• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Licorne
    -Louis William Tomlinson;Paynlinson
    -Liam James Payne; Abelard
    -Harry Edward Styles; Cannibal
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader KiliOfDurin
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    - Marie-Anne Lilia Jhones : Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Paynez
    - Jared Matthew Horan xAlways
    - Georgie Teddy Tomlinson Aquari
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    - Cas Michael Heartshot hazzakins
    - Danelea Caitlin Horan Paynlinson
    - Naam: Daphne Charlotte Johnson MYxLoubear



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan.
    Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer. Het leven gaat rustig door al is het wel één hele verandering geweest.
    Geen band en geen contact meer.
    Maar alles lijkt nu normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen. De Directioners zullen blijven altijd.
    Allen wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Iemand die je kende als een van je beste vrienden?
    Samen met het voorstel om het te keren naar de top met One Direction?

    Waar kies je voor? Je familie of de roem? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 16:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Moeilijk en verward keek ik Rosalie aan. 'Waarom willen ze een artikel over ons?' We waren al een tijdje niet meer populair. Er was niets interessants om over te schrijven. Maar ik schudden mijn hoofd. 'Waarom doe je het niet? Volgens mijn zijn wij de beste personen die je kunnen helpen met een geweldig verhaal.' Niet dat ik zou weten wat ik zou moeten vertellen. Maar bij iemand anders kon ze het niet halen.
    Heel even haalde ik mijn wenkbrauwen op. Ik kende haar nog geen dag. Ik wist nog helemaal niet zeker of Hailey van mij was en ze verwachten van me dat ik haar meteen een zooi geld zou overhandigen. 'Als we zeker weten dat Hailey van mij is en ik haar voogd word.' En daar hielt ik het bij. Ik wilde echt wel mee betalen. Maar dan moest er eerst een regeling getroffen worden.
    Verschikt keek ik naar mijn buik toen ze opmerkten dat ik was aangekomen. 'Niet. Echt?' Ik trok mijn shirt omhoog en inspecteerde mijn buik. Ze loog. Er zat heen greintje Vet op mijn buik. 'Dat heet spieren.' Grijnsde ik, toen ze toegaf dat ik er nog net zo goed uitzag. Ik grijnsde breed en beet even op mijn lip. Ik vond het fijn om te horen dat ik niet voor niets elke dag sporten.
    Ik glimlachte. 'Ik hoop inderdaad dat ze dat vind ja.' Gaf ik eerlijk toe. Ik had er zelf wel enorm zin in. Wat ik gister van Hailey had gezien was het een schat van een meid. 'Je ziet prachtig.' Grinnikte ik en keek even naar Rosalie haar outfit. Ik zag er niet veel beter uit in met Joggingsbroek. 'Ze krijgt woensdag zoveel chocolade croissantjes als ze wilt. En als je lief bent als je haar op komt halen, heb ik er misschien ook wel wat voor jou. Bye!' Ik stak ook me tong uit naar haar en besloot ook maar door te gaan naar de sportschool.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Lauren Holmes

