• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Licorne
    -Louis William Tomlinson;Paynlinson
    -Liam James Payne; Abelard
    -Harry Edward Styles; Cannibal
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader KiliOfDurin
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    - Marie-Anne Lilia Jhones : Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Paynez
    - Jared Matthew Horan xAlways
    - Georgie Teddy Tomlinson Aquari
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    - Cas Michael Heartshot hazzakins
    - Danelea Caitlin Horan Paynlinson
    - Naam: Daphne Charlotte Johnson MYxLoubear



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan.
    Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer. Het leven gaat rustig door al is het wel één hele verandering geweest.
    Geen band en geen contact meer.
    Maar alles lijkt nu normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen. De Directioners zullen blijven altijd.
    Allen wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Iemand die je kende als een van je beste vrienden?
    Samen met het voorstel om het te keren naar de top met One Direction?

    Waar kies je voor? Je familie of de roem? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 16:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jared Horan

    Ik sta op om zeven uur, want dan mag ik pas naar beneden. Ik en naar papa en mama en spring op het bed. 'Mamie! Papie! Wakker worden!' Roep ik hard, en ik spring op en neer.

    [Sorry voor de korte post. WIst niks anders]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Malik
    En daar was mijn schat van een jongen weer. Aangekleed en wel. 'En toen waren we met zijn tweetjes.' Glimlachte ik en drukte een kusje op zijn lippen. Ik sloeg mijn armen om Louis zijn midden en drukten mijn neus tegen die van hem. 'Heb je me gemist?' Ik tilde hem grijnzend op en draaide een rondje, voordat ik hem naar de bank tilden. Ik zetten hem neer en kroop meteen naast hem. Zo zat ik het lekkerst. 'Maddie vroeg waar we het over hebben.' Deelde ik mee, terwijl ik mijn neus ik Louis zijn wang duwden. 'Ik heb gezegd dat het een verassing was en ze het heel leuk zou vinden.' Ik keek hem aan en zuchten. 'Ze gaat het toch wel heel leuk vinden?' Het was nog helemaal niet zeker. Maar ik was er van verzekerd dat het ons ging lukken. Bij Maddie was het ook gelukt.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 20:41 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Naar wie kan Georgie komen?]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Louis Tomlinson
    Een brede glimlach verscheen op mijn gezicht, zodra mijn armen weer om de jongen heen geslagen waren. 'En zo konden we weer alles zeggen of doen.' Ik hield echt heel veel van deze momenten met Zayn, maar hield nog meer van de jongen zelf. 'Altijd als je er niet bent, maar je maakt het ook altijd weer goed.'
    Dicht klemde ik me tegen hem aan toen Zayn me optilde en grijnzend een rondje draaide. Jammer genoeg moest ik hem weer voor een moment loslaten toen we weer bij de bank waren. Toch had ik mijn armen weer om hem heengeslagen voor hij echt tegen me was aangekropen. 'Over iets heel interessants.' Murmelde ik zacht waarna ik opzij en mijn lippen tegen zijn neus drukte. 'Natuurlijk gaat Maddie het heel erg leuk vinden. Er zijn genoeg redenen op te noemen en daarbij zeggen haar reacties ook genoeg.'
    Met een licht dromerige blik keek ik naar Zayn en ging iets verzitten, zodat ik ook iets dichter tegen hem zat. 'Het klinkt mij ook echt niet verkeerd in de oren.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Mijn lippen planten ik over heel Louis zijn gezicht. Hij had gelijk. Nu konden we zeggen en doen wat we wilde en dat was ik van plan ook. Mijn vingers gleden door zijn haar en ik giechelde zachtjes. Ik kroop beter op zijn schoot en verborg mijn hoofd snel in zijn nek. 'Boo.' Fluisterde ik zacht. 'Waar gaan we Maddie laten als we op huwelijksreis gaan?' Mijn vingers gleden over de strepen van zijn shirt en ik gaapte zachtjes. 'Of wil je haar meenemen?' Dat kon natuurlijk ook. Al leek me dat niet zo toepasselijk. Maar voorlopig wisten we nog niet eens waar we heen wilde. Misschien konden we dat vandaag uitzoeken. Net als die gastenlijst waar gisteravond niets van gekomen was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    'Zayn, doe niet.' Giechelde ik zachtjes toen ik zijn lippen over heel mijn gezicht voelde. Alles voelde toch nog steeds als de eerste keer, want er zat nog steeds heel veel gevoel bij. Eigenlijk was ik ook alleen maar meer voor de jongen gaan voelen. 'Ga ikmin herhaling vallen alsmik zei dat je leuk bent?' Vroeg ik met een lichte grijns terwijl de jongen deze keer zacht giechelde en beter op mijn schoot kroop. 'Ja?' Vroeg ik zacht als teken dat Zayn mijn aandacht had. Iets wat hij eigenlijk de hele tijd al had. 'Hmmm, goede vraag.' Een bedenkelijk gezicht zette ik op en een zacht 'mhm' geluid verliet mijn mond. 'Normaal had ik de andere jongens geroepen, maar nu. Ik weet het niet. Hoe lief ik het kleine meisje ook vind en hoe graag ik haar ook in onze buurt heb, is het toch iets wat onze tijd is.'
    Het was lastig en misschien was dat toch iets om over na te denken, want we konden ook niet alles op het laatste moment met alles aankomen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    'Ja, maar ik kan het niet vaak genoeg horen.' Met hoofd legde ik op zijn schouder en ik speelde rustig met de zoom van zijn shirt. Dit was de jongen, waar ik elke dag steeds weer opnieuw verliefd op werd. En het zou me nooit gaan vervelen. Ik luisterde rustig naar Louis en liet mijn vingers over zijn borstkas trippelen. 'Ik vind dat we haar niet mee moeten nemen.' Besloot ik voor mezelf, waarna ik toch mijn hoofd ophief en Louis aankeek. 'Ze is een deel van het gezin, maar wij zijn degene die gaan trouwen. Er zijn genoeg mensen die op haar kunnen passen.' Ik keek Louis bedenkelijk aan. 'Dan gaan we daarna gewoon nog een weekendje met haar weg.' Ik wist niet of Louis het er mee eens was, maar ik wist wel dat ik toch liever alleen met Louis, dan mijn man, op huwelijksreis wilde. Die reis was bedoeld om dingen te doen, waar kleine kinderen nog niets van wisten en dat wilde ik graag zo houden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles
    Na een stevig ontbijt, had ik besloten de ochtend maar te gaan spenderen in de sportschool. Ik moest blijven werken aan mijn lichaam, die er nu toch wel behoorlijk goed uitzag, al zei ik het zelf. Ik hees mezelf in een korte joggingsbroek en trok een wit hempje en een trui aan. Met een muts bedekte ik mijn wilde haardos, die alle kanten opstond, omdat ik het geföhnd had na het douche. Ik pakte mijn sportas in en vulde mijn bidon alvast met water. Ik stapte snel in mijn schoenen en controleerde of ik mijn sleutels had. Met mijn oordopjes, diep weggestopt in mijn oren en het volumen voluit verliet ik het huis en liep ik op mijn gemakje naar de sportschool.

    [idk, Niall en Harry kunnen elkaar tegenkomen ofzo?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    'Goed, want ik kan het niet vaak genoeg zeggen.' Mijn vingers gleden door de jongen zijn haar terwijl ik mijn lippen af en toe in zijn gezicht plantte. Het was onbeschrijfelijk hoe dit in elkaar zat en voelde. Toch wist ik een ding wel, want ik wilde het nooit meer anders. Zayn was degene die mij in een sprookje liet belanden. Ik luisterde naar de woorden van de jongen en knikte toen langzaam, maar zeker. 'Ik kan niets anders dan het weer met je eens zijn. Niet dat het ons nog verbaasd, maar dat is een ander verhaal.' Begon ik en grijnsde onschuldig. 'Ze is ook een deel van het gezin, maar je zegt zelf al hoe het zit. Iets wat trouwens nog leuker is al jij het zegt. En daarbij wil ik ook wel wat tijd met jou alleen doorbrengen en zeker in dit geval.' Er was inderdaad wel iemand die nog op het kleine meisje kon en wilde letten. Dit was ook niet zomaar een reisje. 'En dat is een van de redenen waarom ik van je hou. Je ideeën zijn ook al geweldig.' Onze gedachten kwamen dan weer een keer overeen, dus dan was daar eigenlijk geen discussie over mogelijk. Het was nu een kwestie van nog wat regelen. 'Dit kan niet anders dan geweldig worden. Maar met een geweldig iets hoort ook een net zo geweldige bestemming. Heb je daar al ideeën over? Zon, zee, strand of juist wat anders?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga nu logeren en daarna op vakantie. Reageer miss. donderdag of vrijdag nog]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Malik
    Louis was het met me eens. Zoals bijna altijd trouwens. Ik haalde langzaam mijn schouders op en keek Louis grijnzend aan. 'Ik wil.' Ik stopte met praten en ging beter op zijn schoot zitten, met mijn benen aan weerszijde van zijn lichaam. 'Witte stranden en een helder blauwe zee. Het moet er heel rustig zijn en mooi. Maar niet mooier dan jou. En 's nachts moet de zee mooi glinsteren en nog warm zijn. En helemaal voor ons alleen zijn.' Mijn stem werd steeds zachter en mijn handen gleden steeds langzamer over Louis zijn borstkas. 'Hef zand en water zou tussen onze naakte lichamen schuren.' Oke ik hield het niet meer en schoot in de lach. Ik kuste Louis zachtjes en schudden mij hoofd. 'Het maakt me niets uit. Als ik maar bij jou ben.' Gaf ik eerlijk toe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    De grijnzend blik waar Zayn me mee aankeek, liet me iets verzitten, om de jongen daarna nieuwsgierig aan te kijken. 'Jij wilt?' Ook Zayn ging beter op mijn schoot zitten, maar mijn armen bleven toch om zijn middel heen gewikkeld. Deze zouden ook niet zo snel verdwijnen.
    De jongen vertelde verder waardoor mijn grijns breder en breder werd. Het klonk goed. Heel erg goed zelfs. Kiezen wat beter klonk kon ik dan ook echt niet. De manier waarop Zayn het vertelde en deed of de plek waar hij naartoe wilde.
    Eenmaal het moment dat Zayn in de lach schoot, liet ik een zachte lach horen. 'Als je het zo verteld dat klinkt alles perfect, want het klinkt echt heel erg goed. Bijna net zo perfect als wie het verteld.' Ik glimlachte kort tegen zijn lippen aan en knikte langzaam. 'Dat komt goed uit, want je komt niet van me af. Daarvoor ben ik te graag bij je.' Zei ik met een glimlach. 'Maar ik denk niet dat we met die woorden echt opschieten, hé?' Nog een klein kusje drukte ik op zijn neus. 'Wil je het internet doorzoeken? Of wil je liever iets anders doen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    ik zuchten gelukzalig en streelde over Louis wang heen. 'Dan doen we dat toch.' Het had inderdaad perfect geklonken en er zou vast wel zo'n plek bestaan. Daarbij speelde geld geen rol en konden we overal naartoe, waar we wilden. ik trok giechelend mijn neus op, toen Louis er een kusje op drukten. ik haalde langzaam mijn schouders op. 'Is goed.' het was niet dat we iets beters te doen hadden en het was nodig. daarbij werkte ik graag naar ons grote moment toe. Ik klom van Louis zijn schoot op de macbook uit de kast te pakken. Meteen kroop ik weer naast Louis op de bank en zetten hem op zijn schoot, om vervolgens weer tegen hem aan te kruipen. ik sloeg de macbook open en drukten hem aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Email naar alle personages(Op de pers/fans na) van Eirwen:
    Hey!
    Misschien is dit heel lang geleden dat we contact hebben gehad, of misschien gister maar ik wil jullie wel wat laten weten:
    Ik ben net gevraagd om voor een heel groot project voor in ieder geval een jaar naar Nieuw-Zeeland te gaan en ik ga het doen.
    Daarom geef ik een afscheidsfeestje. Vrijdag avond vanaf 8 uur in de zaal bij het Hydepark.
    Laat even weten of je komt en met hoeveel.
    Sorry dat het zo kort dag is, maar ik wist het pas sinds 10 minuten geleden.
    Veel liefs,
    Eirwen


    [Het feestje is morgen]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 16:57 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Het gene wat de meeste mensen hadden wij gewoon sinds het begin. 'Dat maakt het helemaal perfect en af.' Het moest bestaan, want vaak genoeg hoorde je ook over witte stranden en een heldere blauwe zee. One Direction had ervoor gezorgd dat we dit eigenlijk groots uit konden pakken. Dat we konden doen wat we wilde en niet op de prijs hoefde te letten.
    Giechelend trok de jongen zijn neus op toen ik er een kusje op drukte. Dat was de reden dat ik er expres nog eentje op drukte. 'Wat moesten we verder nog regelen behalve dit en de gastenlijst die we gisteren zouden doen?' Het was redelijk wat werk om allemaal regelen, maar het was niet erg. Het was juist leuk om naar iets te werken wat je graag wilde. Ik volgde de bewegingen van Zayn toen hij van mijn schoot klom, om de macbook te pakken. 'Waarom gaat de tijd zo langzaam als er leuks te wachten staat? Iets heel erg leuks.' Vroeg ik zachtjes en nestelde me weer goed tegen de jongen aan. 'Al moet ik zeggen dat de tijd snel is gegaan met jullie twee.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer