• Ik kreeg gisteren opeens last van m'n hart. Ik was gewoon aan het lopen, ik had het niet te warm of iets dergelijks maar op een gegeven moment begon mijn hart heel snel te kloppen en kreeg ik een zware druk op mijn hart. Ik probeerde rustig te ademen, ben zelfs gestopt met lopen maar niks hielp. Ik was onderweg naar huis en heb thuis meteen mijn moeder gebeld die gelijk een afspraak gemaakt had bij mijn huisarts. Ik kon gisterochtend pas terecht om 10 uur. Het probleem was dat ik gisteren moest werken van 8 tot 11, en ik kon de afspraak van de dokter al niet later verzetten want mijn huisarts zou volgende week 2 weken op vakantie gaan. Nu zul je wel denken, ga dan naar een andere huisarts maar dat doe ik niet omdat ik deze al heb sinds ik klein ben en ik hem meer vertrouw dan andere huisartsen. Ik had op die dag dat ik de afspraak gemaakt had nog geprobeerd te bellen naar mijn werk maar niemand nam op. - Ik werk in een verzorgingstehuis op kleinschaligwonen - en de volgende dag ging ik gewoon naar mijn werk. Ik had de situatie uitgelegd aan mijn collega dat ik eerder moest vertrekken ivm de dokter - ik had ook uitgelegd waarom - Ze was het er absoluut niet mee eens dat ik ging en ze liet me gewoon niet gaan. Ze beweerde dat er anders geen personeel meer was. Had ze er iemand anders bijgehaald die me duidelijk maakte da ik onder geen enkele voorwaarde mocht vertrekken. En ik werd boos omdat ik echt bang ben dat er wat met me is.
    Ik ben van plan om hier een klacht over in te dienen omdat hun mijn gezondheid niet hebben voor laten gaan.

    Sorry voor de lange tekst, maar ik moest het even kwijt, ik word er nu nog steeds kwaad over.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik zou meteen klacht indienen!
    Gezondheid gaat voor werk!(ALTIJD).
    Waarschijnlijk was iedereen een beetje overspannen op jou werk(zou anders niet begrijpen waarom ze zo zouden reageren!).
    Hoop voor je dat er niks aan de hand is!


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Ik zou het er ook niet mee eens zijn, ik zou ook inderdaad gewoon een klacht indienen.
    Moet ik wel heel eerlijk zijn, uit jou symptomen denk ik dat het enkel maar hartkloppingen zijn waar je last van hebt en dat is helemaal niets ernstigs.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Okammy schreef:
    Vind je het gek? Als je uit kleinschalig wonen wegwandelt zitten die mensen daar in hun eentje en dat gaat niet goed... Vermoed dat ze je daarom niet weg lieten gaan. Maakt het niet minder vervelend voor je, dat snap ik


    Uhm nee, er waren nog meer collega's die daar werkten.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Belacqua schreef:
    Het is nog wel je hart nota bene! Ik vind dat je gelijk hebt.


    -

    ze behoren in de zorg een soort achterwacht te hebben dat wanneer een collega ziek word, ongeluk krijgt of wat dan ook iemand het kan overnemen.
    ze mogen je niet eens vast houden!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    ze behoren in de zorg een soort achterwacht te hebben dat wanneer een collega ziek word, ongeluk krijgt of wat dan ook iemand het kan overnemen.
    ze mogen je niet eens vast houden!


    Nee en het ergste van alles vind ik nog dat mijn collega's me helemaal niet serieus hebben genomen. Ze hebben me heel veel zware zorgvragers laten verzorgen wat ik eigelijk niet alleen kon, ik gaf dat aan en ze zei dat ze zo kwam, maar ze is helemaal niet gekomen. Ik kwam de kamer uit met een rood gezicht, ze vroeg niet eens of het ging met me. Ik had het echt super zwaar.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)

    Nee en het ergste van alles vind ik nog dat mijn collega's me helemaal niet serieus hebben genomen. Ze hebben me heel veel zware zorgvragers laten verzorgen wat ik eigelijk niet alleen kon, ik gaf dat aan en ze zei dat ze zo kwam, maar ze is helemaal niet gekomen. Ik kwam de kamer uit met een rood gezicht, ze vroeg niet eens of het ging met me. Ik had het echt super zwaar.
    oke wtf... ik werk zelf in de zorg en ik weet hoe vervelend en medogeloos collega's kunnen zijn dit is echt not done!
    ik zou zeker een klacht in dienen en je lekker ziek melden de komende twee weken achterlijke gedoe...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zoals iedereen het heeft gezegd, klacht indienen want gezondheid gaat inderdaad voor. Praat er ook erover met iemand die hoger is dan jouw collega's.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    fireflower schreef:
    (...)oke wtf... ik werk zelf in de zorg en ik weet hoe vervelend en medogeloos collega's kunnen zijn dit is echt not done!
    ik zou zeker een klacht in dienen en je lekker ziek melden de komende twee weken achterlijke gedoe...


    Ik zat er zelfs al aan te denken om ontslag te nemen gewoon al alleen hierom. Ik word gewoon helemaal niet serieus genomen en hun denken dat ze alles over me te zeggen hebben. Ik weet waar m'n grenzen liggen, ze kunnen veel bij me flikken maar dit ging me te ver.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)

    Ik zat er zelfs al aan te denken om ontslag te nemen gewoon al alleen hierom. Ik word gewoon helemaal niet serieus genomen en hun denken dat ze alles over me te zeggen hebben. Ik weet waar m'n grenzen liggen, ze kunnen veel bij me flikken maar dit ging me te ver.
    dat kan ik me goed voorstellen, kom op zeg communicatie technieken les 1 grenzenstelllen accepteren van grenzen en communicatie.
    die collega's moeten even terug naar school. idioten lesje humaniteit zou ook niet verkeerd zijn.

    sorry word hier heeeeel giftig om


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nou ja, raar van je collega's. Je hebt verdorie last van je hart en dan doen ze zo. Beetje meer begrip zou zeker mogen en wat hulp nog meer.


    Physics is awesome

    Nou, ik geef fireflower helemaal gelijk. Daar kan ik ook echt naar van worden. Dien die klacht maar lekker bij ze in hoor :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Nou, ik geef fireflower helemaal gelijk. Daar kan ik ook echt naar van worden. Dien die klacht maar lekker bij ze in hoor :Y).


    Heb ik gisteravond gedaan, hopelijk nemen ze die wel serieus.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)

    Heb ik gisteravond gedaan, hopelijk nemen ze die wel serieus.

    Nou, beter doen ze dat wel haha. Een andere keuze hebben ze niet echt, denk ik zo. En anders zijn ze gewoon echt.. onrespectvol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Nou, beter doen ze dat wel haha. Een andere keuze hebben ze niet echt, denk ik zo. En anders zijn ze gewoon echt.. onrespectvol.

    Ik vind ze sowieso al onrespectvol. Dat iemand die daar 'het voor het zeggen heeft' mij op deze manier behandeld. Mijn respect hebben ze niet verdiend.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 19:48 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.