• Aangezien de Onbekende Personen hype geen succes werd en er nogal wat commotie over kwam, hebben ik en enkele anderen besloten een algemene story te maken waarin elke hype een eerlijke kans krijgt. Wij presenteren u: Stories of everbody, about everything.



    We hebben voor elk genre een apart hoofdstuk en een aparte beheerder.

    OP beheerder: Alecia
    1D beheerder: Rider
    LOTR beheerder: Cuthalion
    HP beheerder: Conquistador
    HG beheerder: AdindaSmit
    TH: Wrennah
    Mainstreet: Wrennah
    Degrassi: Wrennah
    Jonas Brothers: xSunshineee
    UnionJ: JJHamblett
    Glee: JJHamblett
    Doctor Who: McGregor
    Justin Bieber: Moore
    Twilight: SPECS
    Game of Thrones: Arryn
    Menselijk geweld en Oorlogen: Dooddoenervo
    Pokemon: McGregor
    Voetbal: Fischer
    Big Time Rush: McGregor
    Little Mix: Fericire
    Narnia: Cuthalion
    Dance Academy: xSunshineee
    Pretty Little Liars: Wrennah
    Avatar (the legend of Aang/Korra): Conquistador
    Teen Wolf: Tartarus
    The vampire diaries: Rider
    Once Upon a time: Luske
    SA's: Moore
    Grijze Jager: Abelard
    The Wanted: Nathness
    Fotostories: Tartarus
    Koninklijke stories: dooddoenervo
    Anime: dooddoenervo
    POTC: Amaray
    DIY: Nathness
    Overig: Conquistador


    Als u een story heeft die binnen deze genre's/hypes past, mag u deze naar de betreffende beheerder pb'en.
    Wanneer kun jij jouw story sturen naar een van de beheerder van Stories of Everybody, about Everything:
    ~ Als je story is afgerond
    ~ Als je actief bezig bent met de story.
    Je kunt geen story laten promoten wanneer deze op pauze staat en er minimaal 3 maanden niet aan geschreven zal worden!

    Wanneer je een story naar een van de beheerders PB't, let er dan op dat je de link + beschrijving toestuurd, en niet enkel een daarvan.


    Link naar de Story: Stories of Everybody about Everything
    Link naar de Quiz: Ga jij je story opgeven in Stories of Everybody, about Everything?
    Link naar de Poll: Ga jij jouw story opgeven in de Story: Stories of Everybody, about Everything

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 14:52 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rider schreef:
    (...)

    Oké, thanks!


    Graag gedaan!


    Queer zijn is gewoon alles

    Pfoe, alles wat ik kon verwerken heb ik weer verwerkt, maar echt heel veel mensen vergeten de beschrijving :S


    Happy Birthday my Potter!

    aMarshmallow schreef:
    Hallo iedereen, ik heb even een vraag.
    Op mijn aanvraag is Inazuma Eleven een genre geworden, dat is toen veranderd naar Anime. Dat maakt mij niets uit, ik ben in principe tevreden. Maar ik was nieuwsgierig:
    Waarom hoort Pokémon niet bij Anime? Het is, voor zover ik weet, toch Anime...

    Ik probeer geen kritiek te leveren, het spijt me als iemand dit wel opvat als kritiek, het is niet zo bedoeld.

    xx


    Van mij mag pokémon bij Anime. Geen idee wat de rest ervan vind.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rider schreef:
    Pfoe, alles wat ik kon verwerken heb ik weer verwerkt, maar echt heel veel mensen vergeten de beschrijving :S


    I know, right! Echt heel veel mensen vergeten dat! Mjah, als je het ze vraagt geven ze het wel, dus ach. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    I know, right! Echt heel veel mensen vergeten dat! Mjah, als je het ze vraagt geven ze het wel, dus ach. (:


    Of je zet er iets bij dat totaal niet klopt:
    Inazuma eleven :
    Harry is een jongen jongen die woont bij zijn tante en oom. Op zijn elfde krijgt hij een brief en komt hij te weten dat hij een tovenaar is....

    Mwhuhahaha!xD


    Queer zijn is gewoon alles

    Rider schreef:
    Pfoe, alles wat ik kon verwerken heb ik weer verwerkt, maar echt heel veel mensen vergeten de beschrijving :S


    Daar heb ik dus ook last van, of mensen sturen bijvoorbeeld 1D stories naar me.


    26 - 02 - '16

    Ik krijg trouwens ook stories binnen die afgelopen zijn, moet ik die er nou wel of niet bij plaatsen?


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Ik krijg trouwens ook stories binnen die afgelopen zijn, moet ik die er nou wel of niet bij plaatsen?


    Lijkt me wel, die willen ook aandacht.:)


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Lijkt me wel, die willen ook aandacht.:)


    Hmm, oke


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Hmm, oke


    Meschien, als de meeste nog eens on zijn moeten we regels afspreken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind dat we alle verhalen gewoon moeten plaatsen, ook als ze afgelopen zijn want er zullen vast mensen zijn die ze leuk vinden en dat is toch wat bij doen? Lezers verhalen aanbieden en schrijvers lezers geven.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik vind dat we alle verhalen gewoon moeten plaatsen, ook als ze afgelopen zijn want er zullen vast mensen zijn die ze leuk vinden en dat is toch wat bij doen? Lezers verhalen aanbieden en schrijvers lezers geven.=')


    Ja da's waar maar elk verhaal?
    Er zijn verhalen waarin meisjes de seksslaafjes van 1D zijn, dat is dan een brug te ver.


    Queer zijn is gewoon alles

    SPECS schreef:
    Ik vind dat we alle verhalen gewoon moeten plaatsen, ook als ze afgelopen zijn want er zullen vast mensen zijn die ze leuk vinden en dat is toch wat bij doen? Lezers verhalen aanbieden en schrijvers lezers geven.=')


    Jep!

    Al stel ik wel voor om story's waar langer dan 3 maanden niet aan geschreven is, niet te accepteren. Want dan is de kans klein dar het ooit nog verder gaat.


    Stenenlikker

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Jep!

    Al stel ik wel voor om story's waar langer dan 3 maanden niet aan geschreven is, niet te accepteren. Want dan is de kans klein dar het ooit nog verder gaat.


    Daarom kunnen we dus best algemene regels afspreken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Net als SPECS zegt; Ik vind dat we gewoon alle soorten verhalen moeten plaatsen.

    Hoewel, ik vind wel dat de gepauzeerde verhalen waar langer dan 3 maand niet aan geschreven zal worden, níét geplaatst moeten worden en dat de schrijver van zo'n verhaal pas zijn/haar story mag sturen wanneer hij/zij wél weer normaal actief aan de story schrijven zal.


    Wat doen we verder nou met die vraag over Pokémon in de Anime categorie plaatsen eigenlijk? :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •