• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Lol ik ken mensen die daar aan mee doen, zag net nog een foto van ze voorbij komen op facebook; zaten ze met een bank op hun auto. :')

    Mijn broer doet eraan mee met zijn vriendengroep :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    No. Not this again. I'm going to sleep. Now. I don't want to feel like this.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    morgen intake gesprek voor mijn nieuwe opleiding, god ik hoop zo erg dat ik word aan genomen anders weet ik het ook niet meer ._.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Mijn broer doet eraan mee met zijn vriendengroep :3

    Awesome!

    Kom ik een keer uit het niets een Britse acteur tegen op een filmset, weet ik niet wie hij is en dat ik me op een filmset bevind. Lekker. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    fireflower schreef:
    morgen intake gesprek voor mijn nieuwe opleiding, god ik hoop zo erg dat ik word aan genomen anders weet ik het ook niet meer ._.


    Succes!

    Ot: Ik moet slapen, maar ik heb gewoon nog geen zin :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Kompas schreef:
    (...)

    Succes!

    Ot: Ik moet slapen, maar ik heb gewoon nog geen zin :')
    thanks en jou probleem ken ik. het is warm en plakkerig xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sommige mensen hebben zó een dunne huid. Like get over it, er zijn wel erge dingen op de wereld. Stop whining about every little shit happening to you.


    The odds are néver in our favor.

    Wiarda schreef:
    Kom ik een keer uit het niets een Britse acteur tegen op een filmset, weet ik niet wie hij is en dat ik me op een filmset bevind. Lekker. :')

    Oeeeeeh, awesome. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Booyaa, maar eens beginnen aan mijn vervolg - een wolven quiz- op mijn vampier quiz hehe. :Y)

    Net terug in Nederland. Over twee dagen voor twee weken naar huis! Ik heb New York zo gemist.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aantal keren gedaan: 0, kudo's: 1.
    Trololo

    Nog een paar dagen en dan ga ik eeeeeeeindelijk weg uit Nederland. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom in godsnaam... voel ik me opeens zo hyper. Om fucking half 2.

    Waarom heb ik op dit uur een niesbui? (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.