• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ^ Sorry, ik ben heel hyper.


    Tijd voor koffie.

    Whaaat, als ik met een pond over mijn muispad ga beweegt de muis wel, maar als ik vervolgens handschoenen draag weigert hij dienst. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Sterker nog, er komen waarschijnlijk nog twee delen. Maar dat gaat nog shit lang duren helaas.

    Serieus? 8D ach, als het er maar komt!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Serieus? 8D ach, als het er maar komt!


    Waarschijnlijk, komt er een seqeul en een prequel. Maar dat is nog niet officieel bekend gemaakt. Ach jezus, ik ben nog steeds helemaal in extase.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb inspiratie nodig en wel meteen!


    16 - 09 - '17

    Sinistre schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk, komt er een seqeul en een prequel. Maar dat is nog niet officieel bekend gemaakt. Ach jezus, ik ben nog steeds helemaal in extase.

    Ah, nou ja. Het mag wel, want het einde was echt niet leuk :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xSunshineee schreef:
    Ik heb inspiratie nodig en wel meteen!


    Oh, neem de mijne alsjeblieft T_T ik ben bezig met een filosofie essay te schrijven, maar ik kan alleen maar denken aan een nieuwe verhaallijn :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Macabre schreef:
    (...)
    Ah, nou ja. Het mag wel, want het einde was echt niet leuk :c


    Het was geen voldoendend einde, maar wel heel sterk.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    If only...

    Sinistre schreef:
    (...)

    Het was geen voldoendend einde, maar wel heel sterk.

    Klopt, dat sowieso, maar het is echt een typisch einde waarvan je een tweede deel verwacht D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Minipizza's omfg, yes!

    Jezus, hebben mensen niets anders te doen dan vier minuten voor sluitingstijd eens lekker boodschappen doen T.T


    The odds are néver in our favor.

    I want this. (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Crave schreef:
    (...)

    Oh, neem de mijne alsjeblieft T_T ik ben bezig met een filosofie essay te schrijven, maar ik kan alleen maar denken aan een nieuwe verhaallijn :')


    Oh, geef maar, haha


    16 - 09 - '17

    Ik voel pijnlijke steken op de plek waar mijn hart hoort te zitten. Volgens mij is dit niet helemaal goed.


    26 - 02 - '16