• Normaal zou ik niet zo'n topic openen, maar dit vond ik echt te ver gaan.
    Er is net een topic gesloten waarin lesbische, biseksuele, etc, mensen over hun gevoelens kunnen praten. Zelf had ik er ook problemen mee toen ik ontdekte dat ik op meisjes viel en ik vind het dan een ontzettend goed initiatief want ik wil er ook graag over kunnen praten op Q met andere mensen die hetzelfde doormaken als mij. In plaats van steun te geven, verkloten jullie het.
    Weet je wat, laten we deze mensen eens helpen, ze hebben moeilijk, of zij hebben het gewoon nodig om erover te praten. Nee! 'Oh nee, wij hetero's worden buiten gesloten omdat we helemaal niets doormaken, wij zijn normaal, maar we worden buiten gesloten, o nee, o nee.'
    Het topic was misschien niet heel erg duidelijk in de intentie, maar als er een of ander topic over een of andere vage ship wordt geopend, gaan jullie dat ook niet de grond in boren.

    Scheld maar, sluit dit topic maar, ban mij maar, maar dit moest er echt uit.
    Sommige reacties op het forum kunnen grof zijn, maar af en toe kunnen jullie toch wel een beetje respect tonen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    fireflower schreef:
    laten we alsjeblieft op houden met deze nutteloze discussie >.<


    Daar zullen de mods wel over beslissen.
    En ja, nu mogen jullie het on-topic houden of hier komt ook een slotje op.

    Ik heb dat hele topic niet gevolgd, maar als ik het zo even bekijk is het inderdaad tegen de regels.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ribery schreef:
    Wut? Ik heb iets gemist geloof ik.


    Bad decisions make good stories.

    Lupone schreef:
    (...)

    Daar zullen de mods wel over beslissen.
    En ja, nu mogen jullie het on-topic houden of hier komt ook een slotje op.

    Ik heb dat hele topic niet gevolgd, maar als ik het zo even bekijk is het inderdaad tegen de regels.

    Ze mag toch wel iets zeggen over de discussie hier? Tehfuck :')

    Enfin, strange *_*

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 0:10 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Ze mag toch wel iets zeggen over de discussie hier? Tehfuck :')

    Enfin, strange *_*


    Hahaha precies wat is dacht; 'NEE godverdomme jullie ruzien verder tot de mods iets zeggen'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'