• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 21:58 ]

    tim schreef:
    (...)



    Tips tegen inbrekers:

    Sluit alle deuren en ramen goed af.

    Doe de poort opslot.

    Breng als u op vakantie gaat uw buren op de hoogte, zij kunnen een oogje in het zeil houden en ervoor zorgen dat uw woning er ‘bewoond’ uitziet (geen post achter de voordeur, af en toe gordijnen openen en sluiten, met een lichtschakelaar het licht aan laten gaan).

    Op uw mobiele apparaten kunt u track&trace software installeren zodat u op afstand uw apparaten kunt lokaliseren.

    Registreer en fotografeer uw kostbare bezittingen. Op http://www.dnavaneensieraad.nl kunt u stap voor stap een goede, uniforme beschrijving van uw sieraden maken en uitprinten. Deze beschijving kan de politie helpen gestolen juwelen bij u terug te bezorgen.



    Zo breken ze in:

    Deur of raam intrappen .
    Cilinder afbreken.
    Deur openen door ‘hengelen’ via de brievenbus .
    Gaatje boren om raam of deur te openen.
    Insluipen.


    Het was niet eens toen we op vakantie waren, we waren gewoon een avondje naar mijn tante gegaan omdat er familie uit Duitsland was gekomen. We kwamen terug en die inbrekers waren nog boven bezig. Hoewel alles in slot zat, we hebben dubbele sloten en haakjes, zijn ze binnen gekomen door de deuren.
    Het verbaasd me nog steeds.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    (...)

    Het was niet eens toen we op vakantie waren, we waren gewoon een avondje naar mijn tante gegaan omdat er familie uit Duitsland was gekomen. We kwamen terug en die inbrekers waren nog boven bezig. Hoewel alles in slot zat, we hebben dubbele sloten en haakjes, zijn ze binnen gekomen door de deuren.
    Het verbaasd me nog steeds.



    Tegenwoordig he, blijf gewoon met je poten van andermans spullen af.

    tim schreef:
    (...)


    Tegenwoordig he, blijf gewoon met je poten van andermans spullen af.


    Precies, ik zou me echt schuldig voelen als naar een tv kijk die ik uit iemand's huis is gehaald.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    (...)

    Precies, ik zou me echt schuldig voelen als naar een tv kijk die ik uit iemand's huis is gehaald.



    Die mensen hebben geen geweten.

    tim schreef:
    (...)


    Die mensen hebben geen geweten.


    Inderdaad.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ziek ook wat dat klotevolk allemaal maar bedenkt om je huis leeg te komen halen. Zoals al gezegd, vooral ook zorgen dat je buren weten dat je op vakantie bent (tenzij die je huis vervolgens leeg komen snoepen :'3)


    ars moriendi

    Amaray schreef:
    Ik vind het maar een eng idee.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathness schreef:
    (...)

    Het was niet eens toen we op vakantie waren, we waren gewoon een avondje naar mijn tante gegaan omdat er familie uit Duitsland was gekomen. We kwamen terug en die inbrekers waren nog boven bezig. Hoewel alles in slot zat, we hebben dubbele sloten en haakjes, zijn ze binnen gekomen door de deuren.
    Het verbaasd me nog steeds.

    Ze zaten nog boven? Wat hebben jullie toen gedaan? :o

    En hier in mijn gemeente hoor je ook echt van alles. Ook vooral inbrekers, maar er is hier ook een pyromaan bezig. Er zijn al meerdere auto's in brand gestoken. Dus ik voel me hier niet echt veilig. Gelukkig hebben we honden, dus als iemand onbekend in ons huis komt, zullen ze hun tandjes wel laten zien (hoop ik). (cat)


    Let the Night embrace you

    Ribery schreef:
    Ziek ook wat dat klotevolk allemaal maar bedenkt om je huis leeg te komen halen. Zoals al gezegd, vooral ook zorgen dat je buren weten dat je op vakantie bent (tenzij die je huis vervolgens leeg komen snoepen :'3)


    Ja maar die kan je (als het daarna nog steeds je buren zijn) aan geven of eerst je spullen terug eisen.


    Physics is awesome

    Sagitta schreef:
    (...)
    Ze zaten nog boven? Wat hebben jullie toen gedaan? :o

    En hier in mijn gemeente hoor je ook echt van alles. Ook vooral inbrekers, maar er is hier ook een pyromaan bezig. Er zijn al meerdere auto's in brand gestoken. Dus ik voel me hier niet echt veilig. Gelukkig hebben we honden, dus als iemand onbekend in ons huis komt, zullen ze hun tandjes wel laten zien (hoop ik). (cat)


    Omdat we met 8 personen kwamen waren we niet echt stil. Dus die dieven wisten dat we kwamen. Terwijl mijn moeder de deur probeerde te openen zag ik een ligt aangaan en ging een ander uit. Ik schrok maar zei niks. Na een tijdje besloot mijn vader achterom te proberen. Ik ging hem achterna en ook daar wren de ligten aan en lag de klep van de vuilnisbak open (ze zijn erin gesprongen en toen ontsnapt) de poort was open getrapt en de achterdeur was ook open. Toen mijn vader naar boven liep zag ik iets uit het raam vallen. Het waren de dieven, als ik daar eerder aan had gedacht hadden we ze gepakt.
    Het was weird..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    omg suuuper eng. ik ben echt als de dood voor inbrekers!
    een keer was ik alleen thuis met mijn broer en zijn vriendin (ouders op weekend),
    en we waren net zo'n enge film aan't kijken toen de telefoon ging.
    En toen nam ik op en begon er zo'n stem 'You just won the jackpot, press 8... I repeat, press 8'
    en dat heeft hier eigenlijk niets mee te maken maar het was ook heel erg eng.(krul)


    effort never betrays you

    Dat is wel eng ja..


    26 - 02 - '16

    omg dat lijkt me echt zo eng :|
    Gelukkig lopen in mijn huis zo'n beetje de hele nacht mensen rond, dus zal het iets minder snel gebeuren *klopt af* maar ik blijf het eng vinden lol


    As travars

    Dat bellen gebeurt zooo vaak bij ons, I don't even care anymore :'D. Toch is er bij ons nog nooit ingebroken, gelukkig.


    i put the fun in funeral

    Dashwood schreef:
    Aahh, dat is inderdaad creepy. Lijkt me echt vreselijk als je dan thuiskomt en alles is gewoon... weg. D: