• Omdat het zo gezellig was, kwamen we op het idee om een praattopic aan te maken, zodat we elkaar kunnen blijven steunen bij het schrijven.

    Lijst van deelnemers:
    1 Alecia
    2 Merrow
    3 Insurgent
    4 fallenbadass
    5 Unimaginable
    6 Croyance
    7 AvatarKyoshi
    8 Crave
    9 Frodo
    10 KillTheSun
    11 VladiFerr
    12 Tartarus
    13 Assasino
    14 Mebarak
    15 Cuthalion
    16 Macabre
    17 Chione
    18 Kaeru
    19 Younique
    20 Scorpia
    21 Limits
    22 Lootus
    23 fireflower
    24 Ninuturu
    25 Alois
    26 Abstract
    27 Fennec
    28 Parachutes
    29 Rayvenious
    30 Lalaloveyaa
    31 Knight
    32 Liberacorpus
    33 Excito
    34 Lolicia
    35 Cherbourg
    36 Rydel
    37 Pezz
    38 Maniae
    39 Phantasticae
    40 Antagonistic
    41 Square
    42 xSunshineee
    43 Lizor
    44 Tortura
    45 Svale
    46 Dempsey
    47 Cymry
    48 Karev
    49 GhostCider
    50 bombersweet
    51 DrunkenTiger
    52 Wrennah
    53 Histoire
    54 Destined
    55 Castamere
    56 Evigilavi
    57 CRAWFORDD
    58 mysticnight
    59 AdindaSmit
    60 XMusicBeatsX
    61 TWIMH
    62 Fay1D
    63 Passage
    64 Liesiemo
    65 Lwhockey
    66. WhiteTiger
    66 Scairp
    67 SapereAude
    68 mysticnight
    69 bollenhans1
    70 Mundane
    71 Vlahos
    72 Wherewolve
    73 Luske
    74 Traitor
    75 L1ly
    76 YunaXxXArido
    77 xHPlover
    78 MiniMisCrazy
    79 Ensiferum
    80 MissAlice
    81 ChalinaXxX
    82 NoaxLegolas
    83 Rider


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 21:25 ]


    -

    Croyance schreef:
    (...)

    Haha ik dacht het zelfde, ik regaeerde op iemand, kijk om voor ik op plaatsen klik en ik ben 3 pagina's verder XD


    haha wauw!!


    -

    Lizor schreef:
    (...)
    Dat ken ik! Haha en vooral om sommige spelfouten die er dan in staan... soms is het gewoon echt té erg voor woorden


    Ik ben dyslectisch dus spelfouten zie ik niet, het is gewoon echt het verhaallijn die ineens zo stom is, of de acties die de hoofdpersonages doen of zeggen (cat)


    Ow, met een boek uitgeven moet je heel erg oppassen, die mogen eigenlijk niet op internet staan. Voor het verhaal opgestuurt word raad ik toch aan het even inactief te zetten, zelfs al heb je het gedeeltelijk verbouwd.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    (...)

    Ik ben dyslectisch dus spelfouten zie ik niet, het is gewoon echt het verhaallijn die ineens zo stom is, of de acties die de hoofdpersonages doen of zeggen (cat)




    Ik vind dat jij echt altijd geweldige verhaallijnen weet te bedenken en ondanks de spelfouten wil ik het toch altijd door blijven lezen wat ik meestal niet doe met verhalen


    Your make-up is terrible

    fireflower schreef:
    (...)lang leven betareaders :P ik ben iemand met dislectie maar dat betekend niet dat ik geen boek kan schrijven =)
    in mijn vriendenkring zit een nederlands docenten die mijn uiteindelijke manuscript wil door nemen en verbeteren.

    Dat is waar! En het verhaal is nog altijd het belangrijkste, niet de spelling - hoewel dat ook best wel belangrijk is haha -


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Croyance schreef:
    (...)

    Ik ben dyslectisch dus spelfouten zie ik niet, het is gewoon echt het verhaallijn die ineens zo stom is, of de acties die de hoofdpersonages doen of zeggen (cat)


    Ow, met een boek uitgeven moet je heel erg oppassen, die mogen eigenlijk niet op internet staan. Voor het verhaal opgestuurt word raad ik toch aan het even inactief te zetten, zelfs al heb je het gedeeltelijk verbouwd.

