• Naar het gelijknamige verhaal hier op Quizlet van Coldest en mij (bloos)



    Drie verhalen.
    Drie scholen.
    Drie bands.
    Drie audities.
    Een droom.

    Drie verschillende scholen hebben allebei een vaste schoolband. Allemaal hebben ze een eigen verhaal, maar ondanks dat hebben ze wel allebei dezelfde droom. Meer zijn dan een schoolband. Een flyer over een wedstrijd word door heel het land bij elke school uitgedeeld alsof de droom gehoord was. De bands twijfelen geen moment en schrijven zich in. Maar niet zonder problemen. De audities zullen dan ook niet vlekkeloos verlopen. Komt het door de concurrentie? Is het meer? En is het eigenlijk wel de haat die speelt? Of speelt liefde hier ook mee?.



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.)



    Rollen:
    -Niall James Horan; Nathness
    -Louis William Tomlinson; Paynelinson
    -Liam James Payne; Paynez
    -Harry Edward Styles; Limits
    -Zayn Javadd Malik; Abelard


    De mede-bandleden:
    (voorlopig zitten de meiden vol, want we hebben JONGENS nodig)
    (Zowel jongens als meiden.)
    - Aphrodite "Aphro" Calita Smith Aquari
    - Skylar Andy Valencia HurtedHeart
    - Jenna Lucy Martens xSunshineee
    - Quincy Jasmine Jones MonkeySwag
    - Camille Kendra Wright. After
    - Mabel Sonny Puckerman Cannibal
    - Max Jared Tommo Cannibal
    - Aidan Liam O'GormanLlamarmy
    - Luke Adams ItsNiall
    - Sean Bradley Andrews Licorne

    De bandindeling:

    Countless:
    - Harry Styles - Zanger
    - Camille Wright. - Zangeres en Bassiste
    - Niall Horan - Zanger en Gitarist
    - Aphrodite "Aphro" Smith. - Zangeres
    - Skylar Valencia - Zangeres en Drummer


    Fall out:
    - Quincy Jones - Zangeres en Bassiste
    - Mabel Puckerman - Drumster
    - Liam Payne - Zanger
    - Louis Tomlinson - Zanger
    - Luke Adams. - Gitarist


    Wishing:
    - Jenna Martens - Zangeres
    - Aidan O'Gorman - Drummer
    - Max Tommo - Zanger en Gitarist
    - Zayn Malik - Zanger
    - Sean Andrews - Bassist en Achtergrondzanger



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Aquari maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin
    Het is een normale schooldag voor iedereen. Gewoon lessen volgen, pauze en aan het einde van de dag repeteren voor een schoolfeest wat eraan komt.
    Maar wat als iemand te laat de binnenkomt bij de repetitie? Niet omdat deze moest nablijven van de leraar bij de laatste les, maar omdat er een flyer werd uitgedeeld voor Battle of the Bands? Een bekende wedstrijd waar onbekende schoolbands van het hele land aan mee kunnen doen, om zo de eerste stap te zetten naar een wereldberoemde band? Zullen de bands de stap wagen en meedoen of is er iemand die tegen zal werken?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 22:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HurtedHeart schreef:
    [Mijn naam is anders dan in het begintopic staat. Ik had hem toen ik alles af maakte veranderd :S]
    Skylar Andy Valencia
    Ik fluit en trommel rustig met mijn vingers een leuke maat. Ik wil niet opscheppen maar ik heb ritme als ik een liedje hoor weet ik hem bijna meteen te erummen door alleen maar te luisteren daarom hou ik ook van liedjes te schrijven. Mijn hele liedjesboek zit vol al heeft het een andere titel genaamd: Ain't your business. Niemand hoef te weten dat ik ze schrijf al lijk ik misschien wel was stoerder ik ben vrij onzeker en ik ben bang uitgelachen te worden. Ik ben namelijk de enige Australier op deze school. Van school wisselen was moeilijk vooral omdat alles zo nieuw was. Ik had voor hun een raar accent. Ik kwam hier alleen op school. Austin is namelijk al naar Uni. Hij is twee jaar ouder als mij en was vrij snel klaar met school. Hij zit nu op de uni ook in een band wat echt gaaf is. Hij studeert muziek. Hij kan prachtig zingen en gitaar spelen. Hier op school zitten is niet zo makkelijk. De vrienden die ik nu heb zit ik mee in een band al zit ik er nog niet zo lang bij ik kan het goed met ze vinden. 'Skylar opletten en hou op met dat getrommel.' Zeurt mijn economie lerares. Ik zucht. Ik trommel nog een beetje met mijn vingers en neurie zacht. 'Valencia nog een tik van jou kant en je gaat eruit.' Snauwt ze nu. Ik zucht, maar stop en let op. Dan begint diegene voor me te tikken. Ugh Jennifer. Ik haatte dat kind ze was onuitstaanbaar. Ze was zo gemeen tegen iedereen. 'Skylar eruit.' Zegt Mevrouw Jaess. Ik open mijn mond, maar ze kapt me af. 'ERUIT!!' Schreeuwt ze. Ik pak mijn tas. 'Ik deed niet eens wat.' Snauw ik naar haar. Ze rolt met haar ogen. Ik mocht haar nog wel vooral omdat ze rond onze leeftijd zat met haar 25. 'Alsnog je loopt voor op de stof je bent er nu niet helemaal bij. Ik meld je niet ga maar.' Zegt ze met een zucht. ik glimlach en bedank haar. Een vrij uurtje. Wat kan ik dan doen. Ik pak mijn boekje en schrijf op wat ik in deze les gedaan heb aangezien het goed bedacht is. Een goede maat en ritme voor onze liedjes. Zodra ik het opgeschreven heb loop ik naar beneden in een drafje. Ik fluit zachtjes de melodieën van de liedjes die we meestal repeteren en ik kom aan in de aula. Daar zie ik Harry Camille en Niall al zitten. Niall heeft een blaadje in zijn handen en als ik achter ze sta gris ik het uit izjn handen om het te lezen. Battle of the Bands. O. M. G. 'Hier moeten we aan meedoen.' Zeg ik serieus. Dit kan onze grote kans zijn...

    [Ik had dit volgens mij als begin post gedaan en die staat op bladzijde 5 en ik kan geen reactie daarna vinden...]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Aphro was er inmiddels ook bij gekomen ^^ ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Liam James Payne

    De woorden van Louis tegen mij - waarop ik een onschuldig gezicht trek en een zelfde soort geluidje maak - raken Quincy blijkbaar. De tranen verschijnen dan ook in haar ogen en het liefst zou ik haar willen troosten, gewoon omdat dat in mijn aard licht. Maar Louis-
    "Daarbij zal dat nu ook niet heel snel gebeuren, want ik vind het op dit moment meer dan perfect," zegt Louis dan.
    Hij is ondertussen weer tegen me aangevallen. Ik frons mijn wenkbrauwen omdat ik een beetje afvraag wat hij bedoeld. Zou hij iemand hebben? Dat wist ik niet. Ik open mijn mond om iets te zeggen, maar Mabel is me voor. "Och, wat jammer nou. Ik wilde net mijn gevoelens voor je uiten."
    Ik zucht heel zacht en laat de vraag vervliegen. Dan begroet ook ik Luke, die aan komt.
    "Hé Luke," zeg ik, niet erg origineel, maar het is iets.


    Reality's overrated.

    Quincy Jasmine Jones

    'De badass wel, maar de player zeker niet. Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit een meerdere relaties op een moment gehad. Zodra het gevoel over was of ik gevoelens kreeg voor iemand anders, iets wat in totaal twee keer is gebeurd, dan heb ik dat altijd netjes geregeld. Ik mag dan een badass zijn, maar zelfs ik vind dat te ver gaan.' Antwoord hij. 'Daarbij zal dat nu ook niet heel snel gebeuren, want ik vind het op dit moment meer dan perfect.' Voegt hij eraan toe. Wat wil ik hem nu graag slaan. Maar de rest denkt nog gewoon dat we als vrienden uit elkaar zijn gegaan. 'Och, wat jammer nou. Ik wilde net mijn gevoelens voor je uiten.' Reageert Mabel. 'Die gast? Je kan beter krijgen. Zelfs Luke is beter dan hij.' Weer een belediging beschermd door een onschuldig lijkend grapje tegen Louis. Hij weet wel wat ik bedoel. Luke is ondertussen erbij gekomen. Laat ik eens een beetje gaan toneelspelen. Ik wil wel zien hoe Louis reageert op mij die iets heeft met Luke. 'Heey! Lukey!' Zeg ik, en ik ga naast Luke zitten, en leun misschien een beetje tegen hem aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis Tomlinson
    Liam fronste zijn wenkbrauwen na mijn woorden en ik keek hem vragend aan. Ik was nu eenmaal nieuwsgierig, dat wist iedereen hier. Hij opende zijn mond om iets te zeggen, maar Mabel was hem voor. "Och, wat jammer nou. Ik wilde net mijn gevoelens voor je uiten."
    Ik lachte zacht terwijl mijn blik naar haar toeging. 'Het is inderdaad heel erg jammer, maar het is nu eenmaal niet anders.' Zei ik waarna de woorden van Quincy ook tot me doordrong. 'Als dat zo is, hé, waarom ging jou keuze dan ooit naar mij?' Vroeg ik met een nieuwsgierige blik in mijn ogen. Het onschuldige trapte ik deze keer niet in. Natuurlijk wist ik waar ze op uit was, maar het klopte toch niet. Dat wist zij, dat wist ik en dat wist iedereen.
    Ik ging iets beter tegen Liam aanzitten, zodat ik de rest beter aan kon kijken. Ik keek hem even aan met een vragende blik in mijn ogen. Als hij het liever niet had dan ging ik wel weer normaal zitten.
    Mijn blik ging weer terug naar Quincy die ondertussen bij Luke zat en eigenlijk deed het me niets. Ik wist niet dat het was, maar het was gewoon zo.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sean Bradley Andrews.
    Helaas waren Aidan en Max niet zo enthousiast als ik over de flyer. Ze hadden wel gelijk, het was niet echt iets voor ons, wij maakten hele ander soort muziek. Maar toch...
    'Jongens, kom op! Daarom moeten we juist meedoen! We moeten ze laten zien dat wij veel beter zijn dan die andere bandjes die standaard muziek maken. Laten we alsjeblieft meedoen, ik wed dat we winnen. We laten deze kans toch niet voorbijgaan? En wees gerust, ik was ook niet van plan me aan te passen en van die veelgebruikte popmuziek te maken.' Ik keek de anderen aan. 'Kom op, we maken al die huppelkutjes-bands in!' beëindigde ik mijn peptalk. Dit was een grote kans, die zou ik never laten lopen.


    "Family don’t end in blood”

    Jenna Lucy Martens

    Na mijn boodschap was ik nog snel mijn handen en loop dan de meisjeswc uit. Ik heb geen sms gehad, dus ze zijn vast nog aan het wachten, soms heb ik gevoel dat ik er niet bij hoor, maar ach daar denk ik maar niet aan. Ik loop terug naar aula en zie een flyer de ronde gaan. Ben benieuwd wat ze nu gevonden hebben. Als ik aankom hoor ik Sean praten. "Kom op, we maken al die huppelkutjes-bands in!" zegt hij op een nogal enthousiaste manier. Nu snap ik er al helemaal niks meer van. "Wat gebeurd er?" vraag ik dan maar en kijk iedereen om de beurt aan.

    [Sorry voor t korte stukje]


    16 - 09 - '17

    Aidan Liam O'Gorman
    Ik keek even naar Max. Hij had wel gelijk. We zouden niet winnen, maar proberen kon altijd. Ik grijnsde breed toen Sean bijna uit elkaar leek te klappen van entausiasme. "Okay, guys. Put on your war paint" Ik haalde een blikje schoenenpoets uit mijn tas, die daar vreemd genoeg altijd in zat, en smeerde twee zwarte strepen op elke wang. Ik was een idioot, dat wist iedereen en mijn leraren keken al lang niet meer raar op als ik zo de klas in kwam. Ik gooide het blikje met een boogje naar Sean en duwde de flyer in Jenna's handen die vroeg wat er aan de hand was. "We doen mee en laten al die huppelkutjes zien waarvan we gemaakt zijn." zei ik. Ik klonk net als Hawkeye of Loki uit mijn Marvel stripboeken, maar ik vond het heerlijk om af en toe de super badass uit te hangen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 23:05 ]


    Bowties were never Cooler

    Mabel Sony Puckerman
    Mijn grapje werd duidelijk niet enorm gewaardeerd en ik rolde met mijn ogen. Ik was dit zo zat. Altijd maar dat gebitch over de vroegere relatie tussen Louis en Quincy. Quincy die het altijd maar moest uitlokken en moeilijk moest doen en Louis die weer moest overdrijven en stoer doen. 'Jongens, we zijn een band, geen relatietherapie.' Gromde ik en ging opzoek naar mijn sigaretten. Er werd meestal meer gebicht dan dat er echt muziek werd gemaakt. Ik stak een sigaret op en pakte ook meteen mijn flesje water. De eerste die nog moeilijk deed, kon een douche verwachten. We zaten toch zeker niet meer op de kleuterschool.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik sta nu vast omdat niemand uit Countless reageert ;/ ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Max Jared Tommo
    Ergens was ik blij dat Sean over enthousiast was. Zo gingen we waarschijnlijk wel meedoen. En ik had wel zin in een wedstrijdtje. Ik grijnsde toen Aiden ook toegaf en voor de leuk nog even zijn gezicht onder smeerde met schoenpoets. Ik vroeg me niet eens meer af waarom hij dat in zijn tas had zitten. Jenna had zichzelf er ook weer bijgevoegd en ik vond het nu eigenlijk wel tijd worden dat we gingen repeteren. 'Nou, kom Guys. We winnen die wedstrijd niet vanzelf.' En eerlijk. Ik dacht best dat we wel konden winnen. Als de jury tenminste een beetje echte muziek konden waarderen. Want die popdeuntjes waren allemaal hetzelfde en nog bagger ook.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quincy Jasmine Jones

    'Als dat zo is, hé, waarom ging jou keuze dan ooit naar mij?' Vraagt hij. Ik kijk naar de grond. Hier heeft hij me. 'Ik was gewoon dom, om te denken dat jij echt verliefd op me was. Aangezien ik dat op jou echt was. Daarom gaf ik je nog een kans om dat mens nooit meer te zien, maar jij brak dat vertrouwen.' Zeg ik luchtig. 'Jongens, we zijn een band, geen relatietherapie.' Zegt Mabel, en ze pakt een sigaret. Ik heb het nooit een goed idee van haar gevonden om te gaan roken, maar ja. 'Je hebt gelijk. Laten we gaan repeteren.' Zeg ik, en ik kijk naar Louis. Nog steeds kan ik hem niet vergeven. Niet wat hij heeft gedaan. Ik zeg de hele tijd dat het goed is, en dat ik hem haat, maar ik weet dat dat misschien niet de volledige waarheid is. Ik sta op.


    Spoiler alert: you will save yourself

    MonkeySwag = xAlways


    Spoiler alert: you will save yourself

    Aquari schreef:
    [Ik sta nu vast omdat niemand uit Countless reageert ;/ ]


    [Ik weet ook niet echt meer hoe te reageren.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne.

    Ik knik naar Louis als teken dat ik het prima zit dat hij tegen me aan zit, we zijn immer vrienden. Weer wil ik tussen de 'ruzie' (of discussie of wat dan ook) tussen Quincy en Louis.
    "Alsjeblieft, Quincy, Lou," zeg ik. "Ik snap dat jullie het moeilijk hebben met het uit elkaar gaan, maar hier lossen jullie niks mee op."
    Ik frons mijn wenkbrauwen om mijn eigen woorden, hoewel ik het bezorgd en overtuigend zeg vind ik het een beetje slap, maar ik heb geen idee wat ik nu moet zeggen.


    Reality's overrated.