• Naar het gelijknamige verhaal hier op Quizlet van Coldest en mij (bloos)



    Drie verhalen.
    Drie scholen.
    Drie bands.
    Drie audities.
    Een droom.

    Drie verschillende scholen hebben allebei een vaste schoolband. Allemaal hebben ze een eigen verhaal, maar ondanks dat hebben ze wel allebei dezelfde droom. Meer zijn dan een schoolband. Een flyer over een wedstrijd word door heel het land bij elke school uitgedeeld alsof de droom gehoord was. De bands twijfelen geen moment en schrijven zich in. Maar niet zonder problemen. De audities zullen dan ook niet vlekkeloos verlopen. Komt het door de concurrentie? Is het meer? En is het eigenlijk wel de haat die speelt? Of speelt liefde hier ook mee?.



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.)



    Rollen:
    -Niall James Horan; Nathness
    -Louis William Tomlinson; Paynelinson
    -Liam James Payne; Paynez
    -Harry Edward Styles; Limits
    -Zayn Javadd Malik; Abelard


    De mede-bandleden:
    (voorlopig zitten de meiden vol, want we hebben JONGENS nodig)
    (Zowel jongens als meiden.)
    - Aphrodite "Aphro" Calita Smith Aquari
    - Skylar Andy Valencia HurtedHeart
    - Jenna Lucy Martens xSunshineee
    - Quincy Jasmine Jones MonkeySwag
    - Camille Kendra Wright. After
    - Mabel Sonny Puckerman Cannibal
    - Max Jared Tommo Cannibal
    - Aidan Liam O'GormanLlamarmy
    - Luke Adams ItsNiall
    - Sean Bradley Andrews Licorne

    De bandindeling:

    Countless:
    - Harry Styles - Zanger
    - Camille Wright. - Zangeres en Bassiste
    - Niall Horan - Zanger en Gitarist
    - Aphrodite "Aphro" Smith. - Zangeres
    - Skylar Valencia - Zangeres en Drummer


    Fall out:
    - Quincy Jones - Zangeres en Bassiste
    - Mabel Puckerman - Drumster
    - Liam Payne - Zanger
    - Louis Tomlinson - Zanger
    - Luke Adams. - Gitarist


    Wishing:
    - Jenna Martens - Zangeres
    - Aidan O'Gorman - Drummer
    - Max Tommo - Zanger en Gitarist
    - Zayn Malik - Zanger
    - Sean Andrews - Bassist en Achtergrondzanger



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Aquari maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin
    Het is een normale schooldag voor iedereen. Gewoon lessen volgen, pauze en aan het einde van de dag repeteren voor een schoolfeest wat eraan komt.
    Maar wat als iemand te laat de binnenkomt bij de repetitie? Niet omdat deze moest nablijven van de leraar bij de laatste les, maar omdat er een flyer werd uitgedeeld voor Battle of the Bands? Een bekende wedstrijd waar onbekende schoolbands van het hele land aan mee kunnen doen, om zo de eerste stap te zetten naar een wereldberoemde band? Zullen de bands de stap wagen en meedoen of is er iemand die tegen zal werken?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 22:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik viel stil toen ik voetstappen hoorde en schoof iets dichter naar het raam toe. Pas toen ik mijn bijnaam hoorde en de stem van de persoon herkende, durfde ik pas op te kijken. Eigenlijk had ik wel na kunnen gaan dat het een bekende zou zijn, maar alsnog bleef ik oplettend.
    'Leeyum!' zei ik en maakte naast me plaats, zodat de jongen naast me plaats kon nemen. Iets wat hij dan ook deed.
    Bij zijn woorden trok ik een bedenkelijk gezicht. 'Les? Nee, alleen een uur slaap inhalen bij de man van geschiedenis. Dus geen van beide.' antwoordde ik onschuldig, wetende dat het toch de tweede optie was. Maar die man was altijd zo bezig met zijn verhaal dat hij iemand toch niet zo missen. 'Ik ga voor één derde optie namelijk voor gezelschap spelen, want dat is veel leuker.' voegde ik er nog aan toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    "Les? Nee, alleen een uur inhalen bij de man van geschiedenis. Dus geen van beiden," antwoord Louis onschuldig. Ik schud lachend mijn hoofd, echt Louis dit. "Ik ga voor één derde optie namelijk voor gezelschap spelen, want dat is veel leuker," vervolgt Louis dan.
    Ik knik. "Daar heb je gelijk in." Hoewel ik dat meen, ik zou nooit spijbelen, dat is niks voor mij. Daar ben ik te braaf voor. "Een stuk leuker," beaam ik dan.
    Ik haal een hand door mijn haar en kijk even achteruit het raam uit, naar buiten.


