• Ik kreeg gisteren opeens last van m'n hart. Ik was gewoon aan het lopen, ik had het niet te warm of iets dergelijks maar op een gegeven moment begon mijn hart heel snel te kloppen en kreeg ik een zware druk op mijn hart. Ik probeerde rustig te ademen, ben zelfs gestopt met lopen maar niks hielp. Ik was onderweg naar huis en heb thuis meteen mijn moeder gebeld die gelijk een afspraak gemaakt had bij mijn huisarts. Ik kon gisterochtend pas terecht om 10 uur. Het probleem was dat ik gisteren moest werken van 8 tot 11, en ik kon de afspraak van de dokter al niet later verzetten want mijn huisarts zou volgende week 2 weken op vakantie gaan. Nu zul je wel denken, ga dan naar een andere huisarts maar dat doe ik niet omdat ik deze al heb sinds ik klein ben en ik hem meer vertrouw dan andere huisartsen. Ik had op die dag dat ik de afspraak gemaakt had nog geprobeerd te bellen naar mijn werk maar niemand nam op. - Ik werk in een verzorgingstehuis op kleinschaligwonen - en de volgende dag ging ik gewoon naar mijn werk. Ik had de situatie uitgelegd aan mijn collega dat ik eerder moest vertrekken ivm de dokter - ik had ook uitgelegd waarom - Ze was het er absoluut niet mee eens dat ik ging en ze liet me gewoon niet gaan. Ze beweerde dat er anders geen personeel meer was. Had ze er iemand anders bijgehaald die me duidelijk maakte da ik onder geen enkele voorwaarde mocht vertrekken. En ik werd boos omdat ik echt bang ben dat er wat met me is.
    Ik ben van plan om hier een klacht over in te dienen omdat hun mijn gezondheid niet hebben voor laten gaan.

    Sorry voor de lange tekst, maar ik moest het even kwijt, ik word er nu nog steeds kwaad over.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Dat is zo disrespectfull
    ik hoop echt dat ze die klacht serieus nemen
    en anders zijn er wel meerdere plekken wwaar je klacht kan indienen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wat verschrikkelijk raar. Dat mogen ze waarschijnlijk niet eens doen, jou zomaar vasthouden terwijl je serieus ergens mee zit! Verschrikkelijk onrespectvol, ik begrijp je helemaal.


    Tijd voor koffie.

    Het feit dat je al zo lang kon wachten voor een bezoek aan de huisarts, wilt even goed zeggen dat je nog net iets langer had kunnen wachten ook..


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Het feit dat je al zo lang kon wachten voor een bezoek aan de huisarts, wilt even goed zeggen dat je nog net iets langer had kunnen wachten ook..
    -.-


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Reloaded schreef:
    Het feit dat je al zo lang kon wachten voor een bezoek aan de huisarts, wilt even goed zeggen dat je nog net iets langer had kunnen wachten ook..


    Jou reactie neem ik nog niet eens serieus :')


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.