• Naar het gelijknamige verhaal hier op Quizlet van Coldest en mij (bloos)



    Drie verhalen.
    Drie scholen.
    Drie bands.
    Drie audities.
    Een droom.

    Drie verschillende scholen hebben allebei een vaste schoolband. Allemaal hebben ze een eigen verhaal, maar ondanks dat hebben ze wel allebei dezelfde droom. Meer zijn dan een schoolband. Een flyer over een wedstrijd word door heel het land bij elke school uitgedeeld alsof de droom gehoord was. De bands twijfelen geen moment en schrijven zich in. Maar niet zonder problemen. De audities zullen dan ook niet vlekkeloos verlopen. Komt het door de concurrentie? Is het meer? En is het eigenlijk wel de haat die speelt? Of speelt liefde hier ook mee?.



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.)



    Rollen:
    -Niall James Horan; Nathness
    -Louis William Tomlinson; Paynelinson
    -Liam James Payne; Paynez
    -Harry Edward Styles; Limits
    -Zayn Javadd Malik; Abelard


    De mede-bandleden:
    (voorlopig zitten de meiden vol, want we hebben JONGENS nodig)
    (Zowel jongens als meiden.)
    - Aphrodite "Aphro" Calita Smith Aquari
    - Skylar Andy Valencia HurtedHeart
    - Jenna Lucy Martens xSunshineee
    - Quincy Jasmine Jones MonkeySwag
    - Camille Kendra Wright. After
    - Mabel Sonny Puckerman Cannibal
    - Max Jared Tommo Cannibal
    - Aidan Liam O'GormanLlamarmy
    - Luke Adams ItsNiall
    - Sean Bradley Andrews Licorne

    De bandindeling:

    Countless:
    - Harry Styles - Zanger
    - Camille Wright. - Zangeres en Bassiste
    - Niall Horan - Zanger en Gitarist
    - Aphrodite "Aphro" Smith. - Zangeres
    - Skylar Valencia - Zangeres en Drummer


    Fall out:
    - Quincy Jones - Zangeres en Bassiste
    - Mabel Puckerman - Drumster
    - Liam Payne - Zanger
    - Louis Tomlinson - Zanger
    - Luke Adams. - Gitarist


    Wishing:
    - Jenna Martens - Zangeres
    - Aidan O'Gorman - Drummer
    - Max Tommo - Zanger en Gitarist
    - Zayn Malik - Zanger
    - Sean Andrews - Bassist en Achtergrondzanger



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Aquari maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin
    Het is een normale schooldag voor iedereen. Gewoon lessen volgen, pauze en aan het einde van de dag repeteren voor een schoolfeest wat eraan komt.
    Maar wat als iemand te laat de binnenkomt bij de repetitie? Niet omdat deze moest nablijven van de leraar bij de laatste les, maar omdat er een flyer werd uitgedeeld voor Battle of the Bands? Een bekende wedstrijd waar onbekende schoolbands van het hele land aan mee kunnen doen, om zo de eerste stap te zetten naar een wereldberoemde band? Zullen de bands de stap wagen en meedoen of is er iemand die tegen zal werken?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 22:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jenna Lucy Martens

    Ik loop de school later in dan normaal, niet dat het boeit ik ben toch vrij. Ik loop rustig door naar mijn kluisje die ik open om mijn tas er in te dumpen, die heb ik even niet nodig en anders moet ik met te veel sleuren. Waar zijn die jongens nou weer? Ik loop verder door de gangen. Ik kijk even snel op mijn horloge om te kijken hoe laat het is. Met een zucht kijk ik rond en loop dan de aula in. Als ik Sean een blikje zie plattrappen loop ik hoofdschuddend zijn richting uit. Hij schopt het blikje naar Max en vraagt om te voetballen. "Zijn we weer aan het zuipen jongens? En het crapul uithangen, Sean?" vraag ik terwijl ik aan tafel neerplof. Ik grinnik en kijk naar Max en Zayn. "Hey." zeg ik vriendelijk met een glimlach. Ik kan het goed met de jongens hebben, maar ik ben het enige meisje in de band, dus soms voel ik me nogal ongemakkelijk.


