• Oke, het valt me op.
    Er zijn weinig jongens op quizlet.


    Niet dat het mij wat uitmaakt.

    Ghehe, dat zal denk ik altijd zo blijven (krul) hoewel, ik heb ook redelijk wat jongens nog gezien die niet op het forum zitten :] zeker wel 5! Ghehe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hahah, ja. Er zijn ook weinig jongens die van lezen houden. Er zijn ongeveer 5 jongens actief op het forum en daar houdt het ook op, denk ik.


    -

    Omdat de meeste jongens die ik ken zich met dit soort dingen niet bezig houden :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Meestal hebben jongens geen probleem met zoveel vrouwelijke aandacht.
    De meeste leden zijn op Quizlet gekomen voor het schrijven van verhalen, om een of andere reden schijnen meer meiden dan jongens die hobby te delen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 0:50 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Meeste jongen hebben geen probleem met zoveel vrouwelijke aandacht.
    De meeste leden zijn op Quizlet gekomen voor het schrijven van verhalen, om een of andere reden schijnen meer meiden dan jongens die hobby te delen.

    Terwijl er best veel bekende mannelijke schrijvers zijn. Nouja.


    -

    Because we ate them!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het vermoeden dat dit altijd al is geweest.
    Maar om eerlijk te zijn vind ik dat niet zo erg.
    Er zitten wel enkele jongens hier, ze zijn gewoon zeldzaam.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wrennah schreef:
    (...)
    Terwijl er best veel bekende mannelijke schrijvers zijn. Nouja.


    Ik denk niet dat schrijven een hele stoere hobby/professie is als een 16 jarige jongen :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    No shit sherlock :')
    Volgens mij zijn het er wel meer geworden, ik kan me nog herinneren dat er al eens een topic over gemaakt werd en toen kwamen we niet verder dan 2. (krul)

    Achja, ik ga binnenkort is beginnen met een story. :P

    tim schreef:
    Achja, ik ga binnenkort is beginnen met een story. :P
    wat voor soort verhalen ga je schrijven?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hashirama schreef:
    Because we ate them!


    ?


    quidquid excusatio prandium pro

    Jongen meldt zich *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ach, dat is het altijd al geweest. Toen ik joinde waren er nog minder dan nu :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dragneel schreef:
    No shit sherlock :')
    Volgens mij zijn het er wel meer geworden, ik kan me nog herinneren dat er al eens een topic over gemaakt werd en toen kwamen we niet verder dan 2. (krul)


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss