• Normaal zou ik niet zo'n topic openen, maar dit vond ik echt te ver gaan.
    Er is net een topic gesloten waarin lesbische, biseksuele, etc, mensen over hun gevoelens kunnen praten. Zelf had ik er ook problemen mee toen ik ontdekte dat ik op meisjes viel en ik vind het dan een ontzettend goed initiatief want ik wil er ook graag over kunnen praten op Q met andere mensen die hetzelfde doormaken als mij. In plaats van steun te geven, verkloten jullie het.
    Weet je wat, laten we deze mensen eens helpen, ze hebben moeilijk, of zij hebben het gewoon nodig om erover te praten. Nee! 'Oh nee, wij hetero's worden buiten gesloten omdat we helemaal niets doormaken, wij zijn normaal, maar we worden buiten gesloten, o nee, o nee.'
    Het topic was misschien niet heel erg duidelijk in de intentie, maar als er een of ander topic over een of andere vage ship wordt geopend, gaan jullie dat ook niet de grond in boren.

    Scheld maar, sluit dit topic maar, ban mij maar, maar dit moest er echt uit.
    Sommige reacties op het forum kunnen grof zijn, maar af en toe kunnen jullie toch wel een beetje respect tonen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vivere schreef:
    (...)

    Dan vind ik dat er flink overdreven is. Dat topic was totaal niet bedoelt om 'hetro's buiten te sluiten' en als mensen dat niet snappen, dan vind ik ze behoorlijk naïef. Maar goed, dat soort mensen blijf je altijd wel houden.


    Klopt, maar in de beginpost is (als ik het mij goed herinner hoor, ik heb het topic er niet bij dus corrigeer me als ik het verkeerd zeg) stond ook níét in dat hetero's wél welkom waren. Dus ondanks dat ik wel begrijp dat een hetero wel reageren mag, kan het voor sommigen natuurlijk onduidelijk zijn. En dat sommigen dus denken dat hetero's níét welkom zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    'Oh nee, wij hetero's worden buiten gesloten omdat we helemaal niets doormaken, wij zijn normaal, maar we worden buiten gesloten, o nee, o nee.'


    Zoals Assassin ook al zei: het is heus niet dat hetero's nooit iets naars doormaken + ik vind holebi's ook gewoon normaal. Ik vind niet dat je ineens "raar" bent als je op hetzelfde geslacht valt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vivere schreef:
    (...)

    Dan vind ik dat er flink overdreven is. Dat topic was totaal niet bedoelt om 'hetro's buiten te sluiten' en als mensen dat niet snappen, dan vind ik ze behoorlijk naïef. Maar goed, dat soort mensen blijf je altijd wel houden.

    Pardon? In de titel stond duidelijk voor wie het topic was en dat mag gewoon niet. Of jij dat nou vind of niet, dat maakt weinig uit. Het staat gewoon in de huisregels en dan kun je een opmerking verwachten.
    Vind het nou nogal naaiend van je om mij naïef te noemen. Daarmee lok je juist reacties uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lahey schreef:
    (...)

    Zoals Assassin ook al zei: het is heus niet dat hetero's nooit iets naars doormaken + ik vind holebi's ook gewoon normaal. Ik vind niet dat je ineens "raar" bent als je op hetzelfde geslacht valt.


    Blijkbaar voelen een hele hoop zich bijzonder speciaal. :'D


    Your make-up is terrible

    Lahey schreef:
    (...)

    Zoals Assassin ook al zei: het is heus niet dat hetero's nooit iets naars doormaken + ik vind holebi's ook gewoon normaal. Ik vind niet dat je ineens "raar" bent als je op hetzelfde geslacht valt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Het hokjes plaatsen vond ik erg overdreven, dit ging erom dat mensen met homosexuele gevoelens dus met elkaar konden praten, ervaringen delen, blokkades bespreken enz. de problemen waar een gemiddeld hetero persoon niet tegenaan loopt en dus ook niet heel veel over kan delen behalve een mening.
    nu werd er in dat topic ook heel vaak gezegd we veranderen even onze eigen post en laten we dan met zn allen praten, maar toen was het nog steeds niet goed.
    nee wat deden we massaal lekker blijven discussieren, ik kreeg zelfs sterk het vermoeden dat mensen serieus het erom deden (het vermoede dus ik zeg niet dat het ook zo is)
    ik word er trouwens wel moe van dat nu al de 4e dag op rij er weer oorlog is op het forum... kunnen we niet gewoon ff allemaal normaal doen en elkaar in elkaars waarde laten.
    we zijn toch geen 5 meer, kom op een beetje volwassen gedrag is wel op zijn plaats.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 21:09 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Vivere schreef:
    Vind dat er behoorlijk kansloos werd gereageerd in dat andere topic. Maar goed, voor sommige mensen hier is het toch nooit goed. Overigens best sneu dat het topic gesloten is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Barnabas schreef:
    Wie valt er dan op vrouwen als vrouw zijnde, terwijl er zoveel goddelijke mannen op de wereld zijn? (cat)
    Just kiddingggg.

    Lololol, +100. _O_


    ars moriendi

    Hoe irritant als mensen klakkeloos een reactie quoten zonder de rest even fatsoenlijk door te lezen.


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat er wel zo'n topic mag zijn / komen, aangezien het simpelweg is om mensen te helpen en ervaringen te delen. Nadat het topic is gesloten, had ik er nog met de topicmaakster over gepraat, omdat het toen al gesloten was, en toen had ik een paar suggesties gemaakt. Wanneer ze het nog wil openen, kan ze dan ook erbij zetten dat de hetero's hun ervaringen ermee, bijv. als ze vrienden hebben die het zijn e.d., kunnen delen. Zo is het voor iedereen.
    Het topic heb ik helemaal door gelezen, maar sommige reacties vond ik toch echt niet nodig. Als iemand iets zo vindt, hoeft het niet direct bitchy neergezet te worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    Hoe irritant als mensen klakkeloos een reactie quoten zonder de rest even fatsoenlijk door te lezen.

    Pardon? En over wie heb je het dit keer? :}.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Barnabas schreef:
    Wie valt er dan op vrouwen als vrouw zijnde, terwijl er zoveel goddelijke mannen op de wereld zijn? (cat)
    Just kiddingggg.


    Meuh, ik heb geen één knappe man gezien, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Meuh, ik heb geen één knappe man gezien, haha.

    Oehh, ik zou er zo een stuk of tien op kunnen noemen waar ik wel een beschuitje mee zou gaan eten. :9~ Maar dan ga ik weer offtopic, zoals ik al zo vaak doe..


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    Hoe irritant als mensen klakkeloos een reactie quoten zonder de rest even fatsoenlijk door te lezen.

    Zeg dat dan ook tegen diegene zelf. Jij zeikt ook altijd over dat je het recht in het gezicht moet zeggen tegen iemand :')


    -

    Lolicia schreef:
    (...)
    Pardon? En over wie heb je het dit keer? :}.


    Iedereen in dit topic die dat doet misschien? Best logisch.


    Your make-up is terrible