    Ik keek hem aa en knikte. Natuurlijk, ik was dat helemaal vergeten, omdat ik hoopte dat we wel weer bij elkaar zouden komen als gezin. Ik knikte zachtjes.
    'Zullen we het daar woensdag over hebben?' Ik keek hem vragend aan en bijt op mijn lip. 'En i weet honderd procent zeker dat jij de vader bent, aangezien wij vijf maanden in een relatie hebnem gezeten en ik niet vreemd ben gegaan.' Ik kijk hem aan. 'Maar ook daar hebben we het wel over woensdag.' Ik kijk jem lachend aam o zijn reactie.
    'Vast wel,' stelde ik hem gerust over Hailey. Dankbaar keek ik hem aan.
    'Dank je! Kan gewoon in de mode bladen.' Ik nam een modelen houding aan en schudde lachend mijn hoofd.
    'Graag zonder chocola, mket wel beetje op mijn eigen lichaam letten he? Zorg er voor dat Hailey niet 20 kilo is aangekomen als ik haar bij ke ophaal.' Ik zwaai ze gedag en loop vrolijk over de stoep richting mijn huis. Het gesprek had een glimlach oo mijn gezicht gebracht.
    Al fluitend en zingen liep ik mijn huis in en wandelde door naar badkamer om te douche.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [oww sorry. Ik wist niet dat ze echt een realtie hadden gehad. Dacht gewoon dat het, hetzelfde was als ik de eerste. Vandaar.. :x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [O hahahahaab. Nee.... Ach joh maakt niet uit hajaj ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Met grote ogen bleef ik Zayn aankijken, maar het antwoord wat ik kreeg, liet me lachend mijn hoofd schudden. Deze worden waren echt iets voor hem. 'Waarom ook niet? Na alles van vandaag en wat we nog moeten betalen, kan dat ook wel. Daarbij is het echt nodig.' Heel voorzichtig opende ik een oog, al sloot ik deze snel weer. 'De redenen zijn heel erg simpel.' Antwoordde ik waarna een zachte giechel mijn mond verliet. De kraan werd opengedraaid waardoor ik toch verder nog even mijn mond hield en mijn ogen gesloten. Pas toen mijn haar gedaan was, de kraan dicht was en Zayn zijn woorden hoorde, opende ik mijn ogen weer. Mijn blik bleef gelijk weer bij de jongen hangen. 'Eigenlijk niet, want jouw haar moet nog gedaan worden.' De shampoo fles wilde ik al pakken, maar bleef uiteindelijk toch nog even zitten, zoals we zaten. Dat was gewoon te fijn, om iets anders te doen. 'En dit is een van de redenen van net.' Zei ik waarna ik mijn hoofd iets draaide en een klein kusje zijn huid drukte. Ik had eigenlijk heel weinig om iets anders te doen. Het liefst bleef ik de hele tijd zo zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik beet even lachend op mijn lip. We waren echt veelte vervend geworden door alles wat we hadden. Er was een hoop dat nog betaald moest worden. Wat wij enkel al uitgaven aan onze bruiloft, daar zou een gezin met zes kinderen een jaar van kunnen eten. En kochten gewoon even een jacuzzi, omdat we dat leuk vonden. De jurk van Maddie zou waarschijnlijk een maandsalaris kosten van iemand die elke dag de benen onder zijn lijf vandaan werkten. En ik vond het geweldig, dat we dat konden. We hoefde ons nergens druk over te maken en ik vond dat ik me niet schuldig hoefde te voelen omdat ik onderhand tonnen aan geld had gedoneerd aan goede doelen. Iets leuks voor mezelf kocht ook wel. Daarbij konden mensen alles zeggen. Maar we hadden altijd hard voor ons geld gewerkt en dat deden we nog steeds. Ja, van ons lerarensalaris hoefde we het niet te hebben. Daarvan konden we alle dwingende bedondigdheden van betalen. Zoals de boodschappen en de rekeningen. De leuke dingen deden we van onze enorme spaarrekening.
    Ik haalde langzaam mijn schouders op. 'Komt wel.' Ik zou echt niet uit bad gaan voordat mijn haar gedaan was. 'En de andere redenen. Ik haalde mijn ellebogen van zijn schouders en legde mijn handen op tegen zijn borst. Mijn lippen die tegen zijn kaak drukten gleden af naar zijn nek en heel voorzichtig zoog ik telkens kleine stukjes huid tussen mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 0:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    'Lach maar, Zayn, lach maar.' Ik snapte heel goed wat er in zijn gedachten omging, want om eerlijk te zijn was het precies hetzelfde als bij mij. We waren misschien wel verwend geworden, maar je kon niet zeggen dat we het niet eerlijk verdiend hadden of dat we er niet normaal onder bleven. Daarbij hadden we gewoon nog een voordeel met dat we beide beroemd waren geweest, dus ook allebei aardig wat geld hadden verdiend. Maar ook dat we beide nu nog werkte, om nog wat extra te verdienen voor de dagelijkse spullen. Het was niet als de kinderen die ik vroeger in de klas had. Deze hoefde maar met hun vingers te knippen en ze hadden het van hun ouders gekregen. Alleen wel steeds weer klagen dat ze het zo slecht hadden. Wij waren blij dat het kon en geklaag hoorde je hier echt nooit. Nou ja, bijna nooit, maar dat was een heel andere verhaal.
    Ik knikte langzaam en nestelde me iets beter tegen de jongen aan. 'Dan doen we dat zo.' Zei ik zachtjes waarna ik mijn schouders ophaalde. 'Eigenlijk had ik gehoopt dat je niet verder zou vragen, want ik ben geen zin om meer te verzinnen. Dar eerste kwam gewoon bij me op.'
    Heel onschuldig leunde ik met mijn voorhoofd tegen zijn schouder aan en maakte mijn vingers kleine cirkeltjes op zijn huid. Heel zacht beet ik op mijn lip toen zijn lippen afgleden naar zijn nek. Een zachte zucht ontsnapte toch uit mijn mond. Die jongen wist mijn zwakke plekken maar al te goed.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 1:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik weey niet wat ik nu met Rosalie moet doen. We zijn de enige 3 die nog reageren. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben aan het wachten... En ik moet zo iemand anders vinden om mee te spelen