    Reality's overrated.

    Louis William Tomlinson
    Lachend schudde Liam zijn hoofd waardoor ik, nog steeds zo onschuldig mogelijk, mijn schouders ophaalde. We wisten allemaal hoe ik was, want ik was iemand die liever bezig was met iets, dan met mijn neus in de boeken zat. Het was dan ook wonderbaarlijk dat ik met ruime voldoendes steeds weer wegkwam. Dat maakte ook dat er weinig problemen waren.
    "Daar heb je gelijk in." Het was goed om te horen dat er toch nog mensen waren die het met me eens waren. Soms waren die mensen namelijk ver te zoeken, maar moest dan ook toegeven dat ik een aparte manier van denken en doen had. "Een stuk leuker," beaamde Liam dan.
    Een glimlach verscheen op mijn gezicht waarna ik de jongen naast me aankeek. ''Dat komt goed uit, want dan hebben we allebei gezelschap. We hebben toch nog even voor de lessen afgelopen zijn, dus kunnen vertrekken. Maar wat was je eigenlijk aan het doen?' ging ik gemakkelijk over op het volgende onderwerp.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Camille Kendra Wright.
    Grijnzend zag ik hoe Niall nog even vrolijk naar de leraar zwaaide voordat hij de klas uitliep. Peaver was nu echt chagerijnig. "Maar meneer, hij was toch heel vriendelijk? Hij zwaaide nog naar u." Peaver wees met zijn vinger naar de deur. Ik stak mijn handen afwerend in de lucht. "Ik was toch ook heel vriendelijk?" zei ik met een onschuldige toon. "Mevrouw Wright, u verlaat nu het lokaal of u blijft na." Ik hing mijn gitaartas over mijn schouder en deed de deur open. "U hoeft me geen mevrouw te noemen, hoor." Voordat hij kon reageren was ik al in de aula. Ik zag Niall bij zijn kluisje staan, waarna ik naar hem toe liep. "Yo Nialler!" riep ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Nadat Niall uit de klas werd gestuurd werd ook Camille dat. ‘Meneer mag ik ook gaan?’ Zuchtte ik geïrriteerd. Boos keek Peaver mij aan. ‘Jij schrijft maar twintig keer paragraaf zes over jongeman.’ Fuck, paragraaf zes was een van de langste paragrafen van het boek. Brommend begon ik eraan. Na tien minuten was ik nog niet eens op een kwart. Ik vouwde van het papiertje een vliegtuig en gooide die naar Peaver. ‘Wie deed dat?’ Brulde hij. Ik stak nonchalant mijn hand op. ‘Styles,’ begon hij grommend. ‘Eruit!’ Vrolijk pakte ik mijn spullen in en liep het lokaal uit. Ik sprintte naar de aula waar ik Camille zag. Ze liep op Niall af en al snel stond ik er ook bij. ‘Aloha.’ Riep ik vrolijk.

    Liam James Payne

    "Dat komt goed uit, want dan hebben we allebei gezelschap," zegt Louis. "We hebben toch nog even voor de lessen afgelopen zijn, dus we kunnen vertrekken. Maar wat was je eigenlijk aan het doen?" gaat hij verder op het volgende onderwerp.
    Ik haal mijn schouder op. "Ik was me aan het vervelen, ik had en heb geen zin om aan mijn huiswerk te beginnen. Of wat dan ook. Tja. Ik heb het meeste werk al af, dus heb tijd zat."
    Iedere ochtend sta ik vroeg op om te gaan hardlopen, sporten was altijd dan ook mijn droom, tot mij veertiende toen ik het net niet haalde. Ik voelde me kansloos voor de toekomst. De mensen om me heen bleven echter zeggen dat ik goed kan zingen. Zo ben ik bij de band geraakt. En ik heb er zeker geen spijt van, ik vind het helemaal geweldig.


