• Naar het gelijknamige verhaal hier op Quizlet van Coldest en mij (bloos)



    Drie verhalen.
    Drie scholen.
    Drie bands.
    Drie audities.
    Een droom.

    Drie verschillende scholen hebben allebei een vaste schoolband. Allemaal hebben ze een eigen verhaal, maar ondanks dat hebben ze wel allebei dezelfde droom. Meer zijn dan een schoolband. Een flyer over een wedstrijd word door heel het land bij elke school uitgedeeld alsof de droom gehoord was. De bands twijfelen geen moment en schrijven zich in. Maar niet zonder problemen. De audities zullen dan ook niet vlekkeloos verlopen. Komt het door de concurrentie? Is het meer? En is het eigenlijk wel de haat die speelt? Of speelt liefde hier ook mee?.



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    In welke band: (Vergeet niet dat de jongens niet allemaal bij elkaar zitten.)



    Rollen:
    -Niall James Horan; Nathness
    -Louis William Tomlinson; Paynelinson
    -Liam James Payne; Paynez
    -Harry Edward Styles; Limits
    -Zayn Javadd Malik; Abelard


    De mede-bandleden:
    (voorlopig zitten de meiden vol, want we hebben JONGENS nodig)
    (Zowel jongens als meiden.)
    - Aphrodite "Aphro" Calita Smith Aquari
    - Skylar Andy Valencia HurtedHeart
    - Jenna Lucy Martens xSunshineee
    - Quincy Jasmine Jones MonkeySwag
    - Camille Kendra Wright. After
    - Mabel Sonny Puckerman Cannibal
    - Max Jared Tommo Cannibal
    - Aidan Liam O'GormanLlamarmy
    - Luke Adams ItsNiall
    - Sean Bradley Andrews Licorne

    De bandindeling:

    Countless:
    - Harry Styles - Zanger
    - Camille Wright. - Zangeres en Bassiste
    - Niall Horan - Zanger en Gitarist
    - Aphrodite "Aphro" Smith. - Zangeres
    - Skylar Valencia - Zangeres en Drummer


    Fall out:
    - Quincy Jones - Zangeres en Bassiste
    - Mabel Puckerman - Drumster
    - Liam Payne - Zanger
    - Louis Tomlinson - Zanger
    - Luke Adams. - Gitarist


    Wishing:
    - Jenna Martens - Zangeres
    - Aidan O'Gorman - Drummer
    - Max Tommo - Zanger en Gitarist
    - Zayn Malik - Zanger
    - Sean Andrews - Bassist en Achtergrondzanger



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Alleen Paynlinson en Aquari maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin
    Het is een normale schooldag voor iedereen. Gewoon lessen volgen, pauze en aan het einde van de dag repeteren voor een schoolfeest wat eraan komt.
    Maar wat als iemand te laat de binnenkomt bij de repetitie? Niet omdat deze moest nablijven van de leraar bij de laatste les, maar omdat er een flyer werd uitgedeeld voor Battle of the Bands? Een bekende wedstrijd waar onbekende schoolbands van het hele land aan mee kunnen doen, om zo de eerste stap te zetten naar een wereldberoemde band? Zullen de bands de stap wagen en meedoen of is er iemand die tegen zal werken?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 22:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik zal zomenteen weer reageren, sorry.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne

    "Wat? Ach ja. Het is dus een wedstrijd tussen schoolbands, en Collins gaf het aan me in het laatste uur, en daarbij zei hij dat het geen slecht idee zou zijn om mee te doen. Dus ik dacht, waarom niet?" zegt Quincy.
    Louis lacht om mijn gebrabbel. Ik ben nog steeds knalrood.
    "Nee, je bent niet gek. Of in ieder geval niet op de slechte manier, want volgens mij is iedereen wel een beetje gek. Maar verder zal ik mijn mond dicht houden. Daarbij mag ik niets zeggen over gek zijn met mijn gedrag," zegt Louis en hij kijkt me onschuldig aan. "Het klinkt niet slecht en misschien is het wel jet begin van iets groots. Al zullen we toch ook op de rest van de band moeten wachten."
    Ik knik goedkeurend en voel langzaam de rode kleur van mijn wangen gaan. Dan komt Mabel eraan.
    "Hè, jullie les is daar binnen hoor!" grijnst ze.
    Ik lach en kijk haar onschuldig aan. "Ik heb geen les meer," zeg ik schouderophalend.


    Reality's overrated.

