• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?


    Schrijf hier dan alles van je af!


    You are beautiful, you are love.

    Nu begin ik toch wel moe te worden :c


    26 - 02 - '16

    Goodnight, Quizlet :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Me attempts to brush my teeth with braces again.

    Waarom doet het zoveel pijn? D:


    help

    Gatsby schreef:
    Goodnight, Quizlet :3

    Good night! :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil terug naar huis D:
    Het appartement aan zee heeft zo lang onbewoond geweest dat er nu schimmel in de ijskast zit, het water in de badkamer niet werkt en de kraan in de keuken bijna ontplofte.
    En we zijn hier nog tot zondag D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben echt een emotioneel wrak nu en kan serieus om alles huilen. wat ik nu ook doe ):
    Waarom rot dat kind niet gewoon op. Ik wil de vriendengroep zoals hij was niet zoals nu, verpest en vol ruzie en ik wil dat mijn vriend niet haar kant kiest of haar uberhaubt zielig vindt want dat is ze niet. Zij doet ook zat fout. Y u no listen to me for christs sake :'c

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 0:57 ]


    26 - 02 - '16

    Slaap ik serieus bijna, komt mijn moeder mijn kamer in gestormd en beweert ze dat ik haar oplader gepakt heb, wat dus niet zo is. Pakt ze gewoon mijn oplader, dus ik uit bed om die andere dan maar te zoeken. Komt mijn moeder er na 10 minuten aangelopen met twee opladers en zegt ze dat mijn oplader toch niet die van haar was. Hartelijk bedankt voor het verstoren van mijn slaap (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hè, jij. Ja jij. Je hebt mijn vriendin uitgescholden, durft jezelf perfect te noemen, waagt het ook nog eens om over mij te roddelen terwijl je me niet eens kent en dan doe je doodleuk alsof er niets aan de hand is?

    Waarom is het niet zoals vroeger? Weet je nog, een anderhalf jaar geleden toen ik je ontmoette? Ik wist er niks vanaf totdat jij verscheen. Je steunde me, was altijd bij me en nam het zelfs voor me op. Waarom doe je dit nu? Zie je niet dat dit wél wat uitmaakt? Nee joh, ga jij maar lekker verder met je leventje. Mensen die mij niet nodig hebben, heb ik ook niet nodig.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 3:50 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    *Yaaawn*

    Denk ik even later te kunnen gaan eten, gaat mam vroeg slapen. Nu moest ik dus toch op mijn tenen in het huis lopen he!


    -

    Wrennah schreef:
    Denk ik even later te kunnen gaan eten, gaat mam vroeg slapen. Nu moest ik dus toch op mijn tenen in het huis lopen he!


    Haha, heb ik ook altijd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Yaaaay, profiel aangepast!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Om de minuut moeten gapen is ook niet handig.

    Yes, een berichtje van hem. En het is een goed berichtje (bloos) Mijn dag kan niet meer stuk! *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Even werken en dan écht vakantie.


    You are beautiful, you are love.