• "Dames en heren Ik zal u helaas mee moeten delen dat de brandstof van het vliegtuig op is. Blijft u alstublieft rustig. We zullen landen op het water, doe dus alstublieft uw zwemvesten aan."



    Dit is het laatste wat je hoort voordat het vliegtuig met een paar doffe klappen in het water valt. Jij en nog een paar anderen hebben het overleefd en zijn naar een eilandje dat vlakbij was gezwommen. Maar wat dan? Jij en je vrienden komen erachter dat de beroemde boyband One Direction ook in het vliegtuig zaten en hun degene zijn die het ook gered hebben. Maar hoe gaat dit eindigen? Blijven jullie op het eiland zonder dat ze jullie vinden of worden jullie gered? Zullen er relaties ontstaan? Geheime liefdes? of zullen zal het kamp gesplitst worden?


    Rollen:
    One Direction :
    Liam James Payne : Fericire
    Niall James Horan : ItsNiall
    Harry Edward Styles : Karmin
    Louis William Tomlinson : xAlways
    Zayn Javvad Malik : Abelard



    De gestrandde meiden:
    - Jevany Emerald Aguilera - Stylez
    - Aideen Layla O'Gorman - KiliOfDurin
    - Quincy Victoria Woodward - Karmin
    - Reservatie - Dasskin
    -Ellecia Rose Parker - MaitePaybe


    De gestrandde jongens:
    - Dean William Turner - KiliOfDurin
    - Drew JK Frankle - Faisean
    - Gabriel AK Frankle - Faisean
    -
    -


    Eventueel Ouders, Oudere mensen, Piloten, Stewards/Stewardessen, Jongere kinderen :
    - Reservatie - KiliOfDurin
    -
    -

    Invullen:

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk (Het liefste 5 regels.):
    Uiterlijk (Met Beschrijving en Foto):
    Broers/zussen:
    Extra:



    Regels:
    - Geen One Liners.
    -Geef je vakantie door!
    -Geen Gary en Mary Stue's.
    - Reservatie's blijven een dag staan.

    Vakantie's :
    Dasskin: Maandag t/m - Wel internet,
    ItsNiall : 22 juli t/m 12 aug.

    © aan Dasskin


    Topics:

    Speeltopic een --> http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=154113

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 9:50 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    ik weet eigenlijk nog niet wanneer ik op vakantie ga, ik zeg het wel als ik het weet


    night thinking, day dreaming

    Mag ik het laatste meisje?
    Verkeerd gekeken haha, never mind x

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 21:52 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Mag ik het laatste meisje?
    Verkeerd gekeken haha, never mind x


    Ik hoef het laatste meisje niet, dus jij mag haar wel :]

    Ahw oke, dankjewel! Dan vul ik haar zo in.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Naam: Jevany Emerald Aguilera
    Roepnaam: Jevany, Jev
    Leeftijd: Achttien, geboren op 12-5-1995
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Jevany is iemand die graag lacht en van het leven geniet, ze maakt zich zelden zorgen om haar problemen. Haar lach is van ver te horen en je ziet haar bijna elke dag glimlachen. Ze doet haar best om elke dag gewoon van het leven te genieten. Een slechte gewoonte van Jevany is dat ze veel vloekt, maar ze doet het niet expres, alles gaat van zelf. Jevany probeert wel minder te vloeken. Ze wordt snel geïrriteerd door mensen, wat ze ook doen, ze wordt dan gewoon geïrriteerd.
    Uiterlijk :



    Broers/zussen:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 22:16 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben dinsdag terug van Spanje, op 12 juli ga ik tot 26 juli naar New York en op 28 juli tot 5 augustus ga ik naar Milaan.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 22:06 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Lynn Yasmin Vazquez
    Roepnaam: Lynn
    Leeftijd: Lynn in 18 jaar oud en geboren op 05-09-1995.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk (Het liefste 5 regels.): -Komt nog-
    Uiterlijk (Met Beschrijving en Foto):



    Andrea Russett
    -Beschrijving komt nog-
    Broers/zussen: -Komt nog-
    Extra: -Komt nog-


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Iedereen Geaccepteerd ik vul het later in want ik vertrek zo vanuit huis naar duitsland en vandaar ga ik 6,5 uur in het eerste vliegtuig en 4.5 vanuit abu dhabi. dus ik zey ze er later op, ik heb wel 4 uur ong. tijdsverschil.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Naam:
    Louis William Tomlinson
    Roepnaam:
    Louis, BooBear, Lou
    Leeftijd:
    21
    Geslacht:
    Man
    Innerlijk (Het liefste 5 regels.):
    Louis is een jongen van 20 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij toch nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis heeft vier jongere zussen, en geen broers. Al ziet hij de andere jongens uit de band als zijn broers. Ondanks dat hij het goed kan vinden met iedereen uit de band, maar vanaf het begin is Harry zijn beste vriend. Die twee hebben een band die niet te beschrijven valt. Verder kan Louis soms wat gay overkomen naar de rest, en dat merk je ook snel, vaak wanneer je hem voor de eerste keer ontmoet en hem nog niet heel goed kent of hij bij zijn beste vrienden in de buurt is. Hij kan het goed met iedereen uit de band vinden, maar zijn beste vriend is toch Harry. Vanaf het begin zijn ze de beste vrienden en hebben eigenlijk een band die niet te beschrijven valt.
    Uiterlijk (Met Beschrijving en Foto):






    Broers/zussen:
    Charlotte (Lottie) 13 jaar oud
    Felicite (Fizz) 10 jaar oud
    Daisy en Phoebe 6 jaar oud
    Extra:
    /