    Reality's overrated.

    Camille Wright.
    Ik draaide me in een ruk om toen ik een stem achter me hoorde. "Aloha." lichtelijk opgelucht haalde ik adem. Ik kon namelijk niet nablijven, met vanmiddag de repetitie voor het feest. "Hey Hazz." zei ik eveneens vrolijk, terwijl ik met mijn hand door zijn haar woelde. Ik haalde mijn akoestische gitaar uit te tas, en begon er de akkoorden van Seven Nation Army te spelen, mijn lievelingsliedje. "I'm gonna fight them all. Seven Nation Army couldn't hold me back. They're gonna rip them off. Taking their time right begind my back." zing ik vrolijk. De muzieklerares kijkt vanuit het raam van haar lokaal me met een glimlach aan, waarna ik haar een lach terug geef. "Nou jij verder, Styles."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Javadd Malik

    Met mijn tekenblok in mijn linkerhand en mijn schooltas in mijn rechterhand slenterde ik naar mijn kluisje. Doodstil maakte ik hem open en propte mijn tas erin. Mijn tekenblok hield ik in mijn hand terwijl ik me een weg zocht tot mijn etui met de juiste potloden erin. Na even had ik hem gevonden. Verveeld sloeg ik mijn kluisje weer dicht en wilde naar de aula lopen totdat ik een flyer op de grond zag liggen. Gefronst bukte ik me om de flyer op te pakken. Een wedstrijd. Voor schoolbands. Onopgemerkt krulde mijn rechtermondhoek wat omhoog. De flyer vouwde ik op om hem in mijn zak te stoppen. Toen er iemand voorbijkwam zakte mijn mondhoek weer omlaag en vormde zich tot een rechte streep. Kil liep ik naar de aula. Ondertussen zag ik een aantal leerlingen. Hoe heetten ze nou? Ik wilde het niet eens weten. Enkel vooruitkijkend liep ik door tot ik bij de aula was. Ik nam plaats aan een tafeltje en gooide mijn voeten op de tafel zodat ik wat onderuitgezakt zat op de stoel. Mijn tekenblok sloeg ik open om vervolgens verder te gaan met mijn eerdere tekening.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 12:50 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson
    "Ik was me aan het vervelen, ik had en heb geen zin om aan mijn huiswerk te beginnen. Of wat dan ook. Tja. Ik heb het meeste werk al af, dus heb tijd zat." zei Liam waardoor ik langzaam knikte. 'Dat eerst kunnen we zo verhelpen, maar dat tweede kan ik me voorstellen. Geloof me er staat hier ook iemand die er vreemd genoeg geen zin in heeft, maar het meeste wel af heeft.'
    Ondanks het leek dat ik mijn school links liet liggen en meer voor de muziek en leuke dingen ging, was ik diep van binnen toch iemand die wilde dat school goed ging. Je kon me dan ook nooit betrappen op geen huiswerk gemaakt of boeken vergeten. Alleen dat ik niet in de les aanwezig was. Iets wat nu toch ook weer het geval was. Zoals ik al eerder zei, was ik een apart geval. Maar genoeg over dat.
    Ik stond op, om mijn tas te pakken en Liam vragend aan te kijken. 'Ga je mee of blijf je liever zitten?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Al snel volgen Camille en Harry me achterna. Camille begint te spelen en ik hou me nog even stil. Als ze Hazz vraagt verder te gaan spring ik ertussen. "Jongens! Kijk dan, hier moeten we aan meedoen!" Ik hou de flyer voor ze en spring wat rond. Dit is onze kans om door te breken, het moet gewoon lukken. "We moeten meedoen met onze band, we zouden best kunnen winnen. We zijn super goed." Ik kijk afwachtend naar hun reactie's, hopelijk zijn hun het met me eens en kunnen we het aan de rest voorstellen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam James Payne

    "Dat eerste kunnen we verhelpen," zegt Louis. "Maar dat tweede kan ik me voorstellen. Geloof me, er staat hier ook iemand die er vreemd genoeg geen zin in heeft, maar het meeste wel af heeft."
    Ik knik en haal opnieuw een hand door mijn haar.
    De jongen met de ijsblauwe ogen en het bruine haar staat op om zijn tas te pakken en kijkt me vragend aan. "GA je mee of blijf je liever zitten?"
    "Ik ga zeker mee," zeg ik terwijl ik mijn tas weer op mijn rug gooi en opsta.


    Reality's overrated.

    Max Jared Tommo
    De wax plakte tussen mijn vingers, die ik door mijn haar haalde. Ik moest toch echt een grotere spiegel in mijn kluisje gaan hangen, want ik kon het maar moeilijk zien. Vanochtend had ik een tijd voor mijn haar gehad, dus dan maar zo. Ik veegde mijn handen af aan mijn sportshirt, die ik daarna weer in mijn locker gooide. Ik was er weer klaar voor. Ik gooide mijn locker dicht en pakte mijn rugzak van de grond, die ik om mijn schouder sloeg. Ik pakte ook mijn gitaarkoffer en slenterde langzaam naar de aula. Ik keek even rond en spotte al snel Zayn, die zoals gewoonlijk over de tafel zat gebogen met zijn potloden en tekenblok voor zijn neus. 'Zayno!' Ik had geleerd dat ik hem niet moest laten schikken, als hij aan het tekenen was, dus kondigde ik mezelf zinsdien maar luidruchtig aan. Ik zetten mijn gitaarkoffer en tas weer neer en keek over zijn schouder naar het tekenblad voor zijn neus.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 13:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik wierp de jongen een glimlach toe, nadat hij knikte en ik op was gestaan. We gingen is zorgen voor iets leuks, al wist ik nog niet precies wat dat zou worden, maar dat kwam vanzelf wel.
    "Ik ga zeker mee," zei Liam terwijl hij zijn tas weer op zijn rug gooi en opsta. Dat zorgde ervoor dat ik kort, maar vrolijk, in mijn handen klapte en mijn map ook van het vensterbank pakte. Het waren spullen die ik niet nodig had, maar moest ze toch wel bij me hebben voor als leraren langskwamen. Met in de ene hand mijn spullen, pakte ik met mijn andere hand de hand van Liam vast, om hem vervolgens mee te trekken naar --.
    Ik stond abrupt stil toen ik niets wist. Mijn blik ging de gang rond en bleef weer Liam hangen. 'Muzieklokaal? Of iets anders?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Javadd Malik

    Ondertussen was ik weer anders gaan zitten. Misschien was de vorige houding niet de beste tekenhouding. Om steeds moeilijk te doen voor potloden te wisselen had ik geen zin. Verder met mijn tekening van de school hoorde ik ineens een bekende stem. 'Max' verklaarde ik. Mijn tekenblok sloeg ik dicht en de potloden legde ik terug in mijn etui die ik dichtritste. Vervolgens keerde ik me om naar Max en trok één wenkbrauw op. 'Ik doe mijn best om alles hier stil te houden en dan kom jij zo luidruchtig aan' merkte ik op. Natuurlijk wist ik dat Max me wilde waarschuwen. De vorige keer was het niet echt leuk geworden toen hij me had laten schrikken. 'Heb je Jenna, Aidan of Sean nog gezien?' vroeg ik maar. Eigenlijk was het wel zielig voor Jenna, ze was het enigste meisje. Gelukkig kon ze het goed vinden met ons, anders was het een ramp geweest. Mijn wenkbrauw liet ik weer zakken en afwachtend keek ik Max aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sean Bradley Andrews
    Ik slofte verveeld door de school. Normaal zou ik nu al uit zijn, maar omdat we straks repetitie hebben met de band heb ik een tussenuur. Naar huis gaan heeft geen zin; het is een behoorlijk eind fietsen naar de plaats waar ik woon. Dus hang ik hier wat rond. Toen ik bij de aula kwam, leunde ik wat tegen de muur aan en pakte een blikje uit mijn tas. Ik had altijd een aantal blikjes bier bij me, voor mij en mijn vrienden, voor het geval ik of één van hen daar behoefte aan had. Dat de school dat niet goedkeurde, kon me nu echt geen bal schelen. Gulzig nam ik een grote slok en keek wat om me heen. Mijn oog viel op twee jongens, ik herkende ze meteen.
    "Hé, Zaynie! Max!" riep ik vrolijk en liep naar ze toe. "Ook trek in een biertje?"


    "Family don’t end in blood”