• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    You are beautiful, you are love.

    ik voel me genegeerd.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 21:04 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben er trots op.


    Some people are art and do art at the same time

    Oke fuck dat. Ga het dan lekker recht in hun gezicht zeggen, dat is een stuk minder hypocriet dan op zo'n manier.
    Bah.
    En nee ik ga niet gezellig doen, want daar heb ik geen zin in en de reden ga ik niet zeggen.
    Fuck you all.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 21:07 ]


    26 - 02 - '16

    Poor you.


    Some people are art and do art at the same time

    I want to punch somebody in the face.


    26 - 02 - '16

    Soms heb ik van die momenten dat ik denk: Laat me allemaal maar gewoon met rust. Ik ben op dit moment zo moe en heb geen puf om ergens naar te luisteren.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Soms heb ik van die momenten dat ik denk: Laat me allemaal maar gewoon met rust. Ik ben op dit moment zo moe en heb geen puf om ergens naar te luisteren.


    I know the feeling. Ik heb dat op dit moment ook.


    26 - 02 - '16

    Fuck it and smile.


    Some people are art and do art at the same time

    HAHHAHAHA. Dacht je nu echt dat je geloofwaardig klinkt? Eerder onwijs hilarisch :'D


    Some people are art and do art at the same time


    26 - 02 - '16

    Alles doet pijn, ik voel me alleen en onbegrepen. Waarom is iedereen zo'n bitch? :c
    Zelfs mijn eigen ouders vinden dat ik slecht in de maatschappij draai. Ja sorry hoor, dat ik mensen voor geen cent vertrouw. Iedereen heeft me keer op keer weer voor lul gezet en het is altijd weer hetzelfde liedje. Eerst vinden ze me aardig en daarna veranderen ze weer in trutten. Thanks, collega's.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I don't think I can trust you anymore.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Barnabas schreef:
    Alles doet pijn, ik voel me alleen en onbegrepen. Waarom is iedereen zo'n bitch? :c
    Zelfs mijn eigen ouders vinden dat ik slecht in de maatschappij draai. Ja sorry hoor, dat ik mensen voor geen cent vertrouw. Iedereen heeft me keer op keer weer voor lul gezet en het is altijd weer hetzelfde liedje. Eerst vinden ze me aardig en daarna veranderen ze weer in trutten. Thanks, collega's.

    Sterkte. :c


    Some people are art and do art at the same time

    confused. Ik wil jr niet kwijt. Jullie beide niet. Maar ook nirt een van beide.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Boem.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Some people are art and do art at the same time