• Hey,
    Dit is niet echt een promotie maar eerder een vraag.

    Ik denk erover om een story te schrijven over de tweede wereldoorlog, en nu is mijn vraag: zouden jullie zo'n story lezen?

    Als ik hem maak moet je nog wachten want dan ga ik hem eerst voledig schrijven voor ik hem activeer :Y)

    Alvast bedankt voor jullie antwoord!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    > verplaatst naar story problemen


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmm, eigenlijk ben ik wel geboeid door de verhalen van bv Anne Frank uit de oorlog. Hoe die soldaten de andere vermoordde, dat is niet al te leuk om te lezen ;s


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Hmm, eigenlijk ben ik wel geboeid door de verhalen van bv Anne Frank uit de oorlog. Hoe die soldaten de andere vermoordde, dat is niet al te leuk om te lezen ;s


    Dat komt er waarschijnlijk wel in maar het gaat ook over vriendschap etc


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Als je een leuke schrijfstijl hebt én vooral als je al je historische feiten juist kan krijgen, dan zou ik het zeker lezen. Maar echt alleen als alles historisch klopt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ja in principe wel... en ik heb al de hele bieb leeg gepluisd over de oorlog haha. alleen vind ik het probleem met dat soort Story's dat je het niet zelf mee gemaakt hebt (gelukkig) en dat het naar MIJN mening, moeilijker schrijven is. net zoals story's over ziektes etc.

    maar goed als het goed geschreven zou zijn en de geschiedenis en dat soort feiten kloppen. zou ik het wel willen lezen ja :)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 19:46 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Chekhov schreef:
    Als je een leuke schrijfstijl hebt én vooral als je al je historische feiten juist kan krijgen, dan zou ik het zeker lezen. Maar echt alleen als alles historisch klopt.


    Dat ben ik van plan ik wil vanaf D-day starten tot in de slag om Berlijn.

    Maar het is een OP dus de company zal wel niet echt bestaan hebben :)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik zal even uitleggen:
    De story bestaat uit twee aparte verhalen: Dat van een Engelse company en een russische company(bijzonderheden namen etc weet ik nog niet)

    De engelse start bij D-day tot een slag in duitsland
    De russische start in Stalingrad tot de slag om Berlijn.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 15:25 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik zou t wel lezen denk ik ..


    16 - 09 - '17

    Ik vind dat soort verhalen wel interessant, maar het hangt ook af van wat het ganre verder is...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind zulke verhalen wel interessant, maar dan moeten ze wel heel erg goed geschreven zijn en moet je een fijne schrijfstijl hebben, anders haak ik persoonlijk meteen af.


    If you're going through hell; keep going

    Frayed schreef:
    Ik vind zulke verhalen wel interessant, maar dan moeten ze wel heel erg goed geschreven zijn en moet je een fijne schrijfstijl hebben, anders haak ik persoonlijk meteen af.


    Mijn schrijfstijl is te vergelijken met die van Rowling alles goed uitleggen etc.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Frayed schreef:
    Ik vind zulke verhalen wel interessant, maar dan moeten ze wel heel erg goed geschreven zijn en moet je een fijne schrijfstijl hebben, anders haak ik persoonlijk meteen af.


    There is nothing more badass than being yourself

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Mijn schrijfstijl is te vergelijken met die van Rowling alles goed uitleggen etc.

    Je moet je schrijfstijl niet gaan vergelijken met J.K. Rowling want dan kan het alleen nog maar tegenvallen, sorry dat ik dat zeg, maar dat is gewoon echt de waarheid. Persoonlijk zou ik het wel willen lezen, maar dan moet het hystorisch kloppen en ik geboeid moet zijn door je schrijfstijl.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 14:05 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Chekhov schreef:
    Als je een leuke schrijfstijl hebt én vooral als je al je historische feiten juist kan krijgen, dan zou ik het zeker lezen. Maar echt alleen als alles historisch klopt.

    Hier sluit ik mij bij aan.


    •*• Lululu •*•

    Ik schrijf er zelf één, dus ik zou het misschien lezen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."