• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    You are beautiful, you are love.

    Je bent te lief en het teveel voor me over. Je krijgt nog eens een slaapgebrek door mij. ah waarom is het zo moeilijk. Ik hou van je, maar blijkbaar mag dat niet van mijn vriendinnen. Ze kunnen me mijn gevoelens niet afnemen. Ik snap ze wel ik ken je niet, maar door hen kwam ik met je in contact en E kennen je zelf ook helemaal niet goed. Af we wachten het af.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hopelijk was 't leuk en heb je, je helemaal zat gezopen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het zou geweldig zijn als hier wat uit zou komen. Finger's crossed & let's go!

    Wauw. Fantastische nachtrust gehad. Not. Twee uur pas gaan slapen vanwege de hitte en half negen alweer wakker. :c
    Ik ben moeeeee.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou het is 12 uur. Waar ben je dan? Ja niet hier dus. Wedden dat je pas rond 4 uur hier komt?


    -

    Er was geen eens een open vacature, waarom zeg je dan dat er wel één is en je een zegje voor me zou doen, wat je niet eens hebt gedaan? Ik baal als een stekker, bah.

    Rug begint weer pijn te doen :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noh. Dat begrijp ik wel, maar ik heb je nog niet verteld wat ik van plan ben. Ik wil nog geen afscheid nemen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    I want this house +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    I want this house +.+

    Everyone, my dear. Everyone.


    Some people are art and do art at the same time

    Jij.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Lahey schreef:
    I want this house +.+



    Me too


    26 - 02 - '16

    Lahey schreef:
    I want this house +.+



    Dan ben ik vast één van de enigen die dit huis vreselijk vindt. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Purrrrrfect :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Why? Why would you do that?


    help