• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Licorne
    -Louis William Tomlinson;Paynlinson
    -Liam James Payne; Abelard
    -Harry Edward Styles; Cannibal
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader KiliOfDurin
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    - Marie-Anne Lilia Jhones : Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Paynez
    - Jared Matthew Horan xAlways
    - Georgie Teddy Tomlinson Aquari
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    - Cas Michael Heartshot hazzakins
    - Danelea Caitlin Horan Paynlinson
    - Naam: Daphne Charlotte Johnson MYxLoubear



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan.
    Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer. Het leven gaat rustig door al is het wel één hele verandering geweest.
    Geen band en geen contact meer.
    Maar alles lijkt nu normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen. De Directioners zullen blijven altijd.
    Allen wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Iemand die je kende als een van je beste vrienden?
    Samen met het voorstel om het te keren naar de top met One Direction?

    Waar kies je voor? Je familie of de roem? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 16:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan.
    Ik was nog niet zolang onderweg, waarheen wist ik eigenlijk niet, toen ik een bekend persoon zag. Hij had zijn krullen bedekt met een muts en een sporttas over zijn schouder. Ik zag dat hij oordopjes in had, dus vanaf hier roepen had geen zin.
    Ik begon te rennen, net zolang tot ik vlak voor Harry's neus stond, waardoor hij genoodzaakt was te stoppen.
    'Hi Harry!' riep ik vrolijk. 'Op weg naar de sportschool?'
    Ik trok zijn muts van zijn hoofd en rende ermee weg. Ik hield er wel van mijn vrienden een beetje te plagen.


    "Family don’t end in blood”

    Zayn malik
    ik keek even bedenkelijk. ik had geen flauw idee. 'volgens mij niet heel veel meer. Ik moet de weddingplanner nog bellen, zodat zij het kan regelen met Montcalm Palace en we het daar kunnen houden. de versiering is al met haar doorgenomen. de ringen en de pakken hebben we al. Ik kan zo snel even niets meer bedenken.' ik drukte op mijn account en deze starten langzaam op. 'En niet te vergeten Maddie haar prinsessenjurk die we nog voor haar moeten kopen.' ik pakte ondertussen een pannenkoek die, nog op tafel stonden en rolde deze op, zodat ik makkelijk kon eten. ik had nu toch wel honger gekregen. 'Ik kan ook echt niet wachten. het liefst deed ik het vanavond al.' gaf ik toe. ik kon het toch niet laten op mijn mail te drukken toen ik zag dat ik een mailtje had. even keek ik bedenkelijk naar de afzender. Eirwen? ik moest echt even denken, totdat ik me weer voor me kon halen wie het was. Nieuwsgierig opende ik het mailtje. Meteen moest ik haar bij de eerste zin gelijk geven. We hadden haar al in geen eeuwigheid gezien. 'Zo te zien hebben we morgenavond een feetje.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles
    Ik schok me dood toen, Niall plots voor mijn neus stond en moest mijn hakken in de grond zetten, wilde ik niet tegen hem aanlopen. 'Ook goedemorgen.' nog voor ik hem antwoord kon geven op zijn sportschool vraag, had hij mijn beanie te pakken en was hij er vandoor. Deed hij dit nu echt. 'Niall!' Zuurde ik terwijl ik snel mijn haar met mijn handen te probeerde te fatsoeneren. Hier had ik echt te weinig voor geslapen. 'Kom op man.' ik sjokte achter Niall aan. Hij mocht dan ouder zijn geworden. zeker niet volwassener.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan.
    'Niall!' riep Harry me zuur achterna. 'Kom op man.'
    Toen ik achter me keek zag ik hoe hij achter me aansjokte. Ik stond stil en begon breed te grijnzen.
    'Als je hem terug wilt hebben, zul je er wel wat voor moeten doen!'
    Ik zette het weer op een lopen en versnelde mijn pas nog iets.
    Het zag er waarschijnlijk heel erg kinderachtig uit, maar ik moest tenslotte ook iets te doen hebben in de vroege ochtend.


    "Family don’t end in blood”

    Louis Tomlinson
    Volgens mij wisten we het beide niet meer. Dat dacht ik tenminste toen ik het bedenkelijke gezicht van de jongen zag. Maar toch volgde er snel een antwoord. 'Het schiet al aardig op dan en aangezien we niets kunnen bedenken verder, zal de rest niet het allerbelangrijkste zijn.' Ik knikte langzaam bij het horen van dat we prinsessenjurk nog moesten regelen. 'Dat word nog een leuke klus met Maddie kende.' Mijn greep rond Zayn verslapte iets, zodat hij makkelijker zijn ontbijt kon pakken, maar deze verstrakte al snel weer. 'Eet smakelijk.' Verliet zacht mijn mond waarna ik glimlach. 'Het liefste wel, maar jammer genoeg is niet alles mogelijk.' Een heel klein pruillipje verscheen voor een aantal seconde, alleen maakte snel weer plaats voor een glimlach. Ik pakte al snel de afstandbediening van tafel om een andere zender op te zetten. Maddie was toch weg en al die stemmetjes hoorde ik allang genoeg op een dag. Heel soms ging dat toch wel irriteren. 'Feestje?' Vroeg ik verbaasd en ging weer goed zitten. 'Wat heb ik in die paar seconde gemist?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Leandra 'meld' zich weer. Waar zijn we en iemand voor Leandra?]


    Reality's overrated.

    ( Paynlinson -> WhiteToms)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Paynez schreef:
    [Leandra 'meld' zich weer. Waar zijn we en iemand voor Leandra?]
    '

    ( Ik heb Danelea rondlopen in het park voor je?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WhiteToms schreef:
    (...)'

    ( Ik heb Danelea rondlopen in het park voor je?)


    [Oké. Problem: Leandra heeft haar polsen doorgesneden. Ik kan die post ook gewoon negeren. (Of voor later bewaren.)]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)

    [Oké. Problem: Leandra heeft haar polsen doorgesneden. Ik kan die post ook gewoon negeren. (Of voor later bewaren.)]


    ( Zeg het maar. Ik kan ook Danelea die kant opsturen of zo)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WhiteToms schreef:
    (...)

    ( Zeg het maar. Ik kan ook Danelea die kant opsturen of zo)


    [Hmm, doe dat maar.]


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)

    [Hmm, doe dat maar.]


    ( Is goed. Het kan trouwens even duren voor ik reageer, want het internet ligt er steeds uit.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik nam langzaam een hap van mijn pannenkoek. 'Dankje.' Mompelde ik met volle mond, terwijl ik de mail nog eens doorlas. 'Eirwen. Ze nodigt ons uit voor een feest morgen avond, omdat ze een jaar weggaat.' Ik keek Louis vragend aan. 'Als we gaan, zien we de rest van de jongens ook weer.' Merkte ik op. Maar Louis moest natuurlijk wel willen en we moesten dan een oppas voor maddie vinden of haar meenemen. maar dan kon het niet telaat worden. Ik sloot de mail af en opende het internet. Ik nam langzaam nog een hap en bedacht me, waar ik het beste op kon zoeken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles
    Ik zichten en probeerde mijn krullen naar beneden te krijgen. Dit ging Niall niet menen. Hier was echt veelte vroeg voor zulk soort geintjes. Daarbij wist hij, dat als ik hem zo te pakken kreeg als ik wilde. Want ik ging wel elke dag naar de sportschool. En de blonde jongen kenende, wist hij niet eens wat dat betekende. 'Kleuter.' Ik hees mijn tas beter op mijn schouder en zetten het op een rennen. Dat ik hier aan meedeed. Met een kleine sprint had ik Niall al bijna berijmt en ik griste met een beweging mijn beanie uit zijn handen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder terwijl ik in mijn ogen wreef. 'Geen dank.' Zei ik zacht en richtte mijn blik ook weer op het scherm. Niet dat ik de mail doorlas, want ik kreeg de nodige informatie wel door van Zayn. 'Ze gaat voor een jaar weg? Dus eigenlijk als we iedereen weer terugzien is het op een afscheidsfeest?' Ik knikte langzaam op Zayn zijn vragende blik. 'Dat klinkt niet verkeerd. Zolang het dan niet uitpakt, zoals gisteren, want dan is het snel gezien voor mij.' Zei ik en voegde het laatste er zachtjes aan toe. Het zou wel weer gezellig zijn om de rest terug te zien na al die tijd. 'Zou jij er ook heen willen dan?' Ik pakte mijn glas van tafel af en keek de jongen heel even aan. Toch was het al snel weer het beeldscherm waar ik naar keek.
    'Waar moeten we ergens beginnen?' Vroeg ik voor me iets te binnenschoot. Ik keek naast de bank en haalde een paar reisgidsen tevoorschijn. 'Voor het geval we iets moeten zoeken en ergens een begin moesten hebben.' Verklaarde ik toen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer