• Normaal zou ik niet zo'n topic openen, maar dit vond ik echt te ver gaan.
    Er is net een topic gesloten waarin lesbische, biseksuele, etc, mensen over hun gevoelens kunnen praten. Zelf had ik er ook problemen mee toen ik ontdekte dat ik op meisjes viel en ik vind het dan een ontzettend goed initiatief want ik wil er ook graag over kunnen praten op Q met andere mensen die hetzelfde doormaken als mij. In plaats van steun te geven, verkloten jullie het.
    Weet je wat, laten we deze mensen eens helpen, ze hebben moeilijk, of zij hebben het gewoon nodig om erover te praten. Nee! 'Oh nee, wij hetero's worden buiten gesloten omdat we helemaal niets doormaken, wij zijn normaal, maar we worden buiten gesloten, o nee, o nee.'
    Het topic was misschien niet heel erg duidelijk in de intentie, maar als er een of ander topic over een of andere vage ship wordt geopend, gaan jullie dat ook niet de grond in boren.

    Scheld maar, sluit dit topic maar, ban mij maar, maar dit moest er echt uit.
    Sommige reacties op het forum kunnen grof zijn, maar af en toe kunnen jullie toch wel een beetje respect tonen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb best wel respect ervoor, maar mensen in hokjes plaatsen en anderen buitensluiten. Nee. That's not done.


    26 - 02 - '16

    Is dat topic gesloten? Hoe onrespectvol kan je zijn?
    Maar de reacties gingen er wel over, van de twee kanten.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:39 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wut? Ik heb iets gemist geloof ik.


    ars moriendi

    Maar ik wist niet dat het topic gesloten was, dat is namelijk ook niet respectvol.


    26 - 02 - '16

    Nou, ik vind behoorlijk lullig hoe je hetero's nu over één kam scheert en zó lullig afdoen alsof ze nooit wat doormaken. 'Oh nee, wij hetero's worden buiten gesloten omdat we helemaal niets doormaken, wij zijn normaal, maar we worden buiten gesloten, o nee, o nee'. Best lullig. Daarbij vind ik ook dat mensen beter moeten lezen en zich minder aangevallen moeten voelen bij het eerste woord wat tegen hun eigen mening ingaat, dan zouden die reacties op dat topic een stuk beter opgevat worden.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:36 ]


    Your make-up is terrible

    Alecia schreef:
    Ik heb best wel respect ervoor, maar mensen in hokjes plaatsen en anderen buitensluiten. Nee. That's not done.


    Hier ben ik het mee eens.

    Maar dat topic sluiten: da's niet goed

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:37 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Wie valt er dan op vrouwen als vrouw zijnde, terwijl er zoveel goddelijke mannen op de wereld zijn? (cat)
    Just kiddingggg.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:37 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Alecia schreef:
    Ik heb best wel respect ervoor, maar mensen in hokjes plaatsen en anderen buitensluiten. Nee. That's not done.


    Assassin schreef:
    Nou, ik vind behoorlijk lullig hoe je hetero's nu over één kam scheert en zó lullig afdoen alsof ze nooit wat doormaken. 'Oh nee, wij hetero's worden buiten gesloten omdat we helemaal niets doormaken, wij zijn normaal, maar we worden buiten gesloten, o nee, o nee'. Best lullig. Daarbij vind ik ook dat mensen beter moeten lezen en zich minder aangevallen moeten voelen bij het eerste woord wat tegen hun eigen mening ingaat, dan zouden die reacties op dat topic een stuk beter opgevat worden.


    Dit dus^^


    -

    Assassin schreef:
    Nou, ik vind behoorlijk lullig hoe je hetero's nu over één kam scheert en zó lullig afdoen alsof ze nooit wat doormaken. 'Oh nee, wij hetero's worden buiten gesloten omdat we helemaal niets doormaken, wij zijn normaal, maar we worden buiten gesloten, o nee, o nee'. Best lullig. Daarbij vind ik ook dat mensen beter moeten lezen en zich minder aangevallen moeten voelen bij het eerste woord wat tegen hun eigen mening ingaat, dan zouden die reacties op dat topic een stuk beter opgevat worden.

    Vind dat er behoorlijk kansloos werd gereageerd in dat andere topic. Maar goed, voor sommige mensen hier is het toch nooit goed. Overigens best sneu dat het topic gesloten is.


    To infinity and beyond •

    Alecia schreef:
    Ik heb best wel respect ervoor, maar mensen in hokjes plaatsen en anderen buitensluiten. Nee. That's not done.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb het gevolgd en vond sommige reacties echt zwaar overdreven. En ja, als je zon topic aanmaakt dat alleen voor lesbische, biseksuele, etc, mensen is, dan sluit je hetero's buiten en dat mag niet volgens de Quizlet Huisregels en ja, dan wordt er wat over gezegd.
    Betekent niet dat ik het erg vond dat er zo'n topic was. Het idee erachter was hartstikke goed. Maar dat betekent niet dat het mag.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Welk topic, haha?

    Alecia schreef:
    Maar ik wist niet dat het topic gesloten was, dat is namelijk ook niet respectvol.


    Klopt.

    Ik vind het prima dat er zo'n topic is, als er mensen zijn die dat nodig hebben / graag in willen posten (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik denk dat ruzie voorkomen had kunnen worden als er werd gezegt dat het een HOLEBI topic was, maar dat hetero mensen ook welkom waren.
    Maar dat is wat ik denk.

    Verder vind ik dat er de laatste tijd in meerdere topics een discussie komt. Maar ja, dat hou je altijd. Ik vind het wel jammer dat het topic gesloten is (ookal ben ik gewoon hetero), want ik denk dat veel HOLEBI's het opzich wel een fijn topic hadden gevonden waar ze elkaar tips konden geven qua uit de kast komen etc. Denk ik.. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •