• Ik heb een vampier quiz gemaakt,
    Hij heeft 15 vragen en gaat van makkelijk naar moeilijk,
    Dus iedereen die van vampiers houdt....:)

    http://www.quizlet.nl/quiz/389951/test-je-vampier-kennis/

    V^^^^V

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 18:47 ]


    ©1998

    Link please.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Link please.


    Dacht er net aan :$


    ©1998

    Ik schijn een vampierkenner te zijn. :'D

    Leuke quiz, maar het is wel een beetje verwarrend dat je allerlei verhalen door elkaar gooit. De vampiers in Twilight hebben bijvoorbeeld geen problemen met knoflook, voor zover ik weet. En stiekem vind ik het jammer dat Buffy the Vampire Slayer niet in de vragen zat, hehe. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bij mij kwam 'kenner' uit, terwijl ik Dracula niet eens ken ofzo. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind 't een goede quiz.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bridgit schreef:
    Ik vind 't een goede quiz.


    :)


    ©1998

    Square schreef:
    Ik schijn een vampierkenner te zijn. :'D

    Leuke quiz, maar het is wel een beetje verwarrend dat je allerlei verhalen door elkaar gooit. De vampiers in Twilight hebben bijvoorbeeld geen problemen met knoflook, voor zover ik weet. En stiekem vind ik het jammer dat Buffy the Vampire Slayer niet in de vragen zat, hehe. ^^


    klopt, dat komt omdat alle vampiers zou anders zijn gemaakt, vooral twilight.
    Buffy moet ik nog steeds een keer kijken, die zal ik in een eventueel vervolg verwerken


    ©1998

    Heuuuujjjwww!
    Ik blijk een kenner te zijn, haha:Y)


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Leuke quiz, maar ik vind het jammer dat je je niet meer gericht hebt op de feiten uit de geschiedenis. Ik heb een tijdje vrij veel onderzoek gedaan naar vampiers, maar ik ga mezelf echt daarom geen benaming geven als Twihard of Fanpire. Ik zou het juiste antwoord niet eens weten.
    Laat staan dat ik ook niet alle vampierfilms heb gezien.. :p

    Maar verder is het wel een leuke quiz. ^^


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Leuke quiz, maar ik vind het jammer dat je je niet meer gericht hebt op de feiten uit de geschiedenis. Ik heb een tijdje vrij veel onderzoek gedaan naar vampiers, maar ik ga mezelf echt daarom geen benaming geven als Twihard of Fanpire. Ik zou het juiste antwoord niet eens weten.
    Laat staan dat ik ook niet alle vampierfilms heb gezien.. :p

    Maar verder is het wel een leuke quiz. ^^


    Ik ben nog niet bezig met obsessief vampier onderzoek doen.
    Ik had niet verwacht dat er serieus mensen op Q zouden zitten die zich hier in verdiept hebben.xD
    Maar zoals ik al tegen Square zei, misschien in een eventueel vervolg


    ©1998

    Blijkbaar ben ik een kenner :'D. Ik had lever de de' normale' vampier dan de twilight 'vampiers' (Iedereen heeft daar een andere mening over of het wel vampier zijn. )
    Voor de rest leuke quiz ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Exorcism schreef:
    Blijkbaar ben ik een kenner :'D. Ik had lever de de' normale' vampier dan de twilight 'vampiers' (Iedereen heeft daar een andere mening over of het wel vampier zijn. )
    Voor de rest leuke quiz ^^


    Het zijn niet allen twilight vamps..


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Het zijn niet allen twilight vamps..

    Weet ik c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor