• Omdat het zo gezellig was, kwamen we op het idee om een praattopic aan te maken, zodat we elkaar kunnen blijven steunen bij het schrijven.

    Lijst van deelnemers:
    1 Alecia
    2 Merrow
    3 Insurgent
    4 fallenbadass
    5 Unimaginable
    6 Croyance
    7 AvatarKyoshi
    8 Crave
    9 Frodo
    10 KillTheSun
    11 VladiFerr
    12 Tartarus
    13 Assasino
    14 Mebarak
    15 Cuthalion
    16 Macabre
    17 Chione
    18 Kaeru
    19 Younique
    20 Scorpia
    21 Limits
    22 Lootus
    23 fireflower
    24 Ninuturu
    25 Alois
    26 Abstract
    27 Fennec
    28 Parachutes
    29 Rayvenious
    30 Lalaloveyaa
    31 Knight
    32 Liberacorpus
    33 Excito
    34 Lolicia
    35 Cherbourg
    36 Rydel
    37 Pezz
    38 Maniae
    39 Phantasticae
    40 Antagonistic
    41 Square
    42 xSunshineee
    43 Lizor
    44 Tortura
    45 Svale
    46 Dempsey
    47 Cymry
    48 Karev
    49 GhostCider
    50 bombersweet
    51 DrunkenTiger
    52 Wrennah
    53 Histoire
    54 Destined
    55 Castamere
    56 Evigilavi
    57 CRAWFORDD
    58 mysticnight
    59 AdindaSmit
    60 XMusicBeatsX
    61 TWIMH
    62 Fay1D
    63 Passage
    64 Liesiemo
    65 Lwhockey
    66. WhiteTiger
    66 Scairp
    67 SapereAude
    68 mysticnight
    69 bollenhans1
    70 Mundane
    71 Vlahos
    72 Wherewolve
    73 Luske
    74 Traitor
    75 L1ly
    76 YunaXxXArido
    77 xHPlover
    78 MiniMisCrazy
    79 Ensiferum
    80 MissAlice
    81 ChalinaXxX
    82 NoaxLegolas
    83 Rider


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 21:25 ]


    -

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Haha, dat doe ik al lang. Ik ben al te ver voor mensen om nog te gaan lezen....
    tenzij mensen van lange verhalen houden toch?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)tenzij mensen van lange verhalen houden toch?


    Hmm, dat wel, maar die ben ik jammer genoeg nog niet tegengekomen...


    Stenenlikker

    Assassin schreef:
    Ik heb mijn bladwijzer juist terug getrokken daarnet.


    Bij wie?


    Stenenlikker

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Hmm, dat wel, maar die ben ik jammer genoeg nog niet tegengekomen...


    Ik heb een tijdlang alleen maar verhalen gelezen op Q die al afgelopen waren. Er zijn trouwens mensen die voor de vakantie graag verhalen lezen die al een eindje ver zijn zodat ze wat te lezen hebben.


    Your make-up is terrible

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Hmm, dat wel, maar die ben ik jammer genoeg nog niet tegengekomen...


    Ik zal het eerst helemaal moeten lezen voor ik een abo neem, maar ik heb wel een bladwijzer (cat)

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb een tijdlang alleen maar verhalen gelezen op Q die al afgelopen waren. Er zijn trouwens mensen die voor de vakantie graag verhalen lezen die al een eindje ver zijn zodat ze wat te lezen hebben.


    Hmm, dan hopen dat zulke mensen mijn verhaal tegenkomen en leuk vinden.
    Sowieso moet ik eigenlijk al beginnen met het begin herschrijven, want die is best wel bagger, vind ik.

    @Lalaloveyaa
    Yaay!


    Stenenlikker

    Ik zie dat er sommigen van jullie ook nadenken over stories naar een uitgever sturen, dit zou ik ook graag met mijn op doen als ie af is, denken jullie dat ie goed genoeg is ( diegenen die een kijkje genomen hebben of willen nemen.)
    Okaaay , dit komt heel reclame achtig overr, maar weet dat het niet zo bedoeld is


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Assassin schreef:
    (...)

    Klinkt weeral leuk! ik heb er een bladwijzer op gezet. Ik vind echt dat je geweldige dingen kan bedenken en de intro klinkt ook vet leuk en is leuk geschreven.


    Het is gewoon een goed verhaal n,n


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    MissAlice schreef:
    Ik zie dat er sommigen van jullie ook nadenken over stories naar een uitgever sturen, dit zou ik ook graag met mijn op doen als ie af is, denken jullie dat ie goed genoeg is ( diegenen die een kijkje genomen hebben of willen nemen.)
    Okaaay , dit komt heel reclame achtig overr, maar weet dat het niet zo bedoeld is


    Ik denk dat het goed genoeg is, al zou ik wel steeds dezelfde naam gebruiken en niet haar eerste naam of tweede naam gebruiken. (:

    Lalaloveyaa schreef:
    (...)

    Ik denk dat het goed genoeg is, al zou ik wel steeds dezelfde naam gebruiken en niet haar eerste naam of tweede naam gebruiken. (:


    Ja ik gebruik inderdaad wel vaak haar beide namen hé? Maar nu meestal gewoon Aideen, alleszins bedankt dat je een kijkje genomen hebt


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    MissAlice schreef:
    (...)

    Ja ik gebruik inderdaad wel vaak haar beide namen hé? Maar nu meestal gewoon Aideen, alleszins bedankt dat je een kijkje genomen hebt


    Het is anders een beetje verwarrend ;p Maar als ik jou was zou nu steeds Aideen gebruiken. En het is een leuk verhaal (:

    Yay, van 20 abo's naar 22 gegaan *O*
    Jeez, ik ben echt blij. Het is in andermans ogen "weinig", maar dat is echt mijn record :$


    -

    Wrennah schreef:
    Yay, van 20 abo's naar 22 gegaan *O*
    Jeez, ik ben echt blij. Het is in andermans ogen "weinig", maar dat is echt mijn record :$


    Awwwh ben blij voor je C:
    Ik heb ooit een bieber verhaal geschreven, vet cliché enz en ik had er wel 90 abo's op. Terwijl ik zelf vond dat het verhaal in geen enkel opzicht ook maar iets realistisch was.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Awwwh ben blij voor je C:
    Ik heb ooit een bieber verhaal geschreven, vet cliché enz en ik had er wel 90 abo's op. Terwijl ik zelf vond dat het verhaal in geen enkel opzicht ook maar iets realistisch was.
    komt door de naam he =]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)komt door de naam he =]


    I think so :')

    Ik heb de story zelfs al verwijderd omdat 'ie zo slecht was en ik 't niet meer aan kon zien


    26 - 02 - '16