    Aidan Liam O'Gorman
    Ik luisterde naar Jenna die wat bitchte tegen Sean. Tuurlijk vond ik het ook niet geweldig, maar goed. Ze waren wel brutaaltjes die onder ons stonden. Ik zwaaide haar weg en keek naar Sean. "Dat kind heeft ook echt de blaas van een eekhoorntje." Ik begon steeds drukker op mijn knieen te drummer nu ik mijn stokjes weer in twee handen had. Mijn grote ogen had ik gesloten onder het spelen. Ik ging er helemaal in op. Ik neuriede zacht een gitaarlijn terwijl ik speelde. Ik schrok zo van Sean's stem dat ik op de grond belandde. Ik krabbelde op en keek naar de flyer. "Dit is echt heel gaaf, maar ik weet niet of wij zo'n talentenjacht bandje zijn, qua stijl bedoel ik. Meestal zijn het huppelkutjes bands die door gaan." Dit deed ik weer in mijn zo goed mogelijke Engels om de rest erbij te betrekken, al had ik zoals altijd nog een zwaar accent. Ik haalde een hand door mijn haren en klopte mijn broek even af. Die zat onder het stof. Ik wilde wel graag proberen, maar ik was vrij zeker dat we niet zouden winnen, hoe hard we er ook voor zouden werken. Daarbij was er no way in hell dat ik van die poppy crap ging drummen, dan maar niet winnen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 15:47 ]


    Bowties were never Cooler

    Quincy Jasmine Jones

    "Nee, je bent niet gek. Of in ieder geval niet op de slechte manier, want volgens mij is iedereen wel een beetje gek. Maar verder zal ik mijn mond dicht houden. Daarbij mag ik niets zeggen over gek zijn met mijn gedrag," Zegt Louis, en ik lach een beetje. "Het klinkt niet slecht en misschien is het wel jet begin van iets groots. Al zullen we toch ook op de rest van de band moeten wachten." Vervolgt hij. Ik knik. Mabel komt aangelopen. "Hè, jullie les is daar binnen hoor!" Grijnst ze. Ik grijns terug. Mabel en ik zijn de enige meiden van de band, waardoor we bijna wel gedwongen worden veel met elkaar om te gaan. Vind ik helemaal niet erg. Ik vind haar aardig. "Ik heb geen les meer," Zegt Liam, en ik knik. "Ik ook niet. Net laatste les van Collins gehad. Trouwens, hier heb je een flyer." Zeg ik, en ik geef haar een van de flyers.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Louis Tomlinson
    Mijn telefoon ging af en ik viste deze uit mijn tas. Mijn ogen werden groot bij het lezen van het sms'je dat ik binnenkreeg en één 'uhhh' geluid verliet mijn mond. Toch besteedde ik er verder geen aandacht aan en gooide mijn telefoon terug in mijn tas.
    Mijn blik ging weer naar de andere twee en naar Mabel die aankwam lopen. "Hè, jullie les is daar binnen hoor!" Grijnsde ze.
    Liam en Quincy antwoordde al gelijk dat ze beide geen les meer hadden terwijl ik heel onschuldig opkeek. 'Nee hoor, alleen een uur slaap inhalen bij Geschiedenis. De leraar vond me zo gezellig dat dit nog geeneens doorhad dat ik aanwezig was tot iemand net zijn mond opentrok. Dus als je het logisch bekijkt heb ik ook geen les meer.'
    Mijn blik ging van haar naar Liam en grijnsde. 'Of er hangt hier iemand de badass uit, zoals iemand anders eerder zei.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 17:55 ]


    Reality's overrated.

    [Wat heb ik gemist? Hebben Harry Niall Of Camille nog gereageerd wan anders kan ik niet verder...]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Quincy Jasmine Jones

    'Nee hoor, alleen een uur slaap inhalen bij Geschiedenis. De leraar vond me zo gezellig dat dit nog geeneens doorhad dat ik aanwezig was tot iemand net zijn mond opentrok. Dus als je het logisch bekijkt heb ik ook geen les meer.' Zegt Louis. 'Of er hangt hier iemand de badass uit, zoals iemand anders eerder zei.' Voegt hij eraan toe. Ik kijk hem aan. Natuurlijk is hij knap, en grappig, en kan hij lief zijn, maar ik weet ook hoe hij anders kan zijn. Toen we nog samen waren was alles gezellig, tot ik erachter kwam dat hij alleen mij niet goed genoeg vond. Ik kan me nog alle tranen herinneren die ik om deze jongen heb gehuild. Die tranen heb ik allemaal verspild. Alsof hij ooit echt om me gaf. 'Ja, daar weet jij alles van hé? De badboy of player uithangen.' Zeg ik tegen hem. Ik zeg het niet alsof het iets gemeens is, ik zeg het alsof het een onschuldig grapje is. De rest denkt er natuurlijk ook niet meteen bij na, maar Louis zelf hopelijk wel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik laat Luke ook wel komen ^^]

    Luke Adams
    Ik neurie zachtjes mee met de muziek die uit mijn oortjes komt. De les boeit me geen fuck, en de rest van de klas ook niet. De helft is trouwens niet komen opdagen. Maar ja, het is geschiedenis. Ik ben zelf iets te braaf om te gaan spijbelen. Ik heb ook geen zin om na te blijven, zeker niet als we moeten repeteren met de band. Na een tijdje hoor ik de bel boven mijn muziek uit. Ik stop mijn boeken in mijn tas en hang die aan één schouder om vervolgens de deur uit te lopen. Ik besluit de band te gaan zoeken. Ik kijk uit het raam en zie ze alle vier zitten, waarna ik naar ze toe loop. 'Hey.' Grijns ik terwijl ik mijn rugzak op de grond gooi.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    HurtedHeart schreef:
    [Wat heb ik gemist? Hebben Harry Niall Of Camille nog gereageerd wan anders kan ik niet verder...]


    {Niall heeft gereageerd, de rest niet..}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson

    'Ja, daar weet jij alles van hé? De badboy of player uithangen.' Zei Quincy tegen me, na mijn woorden tegen Liam over de badass uithangen. De woorden verlieten niet op een gemene manier haar mond, maar als een onschuldig grapje. Toch wist ik beter. Veel beter, want ik wist ook precies waar ze met deze woorden op doelde. Daar had ze geluk mee, want volgens mij was Quincy daar ook gewoon op uit.
    Ik liet me weer tegen Liam aanvallen en haalde toen mijn schouders toen op. 'De badass wel, maar de player zeker niet. Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit een meerdere relaties op een moment gehad. Zodra het gevoel over was of ik gevoelens kreeg voor iemand anders, iets wat in totaal twee keer is gebeurd, dan heb ik dat altijd netjes geregeld. Ik mag dan een badass zijn, maar zelfs ik vind dat te ver gaan.'
    Dat mensen soms de waarheid niet in zagen daar kon ik niets aandoen. Zeker niet na een aantal keer uitleg te hebben gegeven en nog stug vol blijven houden dat het anders was. Nou ja, dan hield het voor mij toch op, want dat klopte het vertrouwen niet.
    Mijn blik wisselde tussen Quincy en Liam terwijl ik onschuldig keek. 'Daarbij zal dat nu ook niet heel snel gebeuren, want ik vind het op dit moment meer dan perfect.'
    Na deze woorden ging mijn blik naar Luke. 'Ook hallo.' zei ik met een lichte grijns.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mabel Sonny Puckerman
    Iedereen was duidelijk dus al vrij, behalve Louis, die nu officieel les had. Net als ik. Ik liet me tegenover hem in het gras zakken en zetten mijn tas op mijn schoot, om er doorheen te graaien, opzoek naar mijn spiegel. Ik luisterde maar half naar wat er allemaal gezegd werd. Ik vond Louis eigenlijk nou niet veel weg hebben van een badboy. Daar was die veel te aardig voor. 'Och, wat jammer nou. Ik wilde net mijn gevoelens voor je uiten.' Grijnsde ik, toen hij zei dat hij meer dan goed zat, terwijl ik naar hem opkeek. Ik blief hem speels een lichtmiste toe en ging verder naar mijn zoektocht. Ik vond hem
    In een zijvakje en hield hem ver van me af, zodat ik kon zien hij mijn haar zat. Ik ging er met mijn hand doorheen en trok mijn bandana strakker vast. Mijn donkere krullen vielen goed op hun plek, dus ik was tevreden en stopte mijn spiegeltje weer terug. 'He, luke.' Nu waren we compleet en kon de pret beginnen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 22:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Max Jared Tommo
    Ik rolde met mijn ogen toen Jenna wegliep om te plassen. Wat reageerde iedereen toch weer aardig vandaag. Ik kreeg alles voor de rest, maar half mee, omdat ik door mijn schrift bladderde, opzoek naar het goede nummer. Er stonden er heel wat in, maar lang niet alles vond ik de moeite waard om aan de rest te laten horen. Ik keek verward op, toen Aiden op de grond belanden en schoot in de lach. 'Mafkees.' Grijnsde ik, en ging rustig door me zoeken. Alleen ik keek weer op toen Aiden over een talentenjacht begon. Ik pakte de flayer over en bekeek hem. Aiden had gelijk. We waren hier niet bepaald een band voor. 'Kunnen we laten zien, dat er ook andere muziek bestaat dan die standaard troep die de meeste maken.' Mompelde ik en duwde de flayer terug in Aiden zijn handen. De rest zou toch niet instemmen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nathness schreef:
    (...)

    {Niall heeft gereageerd, de rest niet..}
    [Oke dankje dan reageer ik daar wel op (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Had iemand nog op Aphro gereageerd?]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.