• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Licorne
    -Louis William Tomlinson;Paynlinson
    -Liam James Payne; Abelard
    -Harry Edward Styles; Cannibal
    -Zayn Javadd Malik; Cannibal


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader KiliOfDurin
    - Nia Joneline Cracio GirlWithLove
    - Marie-Anne Lilia Jhones : Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Paynez
    - Jared Matthew Horan xAlways
    - Georgie Teddy Tomlinson Aquari
    - Daniella Claire Styles Durchville hazzakins
    - Cas Michael Heartshot hazzakins
    - Danelea Caitlin Horan Paynlinson
    - Naam: Daphne Charlotte Johnson MYxLoubear



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen 24121993 en quin98 maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan.
    Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer. Het leven gaat rustig door al is het wel één hele verandering geweest.
    Geen band en geen contact meer.
    Maar alles lijkt nu normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen. De Directioners zullen blijven altijd.
    Allen wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Iemand die je kende als een van je beste vrienden?
    Samen met het voorstel om het te keren naar de top met One Direction?

    Waar kies je voor? Je familie of de roem? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 16:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danelea Horan
    'Bentley!' Het was het enige wat ik riep voor de kleine Amerikaanse Stafford aangerend kwam. Het was een heel apart beestje om te zien, maar dat maakte hem nu juist zo leuk. Gelijk deed ik de riem weer bij hem om, zodat hij nu niet zonder toestemming het op een rennen kon zetten.
    Langzaam zette ik het toen weer op een lopen terwijl mijn gedachten uitgingen naar waar ik heen kon gaan. Zin om weer een hele dag alleen thuis te zitten had ik niet, dus dat zou niet gebeuren ook. Desnoods keerde we zo weer terug naar het park of keek ik of mijn broer thuis was.
    Doordat ik iets te diep in gedachten was verzonken had ik niet door dat we het park al verlaten hadden.
    Ik schrok pas op door geblaf en keek de puppy aan.Voor een huis zat hij te wachten waardoor ik hem met een schuin hoofd aankeek. 'Wat is er aan de hand?' Vroeg ik zachtjes. De puppy deed niets en bleef alleen maar voor het huis zitten. Iets waardoor ik daar maar heen keek en het vaag herkende. Maar wat was het ook alweer?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    Heel even twijfelde ik, maar knikte toen toch. 'Ik ben er wel aan toe om haar en de rest weer eens te zien.' Gaf ik toe. Daarbij geloofde ik niet dat iedereen zo zou reageren als Harry. Al wilde ik hem ook wel spreken, na gister. gewoon even verhaal halen, omdat ik het belachelijk vond. ik zuchten zachtjes en haalde mijn schouders op. Ik had geen flauw idee waar we moesten beginnen. mijn vingers tikte op de toetsen, zonder iets in te tikken. ik keek op, toen Louis zich over de leuning boog en een paar reisgidsen tevoorschijn haalden. even trok ik verbaast mijn wenkbrauwen op maar lachte toen. Ik klapte de macbook dicht. en haalde hem van Louis zijn schoot. Deze jongen had ook overal iets op. ik trok mijn benen op en werkte de laatste hap van mijn pannenkoek naar binnen. 'Jij, bladeren.' ik had geen zin om de bladzijdes over te slaan. Ik keek wel gewoon braaf mee.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ergens was ik wel blij met de uiteindelijke reactie van Zayn. 'Dan gaan we er morgen naartoe en dan zien wat ervan terecht komt.' Zei ik glimlachend. Het zou toch wel goed zijn om iedereen weer een keer terug te zien. Zien hoe de afgelopen jaren waren verlopen en hoe het met iedereen ging. Maar tot het zover was, zou mijn volledige aandacht naar Zayn en alles rondom het plannen gaan. En natuurlijk Maddie die vanmiddag weer thuis was. 'We vinden wel een begin en eindigen met iets geweldigs, zoals bijna altijd wel.' Zei ik zachtjes waarna mijn glas weer terug belandde op de tafel. Niet veel later had ik een aantal reisgidsen in mijn handen en zag Zayn verbaas zijn wenkbrauwen maar toen toch lachen. 