    Bowties were never Cooler

    Lootus schreef:
    [Ik weey niet wat ik nu met Rosalie moet doen. We zijn de enige 3 die nog reageren. ]


    Ik ben ook opzoek naar nog een paar nieuwe mensen en de berichten zijn ook verstuurd (:
    Hopelijk komt er iets meer leven.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik lachte zachtjes tegen Louis zijn huid aan. Wat was hij ook weer schattig. Ik zei niets en bleef rustig Louis zijn huid kussen. Mijn vingertoppen gleden over Louis zijn borstkas, terwijl ik mijn benen strakker om hem heen wikkelde. Ik wilde gewoon even in het moment opgaan. Ik kon hier altijd zo van genieten. Gewoon van de momenten samen met mijn geweldige ventje. Zonder enige afleiding of zorgen aan ons hoofd.
    Heel zachtjes beet ik in de Louis' vel, vlak onder zijn oor, waarna ik er lichte kusjes op drukten. Ik genoot van Louis zijn vingers die over mijn huid gleden en ik zakte even helemaal weg in het moment. Nog heel even en ik had een echtgenoot. Iemand waarmee ik in de echt verbonden zou zijn. Voor altijd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Een onschuldige glimlach, die voor Zayn toch niet te zien was, verscheen op mijn gezicht. Toch trok ik mijn mond niet open en ging rustig door met tekeningetjes maken op zijn huid. Deze jongen was echt de enige die alles bij mij voor elkaar kon krijgen. Net als dat ik nu gewoon rustig was door enkel zijn lippen die mijn huid steeds raakte en zijn vingers die over mijn borstkas gleden.
    'Irresistible.' Het verliet heel zacht mijn mond waarna ik het niet kon laten om nog iets dichter tegen hem aan te kruipen, om vervolgens mijn lippen kort tegen zijn huid te duwen. Dit was gewoon een moment om alles om ons heen vergeten en te genieten. Het was geweldig om te weten dat deze jongen binnenkort echt aan mijn zijde zou horen. Dat het dan allemaal officieel zou zijn. 'En als het allemaal werkelijk is, dan komen we terug op de eerdere woorden.' Zei ik nog steeds heel erg zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry dat ik al een tijdje niet meer gereageerd heb, ik weet echt niet meer wat ik nog met Niall kan doen :(]


    "Family don’t end in blood”

    KiliOfDurin schreef:
    Ik ben aan het wachten... En ik moet zo iemand anders vinden om mee te spelen


    [Het spijt me, dit is ook heel onhandig om met zes uur tijdverschil te reageren. Ik typ nu even een post, als dat wil lukken want ik krijg de heletijd een of andere foutmelding waardoor mijn laptop om de zoveel minuten nieuw opstart. Heb er werkelijk alles aangedaan om het te voorkomen maar niks helpt :\]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Ik wist inderdaad dat het van mij was. Ik kende Rosalie langer dan vandaag en dat ik niet trouw kon blijven tijdens de tour, betekende niet dat zei het met Jan en alleman deed. Maar ik kon moeilijk opeens duizenden euro's op haar bankrekening gaan zetten, zonder dat er iets geregeld was. Ik liet haar lopen en draaide me op, om mijn weg naar de sportschool te vervolgen. Daar was ik nu wel even aan toe. Al snel stond ik binnen en begroeten ik Puck, die achter de balie stond vrolijk. Het meisje werkte hier net en was mijn leeftijd. vroeger was ze een enorme fan geweest van One direction. Ze had altijd hele verhalen en het was geweldig om naar te luisteren. Al hing ze liever aan mijn lippen en smeekte ze me dingen over vroeger te vertellen. 'Hi, curly.' Lachend drukte ik een kus op haar wang en haalde ik mijn lidmaatschap door de lezer. 'Patrick is al binnen. Hij wacht op je.' Ik knikte dankbaar en liep naar de kleedkamer om mijn spullen op te bergen en me klaar te maken en al snel kon ik aan de slag. 'Patje!' De enorme vent duwde mijn bokshandschoenen in mijn handen en meteen trok ik ze aan. Om me daarna helemaal het zweet in te werken terwijl ik insloeg op de pats die hij om zijn handen droeg en me probeerde te ontwijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''