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Niall James Horan
    Roepnaam: Niall, Nialler
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Man
    Innerlijk (Het liefste 5 regels.): Niall is een vrolijke jongen met een goed gevoel voor humor. Hij kan ook heel serieus zijn als het om belangrijke dingen gaat. Hij is soms wel wat onzeker over zichzelf, maar niet zo erg als vroeger. Toen dacht hij dat hij dik was door al het commentaar van fans. Nu probeert hij dat zo veel mogelijk te negeren. Toch vind hij het heel erg als mensen hem ''haten''. Als iemand iets gemeens tegen hem zegt is zijn humeur voor de rest van de dag toch wel verpest. Dan heeft hij even steun nodig bij van iemand, het liefst van de andere jongens. Niall maakt snel nieuwe vrienden omdat hij heel aardig en grappig is. Verder eet hij veel, maar komt hij nauwlijks aan. Hij gaat ook naar de sportschool.
    Uiterlijk (Met Beschrijving en Foto):



    Niall heeft blond haar. Zijn oorspronkelijke kleur haar is bruin, maar hij verft het blond. Niall heeft mooie blauwe ogen. Niall is van Ierse afkomst en dat hoor je dan ook aan zijn accent.
    Broers/zussen: Niall heeft 1 broer, Greg.
    Extra: Niall speelt gitaar en is de enige van de band die van Ierse afkomst is.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mag ik Liam?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 12:32 ]

    Naam: Dean William Turner
    Roepnaam: Dean
    Leeftijd: 13
    Geslacht: Jongen
    Innerlijk: Dean is een drukke vrolijke zorgeloze jongen. Hij is nonchalant, onbevreesd, eigenwijs en heeft 'een de duivel maakt het wat uit'-kijk op het leven, zeker als het om gevaar gaat. Dean kan ook best gemeen en zelfzuchtig zijn, terwijl op andere momenten onzelfzuchtig en zorgzaam. Hij heeft een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en helpt iedereen die in de problemen zit. Hij kan zeer opvliegerig zijn. Het onderwerp 'opgroeien' ligt bij hem heel gevoelig en eenzaamheid kan hem ook flink raken. Vaak is hij inderdaad zelfverzekert, onverschrokken en brutaal, maar soms is hij nog gewoon een klein bang kind, dat gewoon geliefd wil worden. Dean is erg loyaal aan zijn vrienden en familie.
    Uiterlijk:



    Dean is een slanke jongen met krullend rood-bruin haar tot zijn schouders. Zijn huid is bleek met zomers wat sproetjes rond zijn neus en hij heeft blauwe ogen. Hij is niet heel erg lang, maar zo'n 1,65m maar hij groeit nog. Zijn stem is nog vrij hoog en soms merk je dat hij de baard in de keel krijgt omdat hij plots hoog kan gaan piepen.
    Broers/zussen: Dean heeft een jongere broer Aidan, van 7, waar hij erg zorgzaam om is. Ook heeft hij twee jongere zusjes van 3, een tweeling.
    Extra: Dean heeft in de vliegtuigcrash zijn linker arm gebroken, wat zijn goede arm is. Dean is een kiwi(Nieuw-Zeelander).

    Naam: Aideen Layla O'Gorman
    Roepnaam: Aideen
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Meisje
    Innerlijk: Aideen is een lieve en zorgzame meid die altijd voor iedereen klaarstaat. Ze houd gigantisch veel van muziek en haar werk en is nooit te beroert om overuren te draaien. Toch laat ze maar heel lastig persoonlijke dingen los en is nou niet heel erg spraakzaam als iemand anders het gesprek niet begint. Ze vind het niet nodig om mensen op te zadellen met haar leven en problemen, al is ze er altijd als anderen willen praten. Ze is hierdoor niet de emotioneel stabielste. Daardoor kan ze soms als ze alleen is plots in huilen uitbarsten om iets wat ze heel lang heeft opgekropt. Als je haar dan toch aan het praten krijgt springt ze van het ene onderwerp naar het andere omdat haar hoofd sneller gaat dan haar mond. Ze laat ook maar moeilijk mensen in haar leven toe, maar als je eenmaal haar vriend bent is ze super loyaal en gaat ze voor je door het vuur. Dan leer je ook haar vreemde kant kennen, met allerlei rare trekjes, zoals gitaar spelen om 4 uur 's nachts en op d'r kop tv kijken.
    Uiterlijk:


    Aideen is zo'n 1,60 lang met pik zwart haar tot haar kont, wat ze bijna altijd opgestoken draagt. Haar huid is sneeuw wit, haar lippen bloed rood en haar ogen zo zwart als de nacht. Haar lichaam is erg dun en fraille met een hele smalle taille en smalle schouders en heupen.
    Broers/zussen: Aideen komt uit een hele grote familie. Ze heeft 6 oudere broers en zussen. en 6 jongere. De jongens zijn 27, 25, 23(2x), 21, 13(2x), 7. De meisjes: 27, 17, 11, 3.
    Extra: Aideen reist met haar Alaskan Malamute puppy Dylan.
    Ze is half Welsh en half Iers.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 14:17 ]


    Bowties were never Cooler

    Hier geld ook weer dat iedereen geacepteerd ist ende da. Ze. Bij ga zetten, want mn internet suckt.

    X Lizzard


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Stylez schreef:
    Mag ik een meisje? (:


    Nvm, zijn al vol.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 10:43 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Iedereen erbij gezet!

    Notes;
    @Go; er mogen wel meisjes meer hoor fus ga je gang met er een aanmaken!

    @OldHeaven; Liam is al bezet

    Mededeling; Na Go mogen er alleen nogmaar jongens en.xtra personage's aangemaakt worden.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.