• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Licorne
    -Louis William Tomlinson;Paynlinson
    -Liam James Payne; Abelard
    -Harry Edward Styles; Cannibal
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader KiliOfDurin
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    - Marie-Anne Lilia Jhones : Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Paynez
    - Jared Matthew Horan xAlways
    - Georgie Teddy Tomlinson Aquari
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    - Cas Michael Heartshot hazzakins
    - Danelea Caitlin Horan Paynlinson
    - Naam: Daphne Charlotte Johnson MYxLoubear



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan.
    Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer. Het leven gaat rustig door al is het wel één hele verandering geweest.
    Geen band en geen contact meer.
    Maar alles lijkt nu normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen. De Directioners zullen blijven altijd.
    Allen wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Iemand die je kende als een van je beste vrienden?
    Samen met het voorstel om het te keren naar de top met One Direction?

    Waar kies je voor? Je familie of de roem? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 16:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Wij twee waren eigenlijk net als de mensen in het begin van een relatie. Echt verliefd en geen moment zonder elkaar kunnen op alle vlakken. Hoe het kwam wist ik eigenlijk, alleen wel dat het bij ons paste. Ik merkte dat Zayn me eigenlijk al naast hem op de bank wilde zetten tot mijn woorden. Tot het moment dat hij zachtjes grinnikte en me weer dichter tegen zijn aantrok. Mijn armen klemde zich automatisch strakker om hem heen en glimlachte onschuldig. 'Weet je het zeker? We zitten hier morgen anders nog.' Mijn hand verplaatste ik naar zijn wang en kuste hem terug. Naar mijn mening liet de jongen me dan ook weer te snel los. 'Het is omdat het nodig is, maar anders..' De zin mocht Zayn verder aanvullen. Het kleine pruillipje wat ik trok, hield ook niet lang stand met de daden van deze jongen. 'Jouw baby boo.' Zei ik zachtjes waarna ik me dicht tegen hem aanklemde en toen stilhield. Ik had geen behoefte om straks samen met zijn onderaan te trap te liggen. Gelukkig was dat niet het geval. Eenmaal boven keek ik dan ook weer op. 'Het is jouw dag vandaag. Mij maakt het echt niet uit.' Het enige wat ik wilde had ik al.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik zette Louis voorzichtig neer op de rand van de badkuip en boog me voorover om de stop in het bad te doen. 'In dat geval gaan we in bad.' Waarom gaan staan, als je ook liggen. Ik draaide de kraan open en trok mijn shirt alvast over mijn hoofd. Ik aaide rustig door Louis zijn haar en keek hem glimlachend aan. Wetend dat ik geen dag ongelukkig zou zijn, met deze jongen aan mijn zijde. Ik pakte de badschuim om er vervolgens lekker veel van, in het bad te gooien en trok mijn trainingsbroek naar beneden. Ik schopte hem bij mijn shirt dat op de grond lag en krabbelde even over mijn onderbuik. Waarom duurde het altijd zo lang voordat die stomme kuip vol was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Eenmaal zittende op de rand van de badkuip, liet ik Zayn met veel moeite en tegenzin los. 'In dat geval vind ik het goed.' Ik vond het allebei goed. Het maakte me dan ook echt niet uit. Voorzichtig draaide ik me iets, zodat ik met mijn rug te de muur aankwam te zitten en volgens mijn benen op kon te trekken. Mijn blik volgde elke beweging die Zayn maakte waardoor een glimlach op mijn gezicht verscheen. Hij was de enige die kon zorgen voor de gevoelens die ik op dit moment had. Terwijl de jongen bezig was met het badschuim trok ik langzaam mijn shirt uit. Deze belandde op de grond bij de zijne. Daarna stond ik, zo lui als ik dit moment was,toch op. 'Ik kon toch zoveel kusje krijgen als ik wilde?' Vroeg ik waarna ik een kusje op zijn neus drukte, om erna weer zoals eerder te gaan zitten. Zo kon ik Zayn een onschuldige blik toewerpen en naar het water kijken. Op dit moment wist ik zelf niet wat Ik wilde. Het klieren wat ik nog niet geheel wakker voor, maar dat Lui zijn wilde ik ook niet, want dat was niets voor mij.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Louis leek er geen probleem mee te hebben om in bad te gaan, dus dat was mooi. Ik ging naast hem op de badrand zitten en ging even met mijn hand door het water, wat steeds hoger kwam. De temperatuur voelde precies goed aan. Ik ging met mijn natte hand even speels door Louis zijn haar en drukte een kusje op zijn neus. 'Zoveel je maar wilt ja.' Bevestigde ik nogmaals met een glimlach. Ik stond op om mijn boxer van mijn kont af te trekken en ik gooide deze meteen regelrecht in de wasmand. Ik stapte voorzichtig in het bad en liet me al snel onderuit zakken. Ik keek afwachtend naar Louis, terwijl mijn vingers door het schuim gingen. 'Kom.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik ging net iets anders zitten toen Zayn naast me kwam zitten, zodat ik weer tegen hem aan kon gaan zitten. Het bleef toch nog steeds zo dat ik geen moment van hem af kon blijven. Dat bleek nu ook weer een keer. Ik voelde een natte hand door mijn haar heen gaan. Iets waardoor ik mijn blik van het water naar de jongen naast me liet gaan. Een zachte grinnik verliet mijn mond door het kusje op mijn neus en de woorden die Zayn er nog bij zei. 'Je weet echt altijd wat je moet zeggen of doen, hé?' Vroeg ik. Mijn ogen volgde de bewegingen van Zayn tot hij in het bad zat. Ik volgde zijn voorbeeld en nam niet veel later bij hem plaats in het bad. Mijn kleding daarvoor netjes allemaal in de wasmand gedumpt. 'En wat als ik daar nu nog had gestaan? Ah, laat eigenlijk maar, want dat was toch niet voorgekomen.' De onschuldige blik was nog altijd in mijn ogen te vinden terwijl mijn gedachten al langzaam naar iets anders uitgingen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik glimlachte tevreden toen Louis zich verder uitkleden en bij me in bad kwam zitten. 'Daarom. Je zit hier nu toch.' Grijnsde ik en zetten mijn voet tegen zijn borstkas, om hem zo goed naar achter te duwen tegen de rand. Ik draaide me met veel moeite om en nestelde mezelf al snel tegen zijn lichaam, toen ik tussen zijn benen zat. Mijn hoofd legde ik tegen zijn schouder en genietend sloot ik mijn ogen. Het water was heerlijk, maar Louis maakte het helemaal af. Louis maakte altijd alles af. Heel mijn leven maakte hij af. Heel zachtjes begon ik Een willekeurig deuntje te neuriën, terwijl mijn handen door het sop gingen. Ik kon zo echt voor eeuwig blijven zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    'Natuurlijk zit ik nu toch hier.' Behalve een grijns verliet ook een zachte lach mijn mond. Dit kwam door de moeite die Zayn deed, om zich om te draaien en zichzelf tegen me aan te nestelen. Al vond ik dat het verre van erg. Mijn ene arm wikkelde ik rond zijn middel terwijl mijn andere vingers door zijn haar gleden. Ik had het er net beneden over dat ik wel zo kon blijven zitten, maar dit was toch ook niet verkeerd. Al had ik het idee dat ik overal met gemak kon blijven zitten en niet weg wilde, zodra we dicht tegen elkaar aangenesteld zaten. Ik luisterde naar het deuntje begon te neuriën terwijl ik mijn lippen tegen zijn wang duwde. Ik kende het deuntje, maar had geen behoefte om mee te neuriën. Over dit alles viel eigenlijk weinig over te zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik genoot hier zo van. Ik nestelde me dichter tegen Louis aan, toen hij zijn arm om me heen sloeg en ging iets op mijn rechterkant zitten, zodat ik hem aan kon kijken als ik wilde. Mijn schouder steunde tegen zijn borstkas en mijn linkerhand gleed over zijn wang, terwijl ik hem aanstaarde. Ik stopte zachtjes met neuriën en de glimlach op mijn gezicht werd breder, hoe langer in naar Louis keek. Zelfs met zijn slaaphoofdje zach hij er nog geweldig uit.
    Toen we niet iets kregen leek Louis met de dag knapper te worden. Elke dag vond ik wel weer iets nieuws, wat me nog niet eerder was opgevallen en hem nog aantrekkelijker maakten. En nu, nu was hij de knapste man, op heel de wereld en hij was van mij.
    Zachtjes duwde ik mijn lippen tegen die van hem en aas niet van plan snel los te laten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik sloot mijn ogen terwijl ik genoot van het moment samen met Zayn. Iets verder zakte ik onderuit toen de jongen zich dichter tegen me aan nestelde, zodat mijn greep nog iets strakker werd.
    Pas toen ik merkte dat iemand me aanstaarde en een hand over mijn wang voelde, opende ik mijn ogen weer. Dat zorgde ervoor dat ik recht in de bambi-bruine ogen van een heel speciaal persoon waardoor een lieve glimlach op mijn gezicht verscheen.
    Ik kon zoveel zeggen, maar nam er de moeite niet voor. Daarbij spraken mijn ogen, zoals volgens mij vaker voorkwam, boekdelen. En als dat niet het geval was, dan wist Zayn wel hoe ik over hem dacht.
    Heel kort glimlachte ik tegen zijn lippen voor ik hem terug kuste. Ja, ik kon met zekerheid zeggen dat ik gelukkig was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Mijn vingers gleden langzaam af naar Louis zijn borstkas. Mijn lippen scheurden langs die van Louis, maar ik merkte al snel dat ik hier niet de goede houding voor had. Ik zat totaal niet lekker, omdat ik mijn nek moest draaien. Ik liet Louis langzaam los en met veel moeite en gedoe, zat ik weer met mijn neus naar hem toe. Ik trok hem naar voren, zodat ik mijn benen om hem heen kon wikkelen en nestelde me weer goed tegen hem aan. Zo, dit zat veel beter. Mijn handen rusten op zijn borstkas en rustig duwde ik mijn lippen weer op die van hem, om hem een kleine kusje te geven. Mijn hand tasten langs de rand van het bad, op zoek naar de shampoo fles. Ik liet een grote klodder in Louis zijn haar vallen en zette de fles weer weg. Heel rustig haalde ik mijn vingers door Louis zijn haar en begon het te wassen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Harryy? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [kut, sorry! Helemaal vergeten ;x ]

    Lootus schreef:
    Rosalie Lauren Holmes

    Ik keek even naar Harry. Hij had een stap achteruit gezet, iets wat ik behoorlijk jammer vond. Kwam het door mijn reactie? Waarschijnlijk.
    'Ja, ik ben zeker.' Ik kijk harry aan en slik even. 'Het is niet meer nodig...' Ik kijk hem aan en beet hard op mijn lip. 'Ga je sporten?' Ik gebaarde naar zijn sporttas. 'Sorry dat ik jullie ophoud.' Ik keek even naar Niall. 'Fijne dag nog. O en Harry, jij haalt Hailey woensdag op, toxh?' Ik keek hem vragend aan en wachtte op antwoord. In mijn hoofd stelde ik mezelf voor hoe ikuot ging leggen dat ik geel promotie meer wil


    Harry Styles
    Ik trok niet begrijpend mijn wenkbrauwen op. Ik begreep niet waarom ze opeens niet meer wilde. Maar, ze had vast haar redenen. Ik keek even naar mijn tas en knikte. 'Dat was ik wel van plan ja.' Ik kreeg niet vanzelf een strak lichaam. En zins ik deze had gekregen, wilde ik het graag zo houden. Ik glimlachte even en schudden mijn hoofd. 'Je houd me niet op. En zo wel, Niall was eerder.' Ik keek even naar Niall, die zich er buiten had gehouden. Tot Rosalie er vandoor wilde. 'Als het goed is wel toch?' Ik was niet van gedachte veranderd en hopelijk Rosalie ook niet.

