• Ik verzamel hoofddeksels en landkaarten, maar wat verzamelen jullie allemaal?

    Ligt het trouwens aan mij, of is verzameld met een T









    Mijn excuses als hier een topic over is, dan mag er een slotje op.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 21:48 ]


    ©1998

    fireflower schreef:
    (...)i <3 elvisch sworts :P
    ik doe zo nu en dan voor de fun schieten op de fantasy festivals


    Ik ook <3 !
    Ahh, leuk.


    Stenenlikker

    Uh even denken;
    Mijn tekeningen, posters van acteurs, Japanse dingetjes, nagellak, zwarte kleren[voor mij valt dat onder verzamelen :P], dingen van Glee, dingen van Engeland... Uh... technische dingetjes. En zeker en vast nog wel wat dingen ^~^
    OH en middeleeuwse stuff! <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voornamelijk geld. :')


    -

    Okammy schreef:
    gifs!

    + manga's.

    Dromenvangers (:
    In alle kleuren en maten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    Dromenvangers (:
    In alle kleuren en maten.

    Helemaal vergeten! Ik ook ^^
    Ik heb er laatst een gekocht met een wolf. Het was geen platte, het was een soort doosje. c:

    Assassin schreef:
    Troep, op mijn kamer. Stof is een leuk extraatje.

    Ik verzamel concert T-shirts van concerten waar ik ben bij geweest en ik verzamel ook shirts met de namen van andere landen erop, maar dan wel echt uit het land zelf, als ik daar ben geweest, als aandenken! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Amaray schreef:
    Ik verzamel niets.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Geld nagellak 1d stuff


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Manga's en CD's. Ik heb ook aardig wat boeken, maar die verzamel ik niet echt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vanalles! Maar vooral Draken-spulletjes


    Tijd voor koffie.

    Parachutes schreef:
    Manga's en CD's. Ik heb ook aardig wat boeken, maar die verzamel ik niet echt.


    Nog een cd-verzamelaar! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik verzamelde vroeger Diddl-blaadjes.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Lol, als je naar een wedstrijd van het Nederlands Elftal gaat, krijg je zo'n mooi, gratis wedstrijdboekje. Die heb ik nu al behoorlijk wat liggen hier en wil ik altijd koste wat kost meehebben, hehe. :Y)


    ars moriendi