• "Dames en heren Ik zal u helaas mee moeten delen dat de brandstof van het vliegtuig op is. Blijft u alstublieft rustig. We zullen landen op het water, doe dus alstublieft uw zwemvesten aan."



    Dit is het laatste wat je hoort voordat het vliegtuig met een paar doffe klappen in het water valt. Jij en nog een paar anderen hebben het overleefd en zijn naar een eilandje dat vlakbij was gezwommen. Maar wat dan? Jij en je vrienden komen erachter dat de beroemde boyband One Direction ook in het vliegtuig zaten en hun degene zijn die het ook gered hebben. Maar hoe gaat dit eindigen? Blijven jullie op het eiland zonder dat ze jullie vinden of worden jullie gered? Zullen er relaties ontstaan? Geheime liefdes? of zullen zal het kamp gesplitst worden?


    Rollen:
    One Direction :
    Liam James Payne : Fericire
    Niall James Horan : ItsNiall
    Harry Edward Styles : Karmin
    Louis William Tomlinson : xAlways
    Zayn Javvad Malik : Abelard



    De gestrandde meiden:
    - Jevany Emerald Aguilera - Stylez
    - Aideen Layla O'Gorman - KiliOfDurin
    - Quincy Victoria Woodward - Karmin
    - Reservatie - Dasskin
    -Ellecia Rose Parker - MaitePaybe


    De gestrandde jongens:
    - Dean William Turner - KiliOfDurin
    - Drew JK Frankle - Faisean
    - Gabriel AK Frankle - Faisean
    -
    -


    Eventueel Ouders, Oudere mensen, Piloten, Stewards/Stewardessen, Jongere kinderen :
    - Reservatie - KiliOfDurin
    -
    -

    Invullen:

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk (Het liefste 5 regels.):
    Uiterlijk (Met Beschrijving en Foto):
    Broers/zussen:
    Extra:



    Regels:
    - Geen One Liners.
    -Geef je vakantie door!
    -Geen Gary en Mary Stue's.
    - Reservatie's blijven een dag staan.

    Vakantie's :
    Dasskin: Maandag t/m - Wel internet,
    ItsNiall : 22 juli t/m 12 aug.

    © aan Dasskin


    Topics:

    Speeltopic een --> http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=154113

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 9:50 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mag ik Niall? :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mag ik een meisje? (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik een meisje en een klein jongetje?


    Bowties were never Cooler

    Ik ga trouwens vanaf 22 juli t/m 12 aug op vakantie.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mag ik een meisje en Harry?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:10 ]


    night thinking, day dreaming

    Mag ik Zayn? [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Staan er allemaal bij ^^


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik ben van 28-7 tot 26-8 weg op vakantie. Tijdens de vlucht van zestien uur en de tussenstop heb ik wi-fi, ook tijdens de vakantie zelf ^_^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam:
    Quincy Victoria Woodward
    Roepnaam:
    Quin
    Leeftijd:
    18 jaar, verjaardag is op 19 juli.
    Geslacht:
    Vrouw
    Innerlijk:
    Op het eerste gezicht is Quincy een ongelooflijke bitch. Ze is egoïstisch, arrogant en niet snel bang. Dring je meer tot haar door, dan weet je dat ze, ondanks deze eigenschappen, een trouwe vriendin kan zijn op wie je altijd kan rekenen. Ze is wat pessimistisch en gaat ruzie lang niet altijd uit de weg. Zoals iedereen heeft Quincy angsten. Niemand, maar ook dan echt niemand mag weten wat die angsten zijn, dus houdt ze het voor iedereen geheim. Ze doet alsof niets haar bang maakt, maar als je haar beter leert kennen, weet je wel beter. Verder houdt ze ervan om een leidende rol te hebben, maar alleen als alles op haar manier gedaan wordt. Ze is eigenwijs, maar wel eerlijk.
    Uiterlijk:


    Quincy had altijd donkerbruin haar, maar toen ze jong was heeft ze dit blond geverfd. Ze is niet lang, ongeveer 1.65, en ze weegt 50 kilo. Precies goed, vindt ze zelf.
    Broers/zussen:
    Quincy heeft een grote familie: vier zussen en twee broertjes. Nadat haar vader is overleden is haar moeder met een andere man getrouwd, waar ze vaak ruzie mee heeft.
    Extra:
    -

    Naam:
    Harry Edward Styles
    Roepnaam:
    Harry
    Leeftijd:
    19
    Geslacht:
    Man
    Innerlijk:
    Harry is een rustige, lieve jongen. Van de jongens is hij het meest zelfverzekerd in de buurt van meisjes. Verder is hij erg gevoelig en totaal niet het type die zegt 'fuck alles, mij maakt het niet uit wat anderen van me denken'. Hij wil graag weten waarom mensen hem haten en wat hij verkeerd doet. Je kunt Harry zoveel uitschelden als je wil, hij verdedigt zich niet. Veel mensen denken dat Harry een manslut is, ondanks dat hij nog maar twee relaties heeft gehad sinds hij beroemd is. Harry is spontaan en maakt snel vrienden. Hij post vaak foto's op instagram van vrienden en soms onbekende mensen. Hij is graag bij zijn vrienden.
    Uiterlijk:


    Harry is lang en dun. Hij had altijd krullen, maar nu niet meer.
    Broers/zussen:
    Zijn moeder, Anne, vader, Des, en zus Gemma.
    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 21:40 ]


    night thinking, day dreaming

    Naam: Zain Javadd Malik
    Roepnaam: Zayn
    Leeftijd: Twintig
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk (Het liefste 5 regels.): Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en zal dan niet alles accepteren, maar het is een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Zayn geniet van de aandacht en besteedt altijd héél veel aandacht aan de fans. Hij is vaak moe en oververmoeid, maar hij zal altijd eerst zijn fans blij maken met een handtekening, foto en/of knuffel. Zayn is een grappige jongen en vaak is hij serieus, al kan hij bij zijn beste vrienden wel meer lachen. En als hij bij de fans is, staat er natuurlijk ook altijd een glimlach op zijn gezicht. Voor de rest staat Zayn bekend als mysterieus. Bij interviews is hij vaak dan wel stil, behalve als er hem iets gevraagd wordt. Maar als je Zayn kent dan weet je dat hij eigenlijk helemaal niet zo mysterieus is. Als het om de rol in de band draait, is Zayn de meest ijdele. Je mag nooit zijn haar ook maar met één vinger aanraken. Chagrijnig kan hij ook vaak zijn. Als het slecht weer is, is Zayn niet bepaald de vrolijkste. Dan kan je beter je mond maar houden, tenzij je een grote mond terug wilt.
    Uiterlijk (Met Beschrijving en Foto):



    Broers/zussen: Zayn heeft drie zusjes, waarmee hij erg gehecht is. Doniya, Waliyha en Safaa genaamd. Hij heeft een speciale en unieke band met elk zusje. Zayn is nogal beschermend en overbezorgd, hij probeert ze zoveel mogelijk op te zoeken.
    Extra: Met zijn vader, Yasser, heeft Zayn een sterke band, net zoals met zijn moeder, Tricia. Vrienden heeft Zayn eigenlijk te veel, maar wel allemaal echte vrienden waarop hij kan rekenen. En niet te vergeten zijn vier beste vrienden die hij eigenlijk als broers beschouwt. Ook had Zayn een vriendin die Perrie heette, maar omdat beiden het te druk hadden is het uit gegaan. Gevolgd door veel pijn voor Zayn, want hij houdt nog altijd van Perrie. Zayn heeft de "i" in zijn naam, en vond opvallen want er zijn er maar weinig die hun naam spellen met een "y". Het liefst wilt Zayn bij zijn familie zijn, wat niet altijd kan. Ook kan hij erg goed tekenen, wat ie veel doet. Vanwege dat hij altijd een angst voor water had, kan ie nu niet zwemmen. Hij heeft meer dan twintig tattoos, waar hij bij elke wel een reden voor heeft. Zelfs voor de kleine, minst zichtbare tattoos. Over zijn hele lichaam zijn die tattoos verspreid. Eén op zijn linkerarm, en meerdere op zijn hele rechteronderarm. In zijn nek heeft hij er ook een paar, en naast zijn heup. Vlakbij zijn schouder heeft Zayn ook een aantal tattoos. Net op zijn hand heeft hij een vogeltje, en sinds kort heeft Zayn nu vleugels op zijn borstbeen. Omdat hij slechte ogen heeft draagt Zayn vaak zijn bril, alhoewel hij vaker lenzen draagt. Hij is een stuk rustiger en serieuzer nu, daarom zie je zelden een glimlach op zijn gezicht. Behalve als ie bij zijn vrienden is, natuurlijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Beschrijving komt later.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Ellecia Rose Parker
    Roepnaam: Elle
    Leeftijd: 20 jaar
    Geslacht: vrouwelijk
    Innerlijk (Het liefste 5 regels.): Ellecia is een lief en zorgzaam meisje, als er iets is zal ze je zeker helpen. Ze is niet op haar mond gevallen. Daarom heeft ze niet zoveel vrienden, ze vind het ook moeilijk om nieuwe vrienden te maken, daarom zal ze ook niet snel vrienden worden voor ze je eerst goed kent. Je kan moeilijk Ellecia's aandacht trekken. Ze is een zelfverzekerd meisjes en heeft haar eigen mening, ze heeft een sterk karakter en blijft altijd bij haar standpunt. Haar vader is gestorven toen ze klein was daar heeft ze het nog steeds moeilijk mee. Ze is de opgevoed door haar moeder en is een beetje verwend, ze heeft niets tekort gehad in haar jeugd.
    Uiterlijk (Met Beschrijving en Foto):



    Ellicia heeft redelijk lange bruin haar. Ze is 170 cm groot. Ellicia heeft hazelnoot bruine ogen. (Srry dat dit kort is)
    Broers/zussen: 1 jonger zusje Mara


    Extra: Ze is danseres


    Do what you love, love what you do

    -

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 21:53 ]

    Mag ik Liam?
    Ik ga van morgen tot vrijdag wel op kamp, dus dan ben ik niet online.


    Do what people say you can't.

    Boobear for meee!


    Spoiler alert: you will save yourself