mary Greenfield - Meid - Leam 4,1

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Naerys 1,1
    - Blythe Yates - Jager - Hatsumomo 1,1
    - Francois de la Croix - Circus artiest - Bequeath 1,1
    - Ciad Morningstar - Zoon van de houthakker - LyraPhoenix 8,1
    -
    -

    Meedoen kan altijd; Rollentopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 20:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    mijn topics


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Ik ga morgen twee en een halve week naar Zuid-Engeland en zal dan niet reageren.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Iemand die Arthur nodig heeft?


    help

    Hylla schreef:
    Iemand die Arthur nodig heeft?

    Je kan hem altijd naar de bibliotheek sturen?
    Annabeth en Cenred zijn daar aanwezig en zijn gewoon wat aan het praten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zouden jullie misschien willen reageren, Pom en Macabre?


    Your make-up is terrible

    Ik ben terug van vakantie, zal zsm reageren (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kan volgens mij net zo goed tegen een muur praten hier.


    Your make-up is terrible

    Ik wacht ook nog steeds op een reactie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Not to be mean or anything. Maar als ik altijd zo lang op een reactie moest wachten en ik kreeg ook geen enkele reactie vsn de speler dan stuurde ik mijb personage gewoon weg. Is maar een keer of twee gebeurd, but still, als er niks anders opzit..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    Zouden jullie misschien willen reageren, Pom en Macabre?

    Sorry, ik had deze even gemist. Ik reageer zo snel mogelijk. Heb een beetje moeite met schrijven, lately. :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ubiquitous schreef:
    Not to be mean or anything. Maar als ik altijd zo lang op een reactie moest wachten en ik kreeg ook geen enkele reactie vsn de speler dan stuurde ik mijb personage gewoon weg. Is maar een keer of twee gebeurd, but still, als er niks anders opzit..


    Tsja, Naerys is volgens mij sinds gister of eergisteren op vakantie, maar daarvoor was ik twee weken weg alleen heeft ze dus niet meer gereageerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Das lastiger ja. Als ze terug is kan je het weer proberen en anders gewoon door. Anders bloed zo een rpg dood en inspringen is zo gepiept (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Das lastiger ja. Als ze terug is kan je het weer proberen en anders gewoon door. Anders bloed zo een rpg dood en inspringen is zo gepiept (:


    Jua, maar ik vind zes/zeven week wachten op een reactie wel érg lang.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Jua, maar ik vind zes/zeven week wachten op een reactie wel érg lang.


    Goed punt ;p Dan stuur je haar een PB dat je dat vond en dus verder bent gegaan? (: Snapt ze vast wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oke, ik ga een poging wagen. Nogmaals sorry, Nikki. :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''