    [sorry, ik weet niets.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Op dit soort momenten was het alleen Zayn die telde. Normaal was dat natuurlijk ook het geval, maar nu was het echt de volle honderd procent. Mijn vingers maakte cirkeltjes op zijn onderrug terwijl ik mijn lippen nog iets steviger tegen de zijne drukte. Tenminste tot het moment dat Zayn anders ging zitten. Een zachte grinnik verliet mijn mond door de moeite. 'Zaynie, misschien toch eens kijken voor een breder bad?' Grinnikte ik voor het straks echt een keer misging. We zaten toch wel tegen elkaar aan genesteld, dus dat zou niet veranderen. Mijn handen vonden weer de vaste plek rond de jongen heen. 'Ik moet toegeven dat dit inderdaad beter is.' Zei ik waarna ikzelf nog een kusje op zijn lippen plaatsen. 'Om verschillende redenen.' Mijn ogen sloot ik weer toen Zayn begon met mijn haar en hield mijn mond ook weer dicht. Het haar van de jongen voor me ik zo wel weer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Lauren Holmes

    Ik trok een pruillip toen ik zijn blik zag.
    'Kijk me niet aan alsof ik wartaal praat.' Ik lachte even. 'Ook al doe ik dat wel. Het artikel over jullie is de doorslag of ik promotie mag of niet.' Ik haalde mijn schouders op. 'Maar ik verdien genoeg en heb het al druk genoeg.' Ik zweeg. 'Ik bedoel... Jij kan nu wel helpen met Hailey toch? De dokter, verzekering, school en dat soort dingen.' Aarzeled beet ik op mijn lip en keek hem twijfelend aan. Kon ik dat van hem vragen? Nu al? Net alsof ik hem alleen had ingelicht voor geld.
    Ik grinnikte even en bekeek toen zijn lichaam. Kritisch trok ik mijn wenkbrauw op en tuitte mijn lippen.
    'Je bent aangekomen, Styles,' zeg ik afkeurend en kijk hem aan. 'De tijden van One Direction zijn duidelijk achter de rug. De meiden komen nu niet meer achter je aan hoor,' plaag ik hem en steek mijn tong uit. 'Grapje. Je lichaam ziet er nog net zo goed uit.' Ik grinnik even. Pas een tijdje later bedenk ik me wat ik gezegd heb. Ik heb gezefd dat ik Harry sexy vind.... Gelijk kijk ik weg en bijt even op mijn lip. Mijn blik gleed naar Niall. 'Dat is mooi. Anders was ik je mis gelopen.' Met een lachje kijk ik Harry aan.
    'Ja. Het was gewoon even een check.' Ik grinnik. 'Ik zit op school en ik denk dat ze liever naar jou gaat dan naar een oppas.' Ik glimlach even. 'Dan ga ik me omkleden. Ik zie eruit als een slons.' Ik grinnik even en trek aan mijn jogging. 'Niet dat het me kan schelen. Ben blij dat jullie wat minder in de aandacht liggen. Stel je voor dat ik zo oo de foto sta.' Ik steek mijn tong uit en trek een gek gezicht. 'O en harry, je had beloofd om een keer broodjes langs te brengen. Ik lust wel croissantje en Hails houdt van chocolade croissantje.' Ik lach even en loop achteruit.
    'Doei jongens!' Ik zwaai nog even en draai me dan om.

    (Ik ben een RPG begonnen. Hebben jullie mosschien interesse?)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik
    Louis had wel een punt. We hadden altijd dit probleem als we samen in bad gingen. 'Dan wil ik wel meteen een jacuzzi.' Zei ik onschuldig. Ja, als we het dan deden, moest het meteen goed. Ik grinnikte zachtjes en zorgde ervoor dat Louis zijn haar goed was ingezeept. 'Wat voor redenen dan allemaal?' Vroeg ik onschuldig terwijl ik een heel klein kusje op zijn gesloten oogleden drukten. Ik pakte de douchekop die op de kraan lag en draaide deze open om Louis' haar uit te spoelen. Ik verwijderde alle zeepresten en draaide meteen de kraan weer dicht. 'Klaar.' Ik legde de douchekop terug en zetten mijn ellebogen op Louis zijn schouders en ging met mijn handen nog altijd door zijn haar. Ik duwde mijn neus in zijn wang en mijn lippen plante ik op de natte huid van zijn kaak.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''