    Dat heb ik inderdaad ook wel, soms schrap ik gewoon hele hoofdstukken omdat ik vind dat ze werkelijk nergens op slaan


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind dat jij echt altijd geweldige verhaallijnen weet te bedenken en ondanks de spelfouten wil ik het toch altijd door blijven lezen wat ik meestal niet doe met verhalen


    Haha origineel zijn ze wel. Maar ook wel ongeloofwaardig en best deprimenrent. Ik probeer op dat gebied toch wel van stijl/genre te veranderen.

    Welke ik je momeneteel wel durf aan te raden is 3 Golden Rings Nouja, ik zeg het nu omdat ik het je over een half jaar niet meer durf an te raden (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    (...)

    Haha origineel zijn ze wel. Maar ook wel ongeloofwaardig en best deprimenrent. Ik probeer op dat gebied toch wel van stijl/genre te veranderen.

    Welke ik je momeneteel wel durf aan te raden is 3 Golden Rings Nouja, ik zeg het nu omdat ik het je over een half jaar niet meer durf an te raden (cat)

    Het ziet er leuk uit! Abotje (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Croyance schreef:
    (...)

    Haha origineel zijn ze wel. Maar ook wel ongeloofwaardig en best deprimenrent. Ik probeer op dat gebied toch wel van stijl/genre te veranderen.

    Welke ik je momeneteel wel durf aan te raden is 3 Golden Rings Nouja, ik zeg het nu omdat ik het je over een half jaar niet meer durf an te raden (cat)


    Klinkt weeral leuk! ik heb er een bladwijzer op gezet. Ik vind echt dat je geweldige dingen kan bedenken en de intro klinkt ook vet leuk en is leuk geschreven.


    Your make-up is terrible

    Soms vraag ik me echt af waar mensen hun ideeën vandaan halen, ik vind het echt leuk om van die verhalen te lezen die gewoon heel verrassend en origineel zijn.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Het ziet er leuk uit! Abotje (:


    Yay :Y)
    Haha, ik moet er wel bij zeggen dat er veel mensen afhaken bij het proloog, ik gok omdat het nu niet bepaald een luchtig stuk is, maar voor mij is het toch een belangrijk stuk omdat het veel info bezit voor de rest van het verhaal. Na dat stuk word het allemaal wel wat leuker.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Lizor schreef:
    Soms vraag ik me echt af waar mensen hun ideeën vandaan halen, ik vind het echt leuk om van die verhalen te lezen die gewoon heel verrassend en origineel zijn.


    Of hoe ze het kunnen onthouden... Ik had eens een leuke story geschreven met een heel verhaallijn en toen was ik alles gewoon vergeten waardoor ik niet meer verder kon. (cat) Volgende keer toch maar opschrijven.


    Your make-up is terrible

    Lizor schreef:
    Soms vraag ik me echt af waar mensen hun ideeën vandaan halen, ik vind het echt leuk om van die verhalen te lezen die gewoon heel verrassend en origineel zijn.


    Mijn verhalen komen vaak van dromen. Of de dingen die in loop van het verhaal komen komt weer uit een andere droom.
    Ik droom eigenlijk best veel (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha thanks en ach ja, ik lees al die andere verhalen en dan heb ik echt zo van... wajow... waarom kan ik niet zo goed schrijven? Asdfghjkl, maar ja Q is ook om veel van te leren.
    ik zie mijn kwaliteit van schrijven omhoog schieten sinds ik hier lid ben :P
    niemand is gelijk de beste schrijver dus dat komt met elk verhaal dat je inelkaar zet ˆˆ
    een schrijfstyle ontwikkel je.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Assassin schreef:
    (...)

    Of hoe ze het kunnen onthouden... Ik had eens een leuke story geschreven met een heel verhaallijn en toen was ik alles gewoon vergeten waardoor ik niet meer verder kon. (cat) Volgende keer toch maar opschrijven.


    Haha die nikkibeest toch XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    (...)

    Yay :Y)
    Haha, ik moet er wel bij zeggen dat er veel mensen afhaken bij het proloog, ik gok omdat het nu niet bepaald een luchtig stuk is, maar voor mij is het toch een belangrijk stuk omdat het veel info bezit voor de rest van het verhaal. Na dat stuk word het allemaal wel wat leuker.

    Oké (: ik lees sowieso meestal de eerste 4 à 5 vijf hoofdstukken om te kijken of ik het wel of niet wat vind. Tenzij het gewoon echt niet leuk is, maar daar ziet het er niet naar uit (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.