'Je wist dat ik nog heel graag op vakantie wilde en ik daarin tegen wist dat dit nog moest gebeuren.' Was de rest van mijn eerdere verklaring. Ik ging goed zitten en sloeg het eerste boekje open. 'Met alle plezier, zolang jij maar zegt als je iets ziet.' En begon langzaam door het boekje te bladeren. Opzoek naar de perfecte bestemming. Iets waar wel al een idee over was, maar volgens mij nog best lastig werd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Dat was dus duidelijk. We gingen morgen naar Eirwen haar afscheidsfeestje.best sneu dat we elkaar daarom w eer gingen zien, in plaats van gewoon een leuk feestje. Ik wikkelde mijn armen weer om Louis midden en legde mijn hoofd op zijn schouder. Ik keek iets afwezig mee, met de bladzijden die voorbij gingen. Mijn gedachtes dwaalde af naar de huwelijksnacht. In mijn hoofd wist ik precies hoe de plek eruit moest zien. Maar ik had geen flauw idee waar het zou moeten zijn. Ik wist wel, dat we er niet zouden slapen 's nachts. Mijn vingers gleden onder zijn shirt, zodat mijn vingers verwarmd zouden worden door zijn warme huid en ik mijn ogen sloeg ik op naar zijn gezicht. 'Misschien moeten we ook oefenen voor onze huwelijksnacht. Grinnikte ik speels en drukte een kusje op zijn kaak. Ik moest echt eens stoppen met zo vervelend te zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik was benieuwd wat ons morgen te wachten stond, maar toch gingen mijn gedachten er nog niet naar uit. Dat was iets wat morgen wel allemaal op ons afkwam en tot die tijd waren er andere dingen. Ik drukte een kusje op Zayn zijn wang en bladderde daarna weer rustig door het boekje. Eigenlijk had ik nog geeneens zin, om iets uit te zoeken, maar wilde er gewoon gelijk naartoe. Na nog een bladzijde omslagen te hebben bleef mijn blik hangen bij een plaatje onderaan en In het midden. 'Is dit het gene wat je in gedachten had?' Vroeg ik en mijn blik ging weer naar de jongen naast me. Toen pas viel me op dat hij niet met zijn gedachten hier bij zat. Al snel kreeg ik door waar zijn gedachten wel naar waren afgedwaald waren. 'Als we een goede locatie hebben voor de reis dan kan dat het goede volgende plan zijn.' Grijnsde ik en liet me tegen de jongen aanvallen. 'Kunnen we niet nu vast die kant opgaan en na het huwelijk nog een keer? Kunnen we zien hoe of wat.' In dit soort opzichten was ik echt nog veels te ongeduldig.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik tuiten even mijn lippen en keek uiteindelijk toch naar de locaties die Louis had aangewezen. Meteen wees ik naar de eerste. 'Daar wil ik heen!' Het leek me geweldig dat je letterlijk van het huisje, het water in kon lopen. Ik kroop dichter tegen Louis aan. 'Gaan we daar heen?' Ik las de beschrijving door en glimlachte. Ibiza. Het zou een geweldige plek zijn om onze huwelijksnacht door te brengen. Daarbij was het geen vakantieseizoen als we zouden gaan, dus echt druk zou het niet kunnen zijn. Een geweldige gelegenheid dus, om te doen wat we wilden. Hoopvol keek ik Louis aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Afwachtend keek ik naar Zayn met of dit het gene was wat hij bedoelde. Dit zou eigenlijk wel de perfecte plek zijn, om alles af te maken. Zover je de plaatjes zag en de beschrijving las, had het alles wat we zochten. Toen hij meteen naar de eerste foto wees, wist ik eigenlijk al genoeg en waren de woorden alleen maar een aanvulling. 'Dat wilde ik net aan jou vragen, maar aangezien je het nu aan mij vraagt, lijkt het antwoord me duidelijk.' Antwoordde ik, nadat ik mijn armen beter om de jongen heen klemde. Mijn vingers gleden over de foto terwijl een brede glimlach op mijn gezicht te vinden was. Zon, zee, strand. Het klonk als een perfecte huwelijksreis samen met Zayn. De hoopvolle blik was volgens mij met deze woorden ook niet meer nodig, maar volgens mij wist de jongen net zo goed als mij dat ik dan toch geen nee kon zeggen. 'Wanneer wilde je het de andere eigenlijk vertellen? Het is nu echt bijna zover en of het handig is om het op het allerlaatste moment te vertellen..' Verliet toen zacht mijn mond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [wat heb ik allemaal gemist? Ben oo vakantie (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    [wat heb ik allemaal gemist? Ben oo vakantie (: ]


    [dat ik Harry heb overgenomen. En dat het de volgende dag is ;3

    Reageer zo met Zayn. Ff afwassen.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [O okeej en is Harry nog steeds bij Rosalie enzo?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik zal morgen of vanavond reageren.]


    Reality's overrated.

    [nee. Het is de volgende ochtend. Harry is nu onderweg naar de sportschool en is Niall tegengekomen. Ik weet alleen niet wat de band tussen Rosalie en Harry nu is?]

    Zayn Malik
    Daar waren we het dus over eens. Dit was de perfecte plek. Ik pakte de laptop weer en zetten deze op de bladen op Louis zijn schoot. 'Boeken dan maar.' Lachte ik breed. Ik typte het vakantiebureau in waarvan het tijdschrift was. Ik keek weer op naar Louis en haalde langzaam mijn schouders op. 'Morgenavond. Dan kunnen we meteen hun adres vragen en de officiële uitnodiging sturen.' Bedacht ik me. Al moesten we de uitnodigingen nog maken. Maar dan moesten we eerst de gastenlijst samenstellen. We moesten echt op gaan schieten. Ik zocht verder op de site en al snel vond ik het gene wat we zochten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Harry weet van Hailey en heeft het goed opgepikt. Hij is niet boos uitgevallen tegen Rosalie en ze hebben afgesproken dat hij Hailey io haalt van school oo woensdag. De relatie is een soortt van vriendschap, maar Rosalie begint Harry weer te zien als meer en hoopt dat ze ooit weer een gezin kunnen zijn. Maar hoe Harry erover denkt weet io niet echt. Sowieso op een vrienden manier gaan ze overweg met elkaar. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [oke. nouja, je kan haar ook naar buiten sturen en hem tegenkomen als je wilt]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Met de minuut wilde ik liever mijn koffers pakken en gewoon vertrekken. Het was gewoon perfect. Niet alleen de locatie, maar ook alles eromheen. Daarbij was het ook een keer wat anders dan hier, want ik moest toegeven dat ik het reizen soms best wel mistte. 'Met alle plezier.' Zei ik met een grijns waarna ik me op de laptop op mijn schoot richtte. 'Nog even en je hebt weer een druktemaker naast je zitten.' Deelde ik vanuit het niets vast mee, want dat zou zo ook echt het geval zijn. Mijn blik ging van het scherm weer naar Zayn en trok een bedenkelijk gezicht. 'Kunnen we dat wel maken, om het morgen in de groep te gooien?' Vroeg ik zachtjes. Al zou het waarschijnlijk toch wel opvallen dat er iets tussen ons speelde en al helemaal als we geen oppas voor ons kleine meisje konden vinden, dus zij ook meeging. 'Al zou het wel het makkelijkste zijn' Voegde ik er nog aan toe, want dan konden wij ondertussen ook weer verder werken. Volgens mij kwamen er steeds meer dingen naar voren die we moesten doen. Ik ging dichter tegen Zayn aanzitten en richtte me weer op de boeking. 'Hoeveel dagen ook alweer?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer