• Omdat het zo gezellig was, kwamen we op het idee om een praattopic aan te maken, zodat we elkaar kunnen blijven steunen bij het schrijven.

    Lijst van deelnemers:
    1 Alecia
    2 Merrow
    3 Insurgent
    4 fallenbadass
    5 Unimaginable
    6 Croyance
    7 AvatarKyoshi
    8 Crave
    9 Frodo
    10 KillTheSun
    11 VladiFerr
    12 Tartarus
    13 Assasino
    14 Mebarak
    15 Cuthalion
    16 Macabre
    17 Chione
    18 Kaeru
    19 Younique
    20 Scorpia
    21 Limits
    22 Lootus
    23 fireflower
    24 Ninuturu
    25 Alois
    26 Abstract
    27 Fennec
    28 Parachutes
    29 Rayvenious
    30 Lalaloveyaa
    31 Knight
    32 Liberacorpus
    33 Excito
    34 Lolicia
    35 Cherbourg
    36 Rydel
    37 Pezz
    38 Maniae
    39 Phantasticae
    40 Antagonistic
    41 Square
    42 xSunshineee
    43 Lizor
    44 Tortura
    45 Svale
    46 Dempsey
    47 Cymry
    48 Karev
    49 GhostCider
    50 bombersweet
    51 DrunkenTiger
    52 Wrennah
    53 Histoire
    54 Destined
    55 Castamere
    56 Evigilavi
    57 CRAWFORDD
    58 mysticnight
    59 AdindaSmit
    60 XMusicBeatsX
    61 TWIMH
    62 Fay1D
    63 Passage
    64 Liesiemo
    65 Lwhockey
    66. WhiteTiger
    66 Scairp
    67 SapereAude
    68 mysticnight
    69 bollenhans1
    70 Mundane
    71 Vlahos
    72 Wherewolve
    73 Luske
    74 Traitor
    75 L1ly
    76 YunaXxXArido
    77 xHPlover
    78 MiniMisCrazy
    79 Ensiferum
    80 MissAlice
    81 ChalinaXxX
    82 NoaxLegolas
    83 Rider


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 21:25 ]


    -

    fireflower schreef:
    (...)ik zie mijn kwaliteit van schrijven omhoog schieten sinds ik hier lid ben :P
    niemand is gelijk de beste schrijver dus dat komt met elk verhaal dat je inelkaar zet ˆˆ
    een schrijfstyle ontwikkel je.

    Dat is waar, ik moet toegeven dat mijn schrijfstijl niet totaal bagger is en dat het ook steeds verbeterd (:

    Assassin schreef:
    (...)

    Of hoe ze het kunnen onthouden... Ik had eens een leuke story geschreven met een heel verhaallijn en toen was ik alles gewoon vergeten waardoor ik niet meer verder kon. (cat) Volgende keer toch maar opschrijven.

    Ja dat heb ik ook wel eens gehad ;c

    Croyance schreef:
    (...)

    Mijn verhalen komen vaak van dromen. Of de dingen die in loop van het verhaal komen komt weer uit een andere droom.
    Ik droom eigenlijk best veel (cat)

    Ik droom bijna niet, mijn verhalen verzin ik eigenlijk het meest als ik op de fiets zit....best apart eigenlijk haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Croyance schreef:
    (...)

    Ik ben dyslectisch dus spelfouten zie ik niet, het is gewoon echt het verhaallijn die ineens zo stom is, of de acties die de hoofdpersonages doen of zeggen (cat)


    Ow, met een boek uitgeven moet je heel erg oppassen, die mogen eigenlijk niet op internet staan. Voor het verhaal opgestuurt word raad ik toch aan het even inactief te zetten, zelfs al heb je het gedeeltelijk verbouwd.
    zodra ik mijn verhalen afrond die ik wil gaan uitgeven word hij helemaal van Q verwijderd ˆˆ maar toch bedankt voor de waarschuwing!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)zodra ik mijn verhalen afrond die ik wil gaan uitgeven word hij helemaal van Q verwijderd ˆˆ maar toch bedankt voor de waarschuwing!

    Dan kan je het hele verhaal beter niet op Q zetten. Uitgevers willen niet dat het hele verhaal al eerder op t internet te vinden was. Zo heb ik gehoord.


    -

    Wrennah schreef:
    (...)
    Dan kan je het hele verhaal beter niet op Q zetten. Uitgevers willen niet dat het hele verhaal al eerder op t internet te vinden was. Zo heb ik gehoord.
    hmmm ach ik zie wel als het word afgewezen is het ook geen ramp uiteindelijk schrijf ik omdat ik het leuk vind ˆˆ
    ik ken trouwens een uitgeverij misschien dat ik daar een dealtje mee kan sluiten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...) hmmm ach ik zie wel als het word afgewezen is het ook geen ramp uiteindelijk schrijf ik omdat ik het leuk vind ˆˆ
    ik ken trouwens een uitgeverij misschien dat ik daar een dealtje mee kan sluiten.


    Ik heb Brave new books opgeslagen hiervoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb Brave new books opgeslagen hiervoor.
    i <3 u


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb Brave new books opgeslagen hiervoor.


    Ga je ook een boek schrijven?
    Ik kreeg laatst in ieder geval ook Brave new books aangeraden. Maar is het dan niet dat je alleen op bol.com je boeken verkoopt en die niet in de winkels komen?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb Brave new books opgeslagen hiervoor.

    *add to favorites* ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Croyance schreef:
    (...)

    Ga je ook een boek schrijven?
    Ik kreeg laatst in ieder geval ook Brave new books aangeraden. Maar is het dan niet dat je alleen op bol.com je boeken verkoopt en die niet in de winkels komen?


    Ik denk het niet, ik heb daar toch niet de motivatie voor haha. Maar gewoon voor de zekerheid.
    Hij word ten eerste verkocht op de website daar en op je eigen website die je kosteloos aan kan maken. Als je een ISBN aanvraagt voor 12,75 volgens mij via hen, word hij ook verkocht op bol.com en andere webwinkels. Maar er is ook een optie om meerdere boeken voor te laten drukken en ze hebben een hele checklist voor je in elkaar gezet om hem zo bij je lokale boekenwinkel (of meerdere) te kunnen verkopen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb Brave new books opgeslagen hiervoor.


    :O, die moest ik echt gaan onthouden!


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk het niet, ik heb daar toch niet de motivatie voor haha. Maar gewoon voor de zekerheid.
    Hij word ten eerste verkocht op de website daar en op je eigen website die je kosteloos aan kan maken. Als je een ISBN aanvraagt voor 12,75 volgens mij via hen, word hij ook verkocht op bol.com en andere webwinkels. Maar er is ook een optie om meerdere boeken voor te laten drukken en ze hebben een hele checklist voor je in elkaar gezet om hem zo bij je lokale boekenwinkel (of meerdere) te kunnen verkopen.

    Sounds awesome. Ik weet niet zeker of ik het ga doen, maar ik hou het in mijn gedachten, for sure.

    Al dit gepraat over schrijven zorgt ervoor dat ik zin heb om te gaan schrijven! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn topics, ondanks dat ik niet zo veel van me laat horen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Mijn topics, ondanks dat ik niet zo veel van me laat horen XD


    haha xp


    -

    Weet iemand een naam voor een man, hij is een beetje een badass en het moet een middeleeuwse naam zijn? :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Weet iemand een naam voor een man, hij is een beetje een badass en het moet een middeleeuwse naam zijn? :3


    Kijk hier eens tussen


    Your make-up is terrible