    16 - 09 - '17

    [Ik zou het het eigenlijk te gek vinden om als enige meisje in een band te zitten. Op dat muzikaal vlak kan ik het denk ik beter met hun vinden.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Haha, mij zou het niet uitmaken, zolang je het maar goed kan vinden met hun. Maar Jenna is nu eenmaal zo een typetje enz]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [Haha, mij zou het niet uitmaken, zolang je het maar goed kan vinden met hun. Maar Jenna is nu eenmaal zo een typetje enz]


    [Random opmerking van mij .]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)

    [Random opmerking van mij .]


    [Oh..]


    16 - 09 - '17

    [Ik zou juist blij zijn. Ik heb een zware hekel aan meisje-meisjes, al ben ik er zelf voor de helft eentje, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Oh..]


    [Niet dat ik het erg vond dat je reageerde! Het leek me gewoon wel leuk om dat even te zeggen.:Y)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Abelard schreef:
    [Ik zou juist blij zijn. Ik heb een zware hekel aan meisje-meisjes, al ben ik er zelf voor de helft eentje, haha]


    [Dat heb ik dus ook. Ik ben op zich ook wel een beetje een meisje-meisje, maar niet heel erg. Soms heb je echt van die tutjes, die dan soms nog verschrikkelijk arrogant zijn ook, die kan ik echt niet uitstaan.]


    "Family don’t end in blood”

    Abelard schreef:
    [ Ik zou juist blij zijn. Ik heb een zware hekel aan meisje-meisjes, al ben ik er zelf voor de helft eentje, haha]


    This.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Licorne schreef:
    (...)

    [Dat heb ik dus ook. Ik ben op zich ook wel een beetje een meisje-meisje, maar niet heel erg. Soms heb je echt van die tutjes, die dan soms nog verschrikkelijk arrogant zijn ook, die kan ik echt niet uitstaan.]


    [Precies hetzelfde bij mij. Ik kan het bijvoorbeeld echt niet laten om dat ene jurkje te kopen, of dat ene topje met die hoge hakken. Maar ik trek liever met de jongens op, ga voetballen, sport heel veel en sta graag in de ring bij kickboksen tegen een jongen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Licorne schreef:
    (...)

    [Dat heb ik dus ook. Ik ben op zich ook wel een beetje een meisje-meisje, maar niet heel erg. Soms heb je echt van die tutjes, die dan soms nog verschrikkelijk arrogant zijn ook, die kan ik echt niet uitstaan.]


    [Daar krijgen wij dus 10 van bij in de klas. -.-]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Abelard schreef:
    (...)

    [Precies hetzelfde bij mij. Ik kan het bijvoorbeeld echt niet laten om dat ene jurkje te kopen, of dat ene topje met die hoge hakken. Maar ik trek liever met de jongens op, ga voetballen, sport heel veel en sta graag in de ring bij kickboksen tegen een jongen]


    [Same. Al heb ik nog nooit gekickbokst, maar het lijkt me wel leuk. Voetballen is ook leuk, maar dat kan ik niet. Ik ben nogal... klunzig xD. Alleen de jongens in mijn klas zijn nogal kinderachtig en irritant, de meeste, dus ik ga wel met meisjes om, maar die zijn ook niet echt van die tutjes.]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 22:31 ]


    "Family don’t end in blood”

    After schreef:
    (...)

    [Daar krijgen wij dus 10 van bij in de klas. -.-]


    [Poor you ;(
    Alvast veel sterkte volgend jaar. (;]


    "Family don’t end in blood”

    [Wacht even. Ik ga alles teruglezen]


    Bowties were never Cooler

    After schreef:
    (...)

    [Daar krijgen wij dus 10 van bij in de klas. -.-]


    [Oh dear, alvast veel succes!]


    16 - 09 - '17